Mert a karácsonyból soha nem elég - karácsonyi TAG

4:18 de.
Én ugyan most nem a megszokott körülmények között töltöm a karácsonyt, se család, se igazán karácsony, de legalább tengerpart meg pálmafák és 27 fok :D, de azért szeretném megosztani a gondolataimat egy TAG formájában a karácsonyról és ezúttal Nagyon extrán megaboldog karácsonyt kívánni minden kedves olvasómnak!

Háttérképnek is lehet használni, mert jó nagy :D.



1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Mivel állandó jelleggel meg vagyok róla győződve, hogy zseniálisan csomagolok, ezért csomagolópapír, mindig valami nagyon cuki vagy csillámos vagy ilyesmi. Aztán persze kiderül, hogy tévedtem, de akkor már úgyis mindegy :D.

2. Igazi vagy műfenyő?
Azt hiszem nem nagyon tudnék műfenyőzni. Kell az illat, meg a szúrós tüskék, meg a gyanta, meg a tüzelős :D.

3. Mikor díszíted fel a fát?
A családdal közös fa feldíszítésére mindig és kivétel nélkül 24-én kerül, a sajátomat már hetekkel korábban megcsináltam tavaly, mert nem bírtam ki. Persze ennek az lett az eredmény, hogy a szaloncukorból már egyetlen egy sem maradt a fán karácsony estére.

4. Mikor bontod le a fát?
Szerintem január elején, max közepén, de változó, nem igazán jegyeztem meg még egyszer sem.

5. Szereted a tojáslikőrt?
Most áruljam el, hogy soha életembe még csak meg sem kóstoltam...

6. Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Igazából nem nagyon emlékszek már rá, hogy miket kaptam, de ami a legjobban megmaradt bennem az a walkman volt, amit kb. 8-9 évesen kaptam és azt imádtam.

7. Van 'Betlehemed'?
Nincsen. Kéne hogy legyen?

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A család férfi tagjainak... Soha nem tudom, hogy minek örülnének...

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Hugicának :D. 

10. Legrosszabb Karácsonyi ajándékod?
Ilyen szerintem nem volt. Általában mindig azt kaptam amit kértem :D.

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Régen postai, most már az sem.... Elfelejtődik meg lusta is vagyok.
12. Kedvenc karácsonyi film?
Hull a pelyhes :D. Mekkora már Schwarzi meg Turbómen meg a karácsony együtt :D.

13. Mikor kezdesz vásárolni?
November végén vagy közepén, vagy amikor elér a karácsonyi hangulat.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Szerintem soha, nekem legalábbis nem rémlik, de nem is tennék ilyesmit, nem szép dolog.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Halászlé literszám és speckó családi sali, csak nekünk van ilyen :D.

16. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Már el vagyok utazva... De nagyon sokszor utaztunk el karácsonykor, volt hogy más országba síelés és rekreálódás céljából, volt hogy rokonokhoz, de az utóbbi két évben otthon ünnepeltünk.

17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Hah, egyik sem :D. Vagyis nekem csillag van, a családin meg valami fura csúcsos izé...

18. Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én a családi vacsora után, együtt a családdal :D. Most sajnos nem... :(

19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A sok idióta ember... lökdösődnek, tülekednek, dudálnak, ordibálnak.... Nagyon utálom.

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.