MAC Extreme Dimension Lash

A MAC erősen átment nálam gondolatolvasóba... Honnan tudták pl hogy én karácsonyra most nem a szokásos piros rúzs, arany-ezüst szemfesték kombót keresem, hanem valami unikornisosat?? És azt honnan tudták, hogy szempillaspirál vadászaton vagyok - eredménytelenül??? Boszorkányság ez, én mondom. De legalább nem kell tovább keresgélnem, mert a MAC spirálokban eddig sem csalódtam, gondolom ez az új nagyon hangzatos nevű Extreme Dimension sem fog cserben hagyni. A kefe szilikon, nagyon speciális természetesen, a festék is az, mert ilyen habos féle, megemel, szétválaszt, hosszít, dúsít. Na, majd kiderül. Az tetszik, hogy látni lehet mennyire sok festéket vesz fel a kefe, az ilyet szeressük nagyon. Kicsit viszont drágább is, ő most $20, pedig $15 körül szoktak lenni. Remélem ennyivel többet is tud. A csomagolása mindenesetre förtelmes szerintem XD. Amerikában december 26-án jelenik meg, otthon pedig előreláthatólag januárban.


MAC Extreme Dimension Lash

8 megjegyzés:

  1. E73 biorcapolas.blogspot2012. október 18. 7:25

    A keféje alapján ígéretesnek látszik, szimpatikus darab első ránézésre.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg rettentő ronda a csomagolása, olyan mintha hamisítvány lenne. :/

    VálaszTörlés
  3. Imádom az ilyen sűrű, duci, nagy keféket! Nagyon szépen lehet dolgozni velük.

    VálaszTörlés
  4. Lolly! Ha unikornist akarsz karacsonyra, akkor ajanlom a Paul & Joe 2012-es holiday collectiont:)

    VálaszTörlés
  5. ne is mondd... az a baj, hogy a karácsonyi keretemet bőven túllépve költekeztem már a mac-ben :(

    VálaszTörlés
  6. detto ez a tapasztalatom :D

    VálaszTörlés
  7. de nem? fura...

    VálaszTörlés
  8. a csomagolását leszámítva nekem is az, abszolút meggyőző a kefe :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.