Rúgjuk fel a szabályokat | Max Factor The Rule Breakers Collection újdonságok tesztje

A Max Factor nemrégiben egy új kollekcióval jelentkezett, amit már meg is találhattok a drogériákban, én pedig voltam olyan szerencsés, hogy megkaptam őket tesztelésre. A The Rule Breakers-nek összesen 4 tagja van, ezek közül az egyik egy várva várt matt rúzs (7 árnyalatban), egy új 2000 Calorie szempillaspirál, egy szemöldök fixáló zselé és egy univerzális színtelen szájceruza. Bevallom, hogy nagyon kíváncsi voltam ezekre az újításokra, mert ugyan tény, hogy a Max Factor egy biztos kis klasszikus pont a drogériás márkák között, de nem igazán boldogultak eddig szerintem a modernizálással. Hátha most :).




Velvet Matte Lipstick - 20 Rose

Krémes, hidratáló formulájú, bársony hatású, szuper pigmentált matt rúzs? Jöhet, bárhol, bármikor! Szerencsére a Max Factor nem túlzott a leírással, tényleg egy nagyon klassz kis rúzst sikerült kreálniuk, mind külsőleg, mind belsőleg. A megszokott forma elegáns és csinos matt, gumis tapintású kupakot kapott, vörös felirattal, a tok alja pedig a rúzs színével harmonizál, ezt mindig díjazom, mert könnyű beazonosítani ezáltal. A tetxúra krémes, könnyen siklik az ajkakon, egyenletesen és szépen pigmentált, egyáltalán nem száraz és nem is szárít. A finise nem durván matt, inkább olyan félmatt szerű, vagy bársonyos, ami egyébként egy idő után jobban bemattul. Kellemes viselet, nagyon meg lehet szerintem szeretni, de aki durván matt és ezáltal extra tartós rúzst keres, az csalódni fog, ugyanis a formula nem túl tartós, de cserébe szépen kopik (legalábbis a Rose árnyalat).




A színek egyébként változatosak, van nude, piros, bordó, lilás és rózsás is, de mindegyik kicsit tompa és visszafogott, nem túl harsányak, nálam ez plusz pont mindenképpen. Én a 20-as Rose-t próbáltam ki, ő egy lágy rózsaszín, nagyon szép, imádom, tökéletes hétköznapokra. 




2000 Calorie Curl Addict Mascara

Szerintem nincs olyan nő és lány, aki ne ismerné a márka ikonikus 2000 Calorie szempillaspirálját :). Én is elég sokat elhasználtam belőle anno (még középiskola alatt...), nagyon szerettem, mert ugyan egyszerű kialakítású normál sörtés keféje van, de mégis nagyon extra volt a hatása, dúsított, kiemelt és hosszabbított is rendesen. Az új verzió természetesen ugyanezeket tudja egy kis plusszal: a 2000 Calorie Curl Addict már göndörít is, elméletileg olyan szinten, hogy a pillagöndörítőket a kukába dobhatjuk. A keféje ennek is normál sörtés, viszont ÓRIÁSI, szinte már félelmetesen és banán alakú.



Bevallom nekem picit meggyűlt a bajom a használatával első körben, ugyanis a kefe mérete miatt nagyon nehezen érem el a pillatöveket vele. Persze a gyakorlás és a kitartás meghozta a gyümölcsét, most már anélkül is ki tudom magam festeni vele, hogy összekenném az államat is a procedúra közben. Sajnos azonban, a szempillagöndörítőm egyelőre marad, de ettől függetlenül nagyon jól működik. Gyönyörűen dúsít és nem tapasztja össze a pillákat és valóban meg is emeli őket, bár szerintem nem olyan mértékben, mint egy göndörítő. Inkább rásegít annak a hatására :). A tartóssága kiváló, abszolút nem pereg és nem kenődik el, mégis könnyű lemosni. Nem rossz darab, de az a helyzet, hogy a mérete miatt nem mindenki fogja szerintem szeretni...




Colour Elixir Universal Lip Liner & Natural Brow Styler

Mindig bajban vagyok az ilyen termékek tesztjével, szerintem nem túl sok mindent lehet róluk írni... A színtelen szájceruza inkább primer-ként vált be, de az az igazság, hogy annyira nem használok ilyesmit, hogy kár rám pazarolni :). Ettől függetlenül nem rossz, könnyű használni, krémes, kicsit kismítja az ajkakat és szépen mutatnak rajta a rúzsok. 



A szemöldökzselé sem túl izgalmas, csinálja, amit csinálnia kell, a helyén tartja a rakoncátlan szálacskákat, szerencsére nem fényes, nem keményszik meg és szerintem a keféje is egész jó, bár lehet, hogy valaki nagynak fogja találni. Az egyetlen gond vele, hogy néha túl sok zselét vesz fel, de a tubus száján ezt le lehet húzogatni. 


Összességében nekem tetszettek a The Rule Breakers termékek, de valamiért van egy olyan érzésem, hogy nem ez lesz a Max Factor nagy áttörése. A Velvet Matte rúzsok szuperek, őket mindenképpen érdemes kipróbálni, a 2000 Calorie Curl Addict spirál ízlés kérdése, ha valakit nem zavar a nagy kefe, annak biztosan tetszeni fog, a szemöldökzselé mindig jól jön, de sajnos vannak ugyanilyen jó, viszont olcsóbb termékek a drogériákban, a szájceruzával pedig én személy szerint egyszerűen nem tudok mit kezdeni (pedig egyébként jó ötlet, szóval, ha valaki szereti az ilyesmit, akkor hajrá :)).

Ti próbáltátok már valamelyik Max Factor újdonságot???

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.