Újdonság | Pupa Party On & Sport Addicted

Alig jelent meg a mesés nyári Savanna kollekció (részletek ITT, tesztek hamarosan) a Pupa üzleteiben, máris itt van két újdonság a kedvenc olasz márkámtól :). Az egyik egy nagyon fényes, nagyon arany, nagyon csillogó kollekció, ami a Party On nevet kapta és azon belül az Extreme Gold vonal mutatkozik be. Számomra egyértelműen a highlighter duó a sztár, biztosan gyönyörű lesz élőben is ez fehérarany+arany kombináció. De nagyon tetszik a highlighter zselé és a két csillámos szemhéjpúder is. Rajtuk kívül még van egy tus duó (fekete és arany) és egy szempillaspirál topper is. 

Extreme Gold Highlighter - Golden Rainbow

Vamp! Sparkling Eyeshadow - Shimmering Gold, Luxury Black

Extreme Gold Sparkling Effect Gel Face & Body; Vamp! Duo Liner - Black & Gold; Vamp! Mascara Top Coat Gold - True Gold


A Sport Addicted egy nagyon különleges és azt hiszem egyedülálló kollekció a piacon, ugyanis kifejezetten sportoláshoz való termékek találhatóak benne. Minden extra tartós és vízálló és a smink (szempillaspirál, korrektor, bronzosító, szemceruza, színezett ajakápoló, fixáló spray) mellett a testápoláson is nagy a hangsúly. A speciális edzés utáni tusfürdő és testápoló hűsítő, izomlazító és regeneráló hatású, ráadásul praktikus kiszerelésben és csomagolásban lesz kapható. Nagyon ígéretes az egész koncepció, én legalábbis rögtön ráccuppantam, ugyanis bevallom, hogy igen én edzés közben is szeretnék jól kinézni, mert soha ne lehessen tudni. Jó, persze nem kell full glam smink a kondiba, de egy korrektor, egy spirál és egy színezett ajakápló szerintem abszolút elfogadható gyúrás közben is. Sőt, akár túrázáshoz is jól jöhet (hétvégén voltam a dögmelegben és bárcsak vízálló lett volna a sminkem... nem számítottam rá, hogy hegyet fogok mászni és meg fogok izzadni, úgy néztem ki 15 perc után, mint egy zombi). Szóval szuper ötlet, állok a tesztelés elébe :)

Sport Addicted Bronzer - Light Bronze

Sport Addicted Bronzer - Natural Bronze

Sport Addicted Bronzer - Intense Bronze

Sport Addicted Concealer - Light Beige (+ Natural Beige, Intense Beige)

Sport Addicted Balm - Pure Vanilla, Nude Rose

Sport Addicted Balm - Burgundy

Sport Addicted Waterproof Liner - Powerful Black, Dynamic Brown, Energy Blue, Sporty Emerald

Sport Addicted Waterproof Mascara

Sport Addicted Body Care - Refreshing Mist; Sport Addicted Make-Up Fixer

Sport Addicted Body Care -Anti-Fatigue Shower Gel & Refreshing and Toning Cryo-Gel



Ti mit szóltok az újdonságokhoz???

2 megjegyzés:

  1. Ezek nekem most annyira nem.
    Bronzosítót tudsz ajánlani tőlük? Fel akarom használni majd a szülinapi kedvezményt. :)

    VálaszTörlés
  2. az extreme bronze nem rossz, de én úgy vettem észre, hogy alapvetően elég narancsosak a pupa bronzosítói :( viszont a savanna kollekció duói közül a világos egy álom, nagyon szép a színe és a formula is zseniális, plusz fini sütike illata van :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.