KEDVENCEK | Extra fényes és csillámos szemhéjpúderek - Inglot, Pupa, MAC, Paris Berlin

Tudom, hogy nem mindenki rajong a nagyon csillámos, metálos és extra fényes, feltűnő szemhéjpúderekért, de úgy érzem, hogy többségben vannak azok a társaim, akik viszont odáig vannak értük. Nekik készült elsősorban ez a kis poszt, de természetesen a másik oldalnak is, hátha át tudlak titeket téríteni :D. A szinte folyékony metál hatású, duókróm és csillámos szemhéjfestékek éppen reneszánszukat élik, rengeteg márka jelentkezett mostanában vagy por vagy éppen krémes verzióval ezekből a típusokból. Mondanom sem kell, hogy én teljesen odáig vagyok értük, szenvedélyesen gyűjtöm őket és már van egy jó pár darabom itthon. Ezekből mazsolázgattam nektek össze a legjobbakat. Enjoy!




Pupa Summer In L.A. Holo Eyeshadow – 3770 Ft

Sajnos ezek a darabok limitáltak, de még lehet őket kapni (sőt már a Pupa webshopjából is meg tudjátok őket rendelni) szerencsére. A Pupa már más kollekcióban is jelentkezett ehhez hasonló szemhéjpúderekkel (tavaly nyáron, télen és idén tavasszal, szerencsére ezek közül szinte mindegyik elérhető még a webshopban), remélhetőleg hamarosan az állandó szortiment részeként is viszontláthatjuk őket. Párszor már írtam erről a formuláról részletesebben (ITT, ITT és ITT), ugyan ennek a kettőnek nem egyezik meg a neve a régiekkel, de én úgy vettem észre, hogy a textúra és a finis teljesen ugyanolyan. Kicsit krémes, de mégis inkább olyan, mint egy pressed pigment, nagyon brutál metálfénnyel és csillogással, plusz ezek duókrómok is. A 001 Long Island egy igazi rózsaarany, az alapja arany, a csillámok és a fénye pedig rózsaszín, álomszép, fantasztikus, gyönyörű és nagyon különleges. De ugyanezekkel a jelzőkkel illethetném a 002-es Sex On The Beach-et is, ami egy arany-pink-bordó tökéletes keveréke, kicsit leírhatatlan, de mesés és egyedi, olyan mint a legszebb nyári naplemente. És természetesen a képek nem adják vissza, hogy valójában milyenek...







MAC Dazzleshadow – 6900 Ft

A MAC csillámpigmentes duókróm szemhéjpúderei akkor sikert arattak anno egy limitált kollekcióban, hogy a márka bevette őket az állandó kínálatba. A színkínálat nagyon tetszetős, igazán szép és különleges árnyalatokat találhatunk közöttük. Én egyelőre csak egyet birtokolok, a Slow/Fast/Slow egy bronzos/mályvás rózsaszínes darab, bár inkább rose gold (nyilván nem véletlenül választottam ezt :D), kicsit krémes a formulája, de egyébként pressed pigment szerű a leginkább. Noha a megfelelő technikával és bázissal használva fantasztikusan mutat a szemhéjon, sajnos az eddig felsorolt csillámos/fényes szemfestékek közül ő a legmacerásabb és legkényesebb. Mindenképpen kell mellé egy picit tapadósabb primer és fixáló spray, valamint egy nagyon jó, kicsit keményebb lapos ecset (vagy az ujjunk), hogy kihozhassuk belőle a maximumot. Ezek nélkül sajnos potyog és kopik. Nekem megéri néha az extra munkát, mert nagyon szép a végeredmény, de nem ő lenne az első számú választottam.




Pupa Glitter Bomb Extreme Glitter Eyeshadow – 3290 Ft

Szintén a Pupa kínálatában találhatóak ezek a kis csodák, amik bármilyen speciális alap vagy ragasztó nélkül vonják full csillámba a szemhéjakat. A formula könnyen kezelhető, ha megfelelő eszközt használunk (lapos kerekfejű ecset vagy az ujjunk), akkor minimális a potyogás, viszont maximális a színhatás és a ragyogás, ami egész nap tart. Szerintem a swatchok önmagukért beszélnek, tényleg gyönyörűek és extrán csillognak! Nekem egy türkizkék árnyalat és egy bordós lila van itthon, sajnos az utóbbit már nem látom a webshopban :(. Összesen öt árnyalat kapható belőle, amik közül egyedül a már említett kék egy kicsit vadabb, a többi szín abszolút beépíthető akár egy egyszerű, hétköznapi sminkbe is.






Inglot AMC Pure Pigment Eyeshadow – 5900 Ft

Ezekből a ragyogó kis pigmentekből már kettőt is begyűjtöttem és még fáj a fogam egy párra, hiszen amint a swatchokon is láthatjátok elképesztően különlegesek és szépségesek. A sötétebb, bordós-zöldes duókróm árnyalatról már írtam nektek korábban ITT, a tündérkés világos lila (Celestial) pedig a Jennifer Lopez kollekció része, amiben egyébként meseszép dolgok vannak, csak szerintem mondjuk irreálisan drágák, én anno biztosan nem ilyen összegekért láttam külföldön a márka termékeit… Az AMC Pure Pigment-ek nedvesen használva tündökölnek teljes pompájukban, de természetesen szárazon is lehet használni őket. Ujjal is könnyű velük dolgozni, de inkább egy lapos ecsetet javaslok hozzájuk. Én személy szerinte egyébként ki nem állhatom az ilyen tégelyes/poros szemhéjpúdereket, messzire szoktam őket kerülni, de ezek annyira gyönyörűek, hogy muszáj kivételt tennem velük, szerintem ez sok mindent elárul a termékről ☺.







Paris Berlin La Poudre De Diamant - 1900 Ft

A Paris Berlin leginkább a profi sminkesek vagy a nagyon megszállottak körében ismert márka, rengeteg szuper termékük van (pl. a Le Fluid alapozó, vagy a fixáló porpúder, amit én minden egyes nap használok), többek között csillámok és 'gyémántporok' is. Ez utóbbiakból kétféle kapható, egy ezüstösebb és egy arany, nekem az előbbi van meg. A lényegük, hogy sokkal, de sokkal finomabb szemcséjűek, mint a csillámok, szárazon topperént lehet őket használni egy kis tündérfény eléréséhez, de csillámragasztóval nagyon extra hatást lehet velük elérni. Nagyon jól ki lehet őket használni, a menyasszonyok is szeretik őket, mert nem annyira durvák, mint egy igazi csillám, plusz az áruk sem vészes. Itthon a Kryolan City üzletben tudjátok beszerezni, vagy a webshopból megrendelni.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.