Urban Decay 15 Year Anniversary Eyeshadow Collection - teszt

Az utolsó darab volt a boltban... és nagy szerencsém volt mert már sehol nem is lesz belőle, csak a neten lehet rendelni. De az enyém lett! És óóó... nem lövöm le a poént olvassátok el a tesztet!

Nem lehet az átlátszó műanyag tokot rendesen fotózni...

Rövid leszek szerintem. Mert egy szóval is le tudnám írni az egészet, úgy ahogy van: TÖKÉLETES!!! Na de inkább részletezem a dolgokat. A csodálatos paletta műanyag dobozban és egy lila plüss tartókában található (ezt újrahasznosítottam, most ékszereket tartok benne, nagyon jól néz ki :D), maga a paletta pedig egy fémszínű műanyag dobozkában, amin műanyagkristály UD betűk vannak. Szépen meglátszanak ugyan rajta az ujjlenyomatok, de nem számít, le lehet törölni, ezt igazán nem róhatom fel hibaként. Azt viszont igen, hogy a teteje nagyon könnyen lejön, ha utazni szeretnénk vele, akkor vagy vissza kell csomagolni a dobozába vagy nagyon szorosan becsomizni valami ruhába. A doboz fedelének a belsejében egy hatalmas tükör van, maga a paletta pedig kiemelhető és a dobozkát használhatjuk amire akarjuk, ha elfogytak a színeink. Ó, igen a színek... 15 darab csodálatos, erősen pigmentált, puha, finom textúrájú és fényes szín. Név szerint az alábbiak:
  • Midnight Rodeo - középtónusú barna metálfénnyel és csillámokkal
  • Midnight 15 - csillámos metálfényű bézs
  • Vanilla - aranyfényű krémsárga vagy vanília
  • Flow - metálfényű világos barackszín
  • Chase - metálfényű világos aranybarna
  • Tainted - arany fényű világos rózsaszín
  • Junkshow - magenta
  • Omen - duochrome világoslila
  • Evidence - metálfényű sötétkék
  • Deep End - metálfényű türkiz
  • Deeper - metálfényű középbarna
  • M.I.A. - metálfényű sötétbarna
  • Ace - metálfényű grafitszürke
  • Blackout - matt fekete
  • Half Truth - lilás fényű sötétszürke
A hátoldala.

A kis plüssös dobozkában.

Kivettem a kis plüssös dobozkából.

Ez a kedvencem :D.

Ja nem is... mert ez :D.


A színek három csoportban vannak: természetes árnyalatok, vibráló színek és füstöskék. A textúrájuk nagyon finom, kicsit porzik, de nem zavaróan. Kipróbáltam alappal és alap nélkül is őket és ugyan az alappal tovább bírják, de alap nélkül sem okoztak csalódást. Egyszerűen nem tudok rosszat mondani semmire, amióta csak megvan ezt használom semmi mást... Minden szín benne van, amire csak szükség lehet, nagyon változatos, látványos, hétköznapi, természetes sminkeket lehet vele készíteni. Szívesen mondanám azt, hogy kötelező darab, de sajnos már nagyon nehezen lehet beszerezni... Az ára egyébként 55 dollár volt ez kb 11000 Ft, de 15 limitált és teljes nagyságú szemhéjpúderért ilyen csomagolásban ez nem sok.

A természetes színek. És igen még ezeket is használom :D.

A kedvenceim... A középső a szerelmem...

Ezekkel jó kis füstös sminket lehet csinálni. Az utolsó szín gyönyörűűű.


Értékelés:
  • termék: 10/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés: 5*-ös. A számomra és a népszerűségre miatt valószínűleg sokak számára tökéletes szemhéjpúder paletta. Az egyetlen hibája ez a nagyon limitált dolog... 

16 megjegyzés:

  1. Ajjj... a középső oszlop szívfájdítóan gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  2. Oh bárcsak hozzájutnék valahogy :(

    VálaszTörlés
  3. Szép! Vártam már ezt a tesztet. Öröm ránézni erre a palettára, mégsem hiszem, hogy én rohanok megrendelni. Megvárom most már a karácsonyi felhozatalt és nyomatom az ENYHE célzásokat a rokonoknak. :-)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű:)
    tényleg a középső oszlop a legszebb:)

    VálaszTörlés
  5. Tud valaki, valamilyen megbízható oldalt, ahonnan Magyarországra szállítanak? Vagy esélytelen?
    Annyria szeretnééém... :)

    VálaszTörlés
  6. eVra: Beautybay.com, a Book of Shadows IV-et én is onnan rendeltem és 1 hét alatt megérkezett. :)

    VálaszTörlés
  7. jáhúú nagyon nagyon szépek!!! Most már gondolom boldog vagy :D

    VálaszTörlés
  8. Én egész nyáron imadkoztam a bnőmnek aki campben dolgozott, h. ha tud hozzon nekem mindenképpen. Szinten az volt a gond h. már sehol sem találta. Aztán végül a camp után, amikor kirándulni mentek, San Franciscoban, egy Sephoraban talált rá az utolsóra.....és igen mióta megvan én is csak ezt használom, egyszerűen lenyűgöz nap mint nap.....:DDDbár mikor az itthoniak megkérdezték mennyibe került, az volt rá a válasz, NEM VAGYOK NORMÁLIS :D.....egyszer élünk én azt mondom :)

    VálaszTörlés
  9. tegnap kaptam meg az enyémet, de még nem nyúltam hozzá a hülye fotózás miatt :D gyönyörű :) :)

    VálaszTörlés
  10. Jajj ez annyira gyönyörűű, szerencsés vagy hogy van neked egy ilyen gyönyörűséged! :)

    VálaszTörlés
  11. Hú az Omen tényleg nagyon durva.:D Evidence, Half Truth <3 Hát ezeket a natúr színeket még én is szívesen használnám.:D:D:D
    Egyszerűen gyönyörű ez a paletta úgy ahogy van, fáj is a kis szívem érte.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  12. eVra: sajnos már csak a hivatalos honlapon és a sephoran van fent és onnan nem szállítanak csak amerikába :( az üzletekből már levették az állványát egy ideje

    VálaszTörlés
  13. Biztos vagyok benne, hogy nem véletlenül gyártanak csak ennyit egy-egy palettából. Ez is biztosan vmi marketing fogás, hogy nagyobb hype legyen körülötte. Egyébként tényleg gyönyörű paletta, én is szívesen megvenném, ha lehetne rendelni valahonnan...

    VálaszTörlés
  14. persze hogy marketingfogás :D így mindenki ezt akarja majd :D

    VálaszTörlés
  15. Háhá, elvileg sikerült megrendelnem egy kedves ismerős segítségével...valahogy eddig nem fogott meg, de most pár napja ilyen késő észlelt szerelemmé vált és a nagyon kell érzés tört rám!!!
    :) Már "csak" várnom kell....

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.