ARCÁPOLÁS | Vichy Minéral 89 Daily Booster

Úgy érzem, hogy a Vichy legújabb terméke, a Minéral 89 Fortifying and Plumping Daily Booster mindenképpen megérdemel egy saját, külön bejegyzést, hiszen az utóbbi időkben elég sok helyen felbukkant és sokan is népszerűsítik a trnd projektnek köszönhetően. Én is ezen az úton tudtam kipróbálni, életemben először jelentkeztem és be is kerültem a tesztelők közé, aminek azóta is rettentően örülök és már jelentkeztem is a következőre ☺. De nem is ez a lényeg, hanem a Vichy ’csoda bőrturbósítója’, ami, ha jól tudom a márka első ’mindenmentes’ terméke és aminek nagyon itt volt már az ideje.



(Itt megjegyezném gyorsan, hogy abszolút nem vagyok profi az arcápolási termékek összetevőinek elemzésében, tudjátok, nekem az a hitvallásom, hogy amit elvisel és szeret a bőröm, abban nekem mindegy, hogy mi van, a lényeg, hogy bevált, szóval ez sem úgy midenmentes, csak nekem az. Vagy tényleg az? Nem értek hozzá... :D)

A Minéral 89 booster-t nem véletlenül hívják így, hiszen 89 %-ban tartalmazza az ásványi anyagokban nagyon gazdag Vichy termálvizet, ami segít fenntartani a bőr megfelelő ph értékét. Ezen kívül hyaluronsav található benne, amiről még én is tudom, hogy vízmegkötő hatású, vagyis ez fog segíteni a bőrt hidratálásában és ennek köszönhetően fogjuk teltebbnek is érezni. Ennek a könnyű zselének elsősorban az a célja, hogy visszaálltsa a bőr saját védekező funkcióját, a barrier réteget erősítse, hogy az meg tudja védeni a bőrt az őt érintő káros környezeti és belső hatásoktól. Illatanyag-, parabén-, szilikon, színezék- és alkoholmentes, valamint mindössze 11 összetevőt tartalmaz.



A rövid bemutató után pedig jöjjön a saját véleményem. Rögtön ki is emelném a nagyon csinos csomagolást, ami nem csak jól mutat, de parktikus is. A pumpa nem adagol egyszerre túl sok terméket (2-3 pumpálásnyi elég az egész arcra plusz nyakra is), nem spriccel össze-vissza (volt már ilyenre is példa) és nem is akadozik. Az üveg nagyon szép, nekem legalábbis nagyon tetszik az ombre hatású festés rajta, elegáns, de egyszerű és bírja az utazást is szerencsére. A kupak az egyetlen gyenge pont, lehetett volna átlátszó helyett ezüst, mert így mindig elkeverem valahova és nem veszem észre sehol (remélem nem fogom elhagyni...).



A booster állaga vizes-zselés, elég folyékony, hamar be is szívódik és csak egy pár percre hagy maga után enyhén ragacsos érzetet, utána eltűnik és bársonyosan puha lesz a bőr. Volt jó pár hetem tesztelni és különböző módokon kipróbálni, sikerült is rájönnöm, hogy hogyan fejti ki a legjobb hatást. Önmagában még az elég kevert, inkább zsíros bőrömnek is kevés volt pár nap után, így azt javaslom, hogy mindenképpen úgy kezeljük, mint egy plusz arcápolási lépést, egy boostert a tényleges hidratálókrémünk alá vagy azzal akár összekeverve. Viszont egy jó alapozóval (nem túl matt hatásúval) önmagában is jónak bizonyult, vagyis sminkbázisként bevált. Én a legjobban arcolajjal (jojoba zsíros bőrre) szeretem keverni, úgy tényleg maximálisan érezni a hatását, csodásan puha és telt lesz tőle a bőr. Én percekig szoktam tapogatni és nézegetni, hogy ennyire gyönyörű még soha nem volt, pedig pár hónapja még sírtam, ha megláttam a tükörképemet. Nem állítom azt, hogy ez 100%-ban a Vichy Minéral 89 érdeme, de azért elég nagy része volt benne :).

Egy hónapnyi használat után biztosan kimondhatom, hogy szeretem ezt a kis 'turbósítót', reggel és este is ezt használom a jojoba olajjammal kombinálva és tökéletesen elégedett vagyok ezzel a rutinnal. A bőröm egészséges, ragyog, az alapozó soha nem mutatott ilyen szépen rajta, nulla szárazság és hámlás, de ugyanakkor nem is fényesedik túl. Az ára sem vészes Vichy viszonylatban, az 50 ml kiszerelés 6599 Ft (ez az ajánlott fogyasztói ár, de rengeteg webshopban olcsóbban is hozzá lehet jutni), ami elég sokáig elég lesz, bár örülnék, ha lenne kedvezőbb áron egy 30 ml üveggel is. 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.