Ragyogj a Pupa-val | Light Up The Night kollekció

A Pupa nem nagyon tud hibázni, ha limitált kollekciókról van szó, eddig nem volt olyan kiadásuk, amiből ne imádtam volna leglább 2-3 darabot és tagadhatatlan, hogy a legjobban az ünnepi termékekhez értenek :). Mindig valami nagyon különlegeset, csillogót és gyönyörűet alkotnak erre az időszakra és természetesen ez idén sem volt másképp. A Light Up Night kollekció úgy, ahogy van csodálatos, nincs benne semmi felesleges, különleges, dögös színeket válogattak össze hozzá, imádom az egészet, kívül belül szépségesek (mikor nem? :D), de... de nagyon hiányzik egy pirosító vagy egy highlighter! Szerintem ennyi még belefért volna, de javítsatok ki kommentben, ha tévednék. És akkor 'dobpergés' lássuk a termékeket! 

U.I.: Most minden Light Up The Night sminktermék 30% kedvezménnyel kapható a Pupa üzletekben ;)




Luminous Base & Glitter (3290 Ft)

Csillámok, yaaaaay! Szerintem soha nem fogom megunni a csillámos dolgokat, egyszerűen odáig vagyok értük, mindenért, ami csillog, mint valami elvetemült szarka... Pláne, ha ilyen jól ki vannak találva, mint ezek a kis duók! A kollekcióban összesen három árnyalatban találhatóak meg, a képeken a 002 Purple Up The Night és 003 Pink Light-ot láthatjátok (van még egy bronz változat is). A csomagolás annak ellenére, hogy csillogó, mégis egyszerű és elegáns, a fekete tetőben található a krémes bázis (ennek a színe megegyezik a csillám színével), ezt letekerve pedig hozzáférhetünk a nagyon apróra és finomra őrölt csillámhoz. 



A bázist elméletileg önmagában is lehet használni, nekem úgy nagyon nem tetszik, mert nem igazán van színük és nem túl egyenletesek, de a csillámporral együtt zseniálisak! Annyira szépen ragad bele a csillám, hogy, amikor sminkeltem vele, egyáltalán nem hullot semmi, sehova és egész nap tartott, nem potyogott, nem úsztam a csillámban és könnyű volt lemosni. Sokkal jobb és kényelmesebb ezt a krémes bázist használni, mint bármilyen csillámragasztót (most már én is úgy érzem, hogy túl sokat használtam a 'cs' betűs szót..). A legegyszerűbb mindent ujjal felvinni (a bázist és a csillámot is felütögetni érdemes, a széleket pedig meg lehet igazítani egy fülpiszkával), így nem kell összepiszkolni egy ecsetet sem ;). Ajánlom minden csillámmániákusnak és azoknak is, akik még csak most barátkoznak a csillámokkal, szerintem ez az egyik legjobb kezdőknek való termék.





Made To Last Waterproof Eyeshadow - 026 Party Violet (2590 Ft)

Nem hiszem, hogy valaha is személyes kedvenceim lesznek a szemceruzák meg ezek a ceruza formájú krémes szemfestékek, de azt el kell ismernem, hogy tökéletesen működnek. A Made To Last ceruza szupertartós, lerobbanthatatlan, alig tudtam lemosni magamról a nap végén (az alsó szempillatőbe és a vízvonalra használtam), elég krémes ahhoz, hogy el lehessen satírozni (bár sietni kell a munkával, mert hamar szárad), a színe is nagyon szép, mély bordós-lila arany csillámokkal, de van még ezen kívül egy csillámos bronz is a kollekcióban. Nekem leginkább ezért tetszett meg és valószínűleg emiatt fogom még elővenni máskor is :). Annak, aki szereti a gyorsan, könnyen használható és tartós ceruza/krémes sminktermékeket szerintem tetszeni fog, a mostani kedvezménnyel érdemes kirpóbálni egyet szerintem.




I'm Matt Lipstick - 035 Burgundy Show (3290 Ft) & Volume Enhancing Lipstick - 502 Burgundy Show (2990 Ft)

Hol voltak eddig az életemből az I'm Matt rúzsok??? (El is kezdtem őket gyorsan gyűjteni.) Azt hiszem ezek a legjobb matt rúzsok, amiket valaha próbáltam... Biztos mondtam már ezt más matt rúzsokra is, de csak azért, mert eddig nem volt szerencsém a Pupa I'm Matt-okhoz. Nem csak, hogy abszolút és tökéletesen matt, bársonyos a finise ennek a darabnak, de nagyon pigmentált és krémes is, ami általában probléma szokott lenni az ilyen rúzsoknál (néhány olyan száraz tud lenni...), plusz az ajkakat sem szárítja. A tartóssága is teljesen rendben van, kopik ugyan, de szépen és egyenletesen. A szín pedig... vampos, dögös, gyönyörű, különleges és inkább bátrabbaknak való ;).



A fényesebb, 'volumennövelő' verziónak a színe majdnem megegyezik a mattéval (kicsit lilásabb), de a formulája teljesen más, ami bevallom őszintén egy ilyen sötét árnyalat esetében szerintem nem túl jó dolog. A Volume Enhancing rúzs ugyanis nagyon-nagyon krémes és fényes, kicsit mászkálósabb, nem lehet vele olyan nagyon precízen dolgozni, mint a mattal, mindenképpen kell mellé egy ceruza is. Viszont cserébe gyönyörűen mutat az ajkakon, hidratálja, ápolja azokat és ha ugyan nem is vehető észre a dúsító hatása, érezhetően simább a bőr alatta. Nekem nem tetszik annyira, mint a matt, de azért ez sem rossz darab.




Light Up The Night Glitter Nail Polish (1990 Ft)

Elérkeztünk a kollekció utolsó darabjaihoz, a csillámos körömlakkokhoz, amiből összesen kettő verzió kapható az üzletekben, egy 'sima' arany és egy mesés lila, amiben pink csillámok is megbújnak. A csomagolásuk nagyon cuki, tetszik ez a kis gömb üvegcse az arany gömb kupakkal, ami sajnos nem biztosít túl jó fogást a használatakor. De szerencsére más probléma nincsen a lakkokkal, ugyanis hozzák azt, amint már megszoktam a Pupa-tól: két rétegben tökéletesen fednek (pedig azt hittem, hogy csak fedőlakkok lesznek), gyorsan száradnak és tartósak is. 




Összességében ismét nem csalódtam a Pupa limitált kollekcióban, a legtöb termék most is nagyon tetszett, igazán kirívó hibája egyiknek sem volt, a csomagolás szép, csillogó, de nem giccses, a színek izgalmasak, más ünnepi kiadásokhoz képest bevállalósabbak, dögösebbek, ez nekem nagyon tetszik, örülök, hogy a Light Up The Night ilyen kis merészre sikerült. Egy jó kis highlighter persze azért hiányzik, szerintem kellett volna és el is fért volna, de hát nem lehet mindig minden tökéletes :).

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.