Haul (+ mini tesztek)| L'Oréal, Balea, MAC, Bershka Beauty

Megint nem tudtam ellenállni pár újdonságnak... Még mindig nagyon gyenge vagyok, ha beauty cuccokról van szó, de szerintem ez életem végéig így is fog maradni :). Bár, most hogy nézem a csoportképet, a két MAC termék nem is új... De a többi azért igen! Mivel egy lusta dög vagyok, valójában már jó pár hete megvannak ezek a dolgok, így volt időm letesztelni őket, így véleményt is tudok mondani róluk. Lássuk is őket!



MAC Strobe Cream (3600 Ft) & Fabby Lipstick (6100 Ft)

A Strobe Cream-ről már írtam egy hosszabb tesztet, még mindig szuper termék, mindenféle izgalmas trükköt lehet vele csinálni, szeretem, ráadásul a 30ml-es kiszerelés csak 3600 Ft, szerintem ez teljesen elfogadható ár érte. A rúzsokról is sokat írtam már, nem tudok róluk semmi újat mondani. A Fabby frost finisű és azért választottam őt, mert imádom az Angel-t (ami a világ legszebb rúzsa és majdnem elhasználtam, el sem hiszem) és hasonlít rá, de azért más. Finom mályvás tónus arany fénnyel. Bevallom, hogy nem tudtam annyira megszeretni, mint az Angel-t, de ettől függetlenül nagyon szép és szívesen használom. (MAC üzletek és webshop ITT)





Bershka Beauty #Shinefest Metallic Fluid Lipstick - Iron Pink (2595 Ft)

Édes istenem, annyira gyönyörű volt az üzletben ez a metálmatt folyékony rúzs, hogy azonnal beleszerettem és hazahoztam. Aztán kipróbált és WTF? Borzalmas volt... Csíkos, nem fed rendesen, fura vizes textúra... (még egy normális swatchot sem lehetett vele csinálni). Már majdnem azon voltam, hogy kivágom a fenébe mérgemben, de inkább kipróbáltam lip topperként és szerencsére úgy működik, bár nem erre a funkcióra vettem meg közel 3000 Ft-ért. Nem merem ajánlani, bár az tény, hogy gyönyörű színekben lehet kapni... (Bershka üzletek és webshop ITT)



Balea Body Shaum Vanilla Berry (kb 6-700 Ft)

Komolyan teljesen beszippantott ez a habőrület, megveszek minden habos cuccért (azóta már vettem egy hab hajbalzsamot is) és amikor megláttam, hogy már testápoló is van... Azonnal jött velem haza és már a metrón (vagy a kocsiban????) kipróbáltam. Imádom, fantörpikus, isteni illata (vanília és ribizli) van és meglepően kellemes balzsamos-krémes lesz a bőrön. Nem mondom, hogy fúúú hát maximális a hidratáló ereje, de nyárra pont elég. Érdemes kipróbálni :). (dm üzletek)




L'Oréal Hydra Genius Aloe Water (4290 Ft)

Róla már írtam az arcápolási rutinos posztban (katt IDE), azóta sem változott a véleményem. Kellemes, nagyon könnyű zselés-vizes hidratáló, finom friss illattal, szépséges csomagolásban és nagy kiszerelésben. Ha jól rémlik, akkor három verzióban kapható: érzékeny bőr, normál/száraz bőr és vegyes bőr. Tudom, hogy az összetevő listája nem a legszebb, de én tartom magam ahhoz (mégm ha hülyének is gondolnak egyesek), hogy amíg beválik, működik és nem okoz irritációt, addig nem érdekel mi van benne. (Müller drogériák)



H&M Mini Makeup Sponges (kb 1200 Ft)

Pénzkidobás, meg ne vegyétek, borzalmasak, semmire nem lehet őket használni... De legalább cukik és színesek. (Amúgy ettől több van a dobozkában, de feleztünk hugimmal.)



5 megjegyzés:

  1. A testápoló habbal én is szemeztem! :D
    Mert hatalmas habrajongó vagyok...de valahogy elterelődött a figyelmem, és véletlenül felvásároltam majdnem az egész nyári Alverde kollekciót - diák vagyok, most nincs nyári munkám se, szóval majdnem csődbe mentem így is...x'D

    A H&M kis szivacsai viszont megleptek! :O
    Nekem a "nagy" van - ami cuki nyuszis csomagolásban volt xD - és nagyon szépen lehet vele dolgozni, a vízre is jól reagál, egyedül a tisztításról nem tudok még mit mondani, de teljesen kényelmes...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne hagyd ki a habot :) szerencsére állandó és van még pár illatban :) a nyuszissal nem találkoztam, de lecsekkolom, ha legközelebb h&m-ben járok :)

      Törlés
  2. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.