TESZT | Pupa Glamourose tavaszi kollekció

Sajnos nagyon úgy tűnik (pláne, ha éppen kinézek az ablakon), hogy a tavasz még a kanyarban sincs, de azért már lehet rá hangolódni egy kicsit, pláne szépséges, új sminkkollekciókkal. Mint például a Pupa Glamourose-al, aminek a középpontjában a rózsás tónusok állnak szépséges, vidám, de elegáns (kicsit 60as évek hangulatú) pink/korall és arany csomagolásba rejtve. A termékek inkább természetes színekben pompáznak, de mindig egy kis csavarral, ráadásul bemutatkozik egy teljesen új és fantasztikus rúzs formula is. Lássuk is őket!







Glamourose Petalips – 3690 Ft

Tegye fel a kezét, aki imádja a matt rúzsokat, de rühelli, hogy általában kényelmetlenek és szárítják az ajkakat? Szinte biztos vagyok benne, hogy nem vagyok ezzel a problémával egyedül és nem csak nekem lendült fel képzeletben a kezem. Kedvelem persze a fényes finist is, de mindig is a matt rúzsok voltak a kedvenceim, egyrészt, mert szerintem szebbek, drámaibbak, másrészt sokkal tartósabbak is. Csak éppen a legtöbb nem arról híres, hogy ápolná az ajkakat. Persze valamit, valamiért, de miért kötnénk kompromisszumot, ha a Pupa megalkotta a tökéletes matt formulát? A Petalips rúzsok krémesek és bársonyosak, szinte balzsamszerűen siklanak a bőrön és egyáltalán nem szárítanak, annyira kényelmesek és olyan vékony a textúra, mintha semmi nem lenne az ajkakon. 




A plusz különlegességüket pedig az adja, hogy ugyan nagyon pigmentáltak, a színek valahogy mégis természetesek, tompák és bármikor viselhetőek, még a legélénkebb is. Nekem egyből a MAC x Pony Park Matte Lip Mousse jutott eszembe róluk, annak teljesen ugyanilyen a formulája, csak folyékony verzióban, szóval aki azt szereti vagy szerette volna kipróbálni, akkor itt az alternatív lehetőség ;). A Glamourose Petalips rúzsok 3 színben kaphatóak: 001 Pink Seduction – finom rózsás nude, 002 Rosewood – mély rózsa, 003 Tempting Red – rózsás hideg tónusú piros. Nekem a Pink Seduction a kedvencem, de ez nem meglepetés, ez a legnudeabb (csodás új magyar szó :D). Jó lenne, ha állandóvá tenné a márka ezt a formulát, szerintem nagyon népszerű lenne. Ja és a legfontosabb! A csomagolás csillagos ötös, végre normális méretű, nem a megszokott bumszli Pupa rúzstok, ami nem fér be egyetlen egy tartóba sem. Nem lehetne lecserélni erre az összeset?????




Glamourose At First Blush – 3690 Ft

Vicces, de pont mostanában gondolkoztam el rajta, hogy vennem kéne egy krémes pirosítót a természetes, gyors sminkjeimhez. Erre tessék, a Pupa meglepett eggyel :). Alapvetően nem szeretem a krémes termékeket arcra, mert én mindig púderezek és púderre krémes… nem jó ötlet. A Glamourose At First Blush-ot sem ajánlom púderek fölé, de alattuk nagyszerűen működik. Önmagában és alapozó fölött is használható, szerencsére nem mozdít el semmit és nem lesz foltos sem az eredmény. A pigmentáció elég durva, szóval  - leginkább világos bőrön – óvatosan kell vele bánni, nehogy sok legyen. Kezdőknek érdemes ujjal felvinni, így kontrollálható a legjobban, haladók ecsettel is próbálkozhatnak, így egy kicsit szebb és egyenletesebb a hatás (szerintem). A finise természetes matt, a bőrön szinte púderszerű lesz, egyáltalán nem fényes. Mivel elég intenzív hatást is el lehet érni vele, ezért utólag lepúderezve sem tompul el annyira. A tartóssága pedig külön pluszpont, mert egész nap ugyanolyan szép marad. Sajnos csak egy színben kapható, de a 001 Desert Rose egy csodálatosan természetes árnyalat (szerintem teljesen olyan, mint a Rosewood rúzs), egy középtónusú tompa, de mély rózsa, ami szerintem nagyjából mindenkinek jól is áll.





Glamourose Vamp! Ready To Shadow – 3690 Ft

A Glamourose Vamp! Ready To Shadow is egy teljesen új formula a Pupa-nál, akárcsak a Petalips rúzsok és elméletben nagyon ötletes ez a kis termék, hiszen nem krémes, hanem szemhéjpúder formula ceruza formában, amivel villámgyorsan lehet sminkelni, hiszen ecsetre sincs feltétlenül szükség mellé. Igazából tényleg nem is rossz, de sajnos közel sem tökéletes. A legnagyobb problémája, hogy valami hihetetlenül törékeny, hozzám például úgy érkezett meg, hogy semmi nem maradt a hegyéből :(. Faragásnál is extra óvatosnak kell lenni vele, mert pillanatok alatt törik. Emellett túl púderes, könnyen eltűnik a bőrről és nem valami pigmentált, bár én a 001 Powdery Nude árnyalatot próbáltam csak (van még egy 002 Terracotta is), lehet, hogy ezt ennyire világosnak és kissé áttetszőnek szánták. A színe egyébként gyönyörű, csillámos pasztell barack. Ha konkréten szemhéjra nem is vált be, de a szemzugban és a szemöldökcsonton jól működik. Előfordulhat, hogy ezekre a helyekre szánták gyárilag is. Akkor viszont oké :D. 





Glamourose Make Up Fixer – 3860 Ft

Sminkpermet/fixáló függő vagyok (egyszerre csak 5 db van az asztalomon, hát miaz???? :D), így rögtön rákattantam erre a nagyon finom illatú Glamourose Make Up Fixer-re is, ami egyébként majdnem hajszálpontosan ugyanolyan, mint a szintén Pupa Sport Addicted Make Up Fixer. Mivel azt is szerettem, ezzel sincsen semmi problémám. Az illata kellemes, púderes (totál Guerlain Insolence…), de nagyon erős és parfümös, aki ezt nem szereti, az figyeljen erre. A permete rettentően finom és egyenletes, szinte alig érezni az arcon, semmi fura nedvesség, vagy nagy cseppek, le a kalappal, szerintem ez hatalmas pluszpont. Ugyanakkor szerintem konkrétan nem igazán fixál (erről is érdemes lenne egy posztot írni…), inkább amolyan finomító-egybeolvasztó permetként funkciónál, ami végeredményben azt eredményezi, hogy a smink egységesebb lesz és ezáltal tartósabb, de csodát ne várjon senki. 




A kollekcióban rajtuk kívül megtalálható még a szokásos körömlakk páros (1990 Ft), ezúttal Glass Effect finissel, 189 Powdery Nude (pasztell nude pink) és 190 Karkadé (élénk pink) színekben. Sajnos ezeket nem tudom kipróbálni, mert géllakozok, de egyébként nagyon szépnek tűnnek. És nem felekezhetünk meg a mesés Metallusion szemfestékről sem, ami egy foil hatású és rezes-bronzos színű (001 Glam Bronze, 3860 Ft) csodának tűnik (ezt be kéne pluszban szereznem…). Összességében wow, ahhoz képest, hogy első ránézésre a képek alapján nem hozott annyira izgalomba a Glamourose, most még is azt gondolom, hogy az egyik legjobban sikerült és leginkább kihasználható kollekciója a márkának. A rúzsok és a pirosító fantasztikusak, én elsősorban őket ajánlom kipróbálásra, de a permet is jó és a szemfesték is biztosan hozza a kiváló szintet. A szemhéjpúder ceruza annyira nem győzött meg, de rossznak őt sem mondanám. Köszönjük Pupa, alig várjuk a folytatást :).




1 megjegyzés:

  1. Fixálóból melyik ajánlanád, ami nem csak egységesít, hanem valóban végre fixál is?? Max fix+-t használok de az tartósságot nekem soha nem növel, csak nem leszek púderes.. Köszii - Bodri

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.