A MAC miért nem szedi már össze magát??

7:28 du.
A márka előző kollekciója, vagyis inkább fiaskója a Miss Piggy-s dolog után azt hittem, hogy összeszedik magukat a Daphne Giunness kollaborációra, de valahogy nem jött össze a dolog. Valami sokkal extrásabbat és extrémebbet vártam, de ez olyan semmilyen így első ránézésre. Mi a fene folyik a MAC háza táján de komolyan... egyre rosszabbak a kollekciók és nem csak szerintem sajnos. Remélem a februári nagy durranásuk már jobb lesz, mert nem akarok csalódni. Mélységesen csalódni...


10 megjegyzés:

  1. tök egyhangú és uncsi... ilyet már láttunk. igazán példát vehetnének pl a Diortól..ha már saját ötletük nincs...

    VálaszTörlés
  2. én sem értem, hogy mi van már, pedig magasan a MAC volt mindig a legkreatívabb...

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem tetszik annyira.... Semmi újdonság :S

    VálaszTörlés
  4. Neeem tetszik.... De legalább több pénzünk marad:D

    VálaszTörlés
  5. azért azt az ombre pirosítót (?) bevállalnám :-P
    többi nem érdeklős...

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik, vessetek meg. matt csábítás. :)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez tényleg elég siralmas:S

    VálaszTörlés
  8. akkor látom nem én vagyok az egyetlen aki elégedetlen

    VálaszTörlés
  9. Én már rég mondom, hogy a MAC kollekciókkal nem stimmel valami... :P
    Februárban mi lesz? Miről maradtam le?

    VálaszTörlés
  10. hát mindig februárban van a nagy durr :D fogalmam sincsen, hogy mi lesz jövőre, de van egy-két tippem, aztán majd meglátjuk. Úgyis nemsoká kiderül :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.