Kate Moss lett a Dior új arca

9:18 du.
A botrányos életű, de még mindig hihetetlenül felkapott szupermodell, Kate Moss lett a Dior smink vonalának új reklámarca. Elsőként az új Dior Addict Lipstick tavaszi kampányában debütál, amely így fest:


Különösebben nem volt soha bajom a csajszival, de az is igaz, hogy soha nem tartottam különösebben szépnek. Most mégis nagyon tetszik, szerintem telitalálat volt őt választani a kampányhoz. Szép a kép, szép a rúzs és az egész smink is! Nektek tetszik Kate Moss, mint a Dior legújabb üdvöskéje?

2 megjegyzés:

  1. én is így vagyok kate moss-al, sosem érdekelt igazán! de ehhez a kampányhoz tényleg jó választás volt, illik hozzá, mint pl. az ysl parisienne reklámhoz is

    VálaszTörlés
  2. ugye.... azt az illatot szeretem és annak tök jó a reklámja is

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.