A hét sminkje - mikor is lesz már március 25???

12:31 de.
Totálisn odáig vagyok már most ezért a filmért, pedig még több, mint 2 hónapot kell rá várni. Nagyszerű a szereposztás, nagyjából mindenkit ilyennek képzeltem el, szóval ebből kiindulva talán tényleg jó lesz a Hunger Games moziverziója. Az egyik személyes kedvenc karakterem mindig őrült sminkeket viselt a könyvben és ez alapján a kép alapján a film sminkesei is igencsak szabadjára engedték a fantáziájukat. Effie szerepében Elizabeth Banks fog majd tündökölni a vásznin, jól áll neki szerintem. (A ruhát ide nekem nyomban!)

7 megjegyzés:

  1. Ne is mondd, kb 20x néztem meg a trailert. A könyv letehetetlen, és ahhoz képest, hogy hogy szoktak sikerülni a megfilmesítések, itt egész jól eltalálták az általam elképzelt szín (és persze smink- :P) világot. Bár az interjúknál néztem Katniss sminkjét és úgy tűnt, hogy ott nem durvultak sajnos, de azért még reménykedem... :D

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon bejön a smink!

    VálaszTörlés
  3. nekem a ruhán jobban megakadt a szemem:D

    VálaszTörlés
  4. áááá, ne is mondd nagyon nagyon várom már :D

    VálaszTörlés
  5. Háh, álmomban feltűnt ez a dátum, pedig nem is tudtam, hogy akkor jön ki a film. :D Égi jelnek veszem.

    VálaszTörlés
  6. kár hogy nem együtt nézzük majd meg :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.