American Beauty

2:45 de.
Most csak rizsáznék egy pár sor erejéig magamról és arról, hogy miként is telnek a napjaim Amerikában. Először is: elnézést a kevés posztért, de sajnos 1. totális káosz volt az elmúlt egy hét, 2. mandulagyulladást kaptam (nem volt kellemes...), 3. a fényképezőgépem töltője nem működik az itteni csatlakozó izével (a hétvégén veszek újat...). Szerencsére mostanra már minden a helyére került, szépen beilleszkedtem, nagyon otthonosan érzem magam, automata váltós kocsit vezetek (szeretem), finomakat eszek (és csupa egészségeset, gyümiket, meg zöldséget, jó családba kerültem :D) és jókat vásárolgatok természetesen. A környék ahol ideiglenesen élek egyszerűen csodás és kicsit szokatlan, ugyanis egy erdő közepén vagyunk. Az utakon mókusok meg mosómacik rohangálnak (vigyázni kell velük, mert szemtelenek :D) és minden szép, rendezett és tiszta. Az emberek kedvesek, mindenkinek van egy kedves szava a másikhoz és én is teljesen nyugodt vagyok, semmi feszültség, minden happy :D.
És akkor most essék szó a legfontosabb dolgokról is, vagyis a vásárlásról és a szépségápolási termékekről. Akkora hatalmas a kínálat... hogy még én a gyakorlott vadász is beleszédülök néha. Órákig el tudnék bolyongani csak egyetlen Target-ben (olyan, mint a Tesco, csak nem olyan ótvar :D) vagy a CVS-ben (ez meg olyan, mint a dm, csak ezerszer jobb :D). De nem is ez, vagy a rendezett tiszta polcok a lényeg, hanem az ahogyan itt bánnak a vásárlókkal. New York-ban ugyanis sikerült beszöknöm egy Sephora-ba a Time Square-n és hát leírhatatlan érzés volt életemben először besétálni egy ilyen üzletbe, ráadásul mindezt New York-ban. Na de nem is ez a lényeg, ahogy mondtam, hanem az hogy egyszerre ketten ugrottak a segítségemre és nem a szokásos durcás mit akarsz modorban, hanem jókedvűen és mosolygósan. Sajnos az a paletta nem volt készleten, amit szerettem volna, de nagyon jól elbeszélgettem az eladókkal (több volt a fiú, mint a lány :D) és nem egyszer hangzott el az a mondat a szájukból, hogy a vevőnek mindig igaza van. Szeretem ezt a hozzáállást, még akkor is ha nem mindig van igaza a vevőnek, Mert itt úgy állnak hozzá a dologhoz, hogy te költöd el a pénzedet náluk, szóval ők mindent megtesznek azért, hogy te jól érezd magad és teljeskörű kiszolgálást kapj. Az már csak hab volt a tortán, hogy az egyik srác még meg is állított, hogy imádja a ruhámat és hogy telepakolták kismintákkal a csodás Sephora-s táskámat. És még ha nem is őszinték, mert soha nem lehet tudni, még akkor is jól esett. De őszintének tűntek... Ja, és persze ez nem csak a Sephora-ra vonatkozik, mindenhol ilyen kiszolgálásban volt részem. Szóval imádok itt lenni! Egy rossz gondolatom nem volt még amióta itt vagyok... tudom, hogy itt sem tökéletes minden, itt is most rosszabbul mennek a dolgok, de az emberek csak tovább mosolyognak és segítenek a másikon. Jó lenne, ha nálunk is így lenne!
Remélem a jövőhéttől újra beindul minden és visszatérek a régi kerékvágásba! Biztosan lesz jó sok teszt is, mert nem nagyon tudom megállni, hogy ne vegyek magamnak néhány apróságot. Szeretnétek a testápolási dolgokról is olvasgatni vagy csak sminkekről? Ó és el ne felejtsem: elhatároztam, hogy szavazást indítok, méghozzá arról, hogy mi legyen a következő tesztalanyom (a Naked palettán kívül bármit választhattok). Várom az ötleteket a kommentekben! 
És tudom, hogy butaság, mert online a dolog meg minden, de hiányoztok... fura innen blogolni... :D.

Ezt Nektek küldöm!

22 megjegyzés:

  1. Voltál már Bath & Body Worksben? *-*

    VálaszTörlés
  2. Oh Baby, annyira örülök, h jól érzed magad! Engem tesztben főleg olyasmi érdekelne, amit itthon nincs, vagy ha majd lesz erőd egy USA körképre, pl sajátmárkás, vagy csak itt-ott forgalmazott dolgok.
    Jöhet a testápolás is, mindenevő vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Azért időnkétn legyenek ilyen személyes posztok, jó olvasni ezt a sok pozitív dolgot, hátha picit ránk is átragad! ;)
    Én bármiről szívesen olvasok, persze inkább olyanról, amit te magad tesztelsz, mert a hivatalos sajtóközleményes cuccok valahogy nem kötnek le annyira. Érezd jól magad! ;)

    VálaszTörlés
  4. Én is örülök, hogy jól érzed magad és csupa pozitív élménnyel gazdagodtál eddig... :) Nekem is jöhet bármi, smink, testápolás, ami csak eszedbe jut :)

    VálaszTörlés
  5. Leesett állal és tágra nyílt szemekkel olvastam a beszámolódat :), nem gondoltam, hogy az amcsik ilyen kedvesek. Valamiért azt volt bennem, hogy semlegesek (!?). Szívesen olvasnék a testápolási dolgokról, meg olyan márkákról, amiket itthon nem kapni. Írj és küldd a pozitív energiát kis hazánkba! :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper!! :) Jó volt olvasni a sok pozitív élményt, én is el tudnám viselni most a sok kedves embert.
    Én mindenről olvasnék, ami kenhető, fújható, mázolós, szép és használ is :D Esetleg a kinti hajápolókról, ha van valami, ami itthon ismeretlen/elérhetetlen!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök hogy minden rendben van kint veled:)
    Nem kell külön jogsít csinálnod hogy kint is vezethess?!?
    Minden érdekel amiről írni fogsz,bár én kicsit kiváncsi lennék a kinti hajápolási cuccokra is.
    Érezd nagyon jól magad:)

    VálaszTörlés
  8. Ilyen jellegű posztokat is írhatnál olykor-olykor, amúgy a testápolás is érdekel és minden, amit bepötyögsz. :D Örülök, hogy ilyen jól érzed magad. :)

    VálaszTörlés
  9. De jó, ez a poszt jókedvre derített, bár amúgy sem volt rossz napom! Nagyon örülök, hogy jól érzed magad, maradjon így sokáig!

    VálaszTörlés
  10. én is kicsi korom óta usa mániás vagyok. csomóan leszóltak, hogy amcsi szar, meg buták az emberek. kit érdekel ha nem túl okosak helyette viszont boldogak? uncsitesom mesélte, hogy mikor kinn volt valahol Miami környékén az utcán sétálva az emberek ráköszöntek, és tényleg mindenki mosolyog. ők tudnak élni..:) és remélem ott kint te is mosolyogni fogsz mindig!:)

    VálaszTörlés
  11. Monday: voltam *-* de még nem vettem semmit, mert nekem a philosophy jobban bejön... de majd holnap :D

    Calo(z): :D jön akkor testápolás is, mert fantasztikus dolgok vannak *-*

    dyna: örülök, hogy szeretitek a személyesebb posztokat is, akkor majd időnként lesz ilyen kis beszámoló :D

    Évi: köszönöm :D

    Robin: pedig nagyon kedvesek és imádnak beszélgetni :D szerencsére én is

    Tim Tim: jó ötlet! mármint a hajápolók... :D venni akarok valami keratinos hajegyenesítőt úgyis

    MS. Xixin: de kell, de most még jó a nemzetközi is, ma megyek social security number-ért hozzá :D

    Citromhab: én is örülök :D

    makeupcakes: akkor már megérte megírni ^-^

    Dia: hát ja! tudnak élni! biztosan nem mindenhol ilyen a helyzet, de én eddig csak ezt láttam, szóval nagyon pozitívak az első benyomások

    VálaszTörlés
  12. Tudtam én, hogy jól fogod magad érezni ott :) Bármilyen poszt jöhet, szeretünk mindent, nemcsak teszt, nemcsak smink, bármi :) Az ilyen személyes posztoknak örülök nagyon :)

    VálaszTörlés
  13. örülök, hogy jól érzed magad, szuper lehet a hely, ahol laksz :)

    a vásárlással nekem teljesen más tapasztalatom volt ny-ban. igaz, hogy a sephorában meg a macy's-ben készségesek voltak, de pl. a ruhaboltokban egyáltalán nem. ugyanolyan savanyák voltak, mint itthon :)

    VálaszTörlés
  14. ahol voltam ott a ruhaboltokban is aranyosak voltak, csak kevesen és keresni kellett valakit aki segít :D

    VálaszTörlés
  15. Szia!Én titkos olvasód vagyok már egy ideje! :) Nagyon jó lehet most ott Neked!!!

    Amiért viszont most írok: ismered a BH Cosmetics-et? Életem első 15 db-os palettáját rendeltem meg tőlük, ami ma érkezett meg (1,5 hét alatt)! :) Nekem nagyon tetszik, pláne azért, mert ez egy mágneses paletta, amibe az általam kiválasztott 15 szín került bele. 4 színcsoportjuk van, két matt és két fényes. Én kifejezetten mattot kerestem, ezért ennek nagyon megörültem! A neten pont olyanok a színek, mint élőben és ha esetleg kedvet kapsz hozzá, javaslom Neked is kipróbálásra, mert most 24 dollár körül van egy ilyen paletta és asszem egész Amerikában ingyenesen kiszállítják! :))
    Itt találod meg őket: http://www.bhcosmetics.com/products/eyes/Eyeshadow-Pro-Palette-Builder/
    Üdv: Anikó

    VálaszTörlés
  16. Nagyon megleptek a soraid, nem gondoltam volna, hogy pont Amerikában lesznek ilyen kedvesek az emberek! Jó volt elolvasni, köszi :)

    Sok sikert ott kint :))

    VálaszTörlés
  17. Aniko: ismerem, de még nem néztem át tüzetesebben, majd most :D

    Sunbeam: köszi :D

    VálaszTörlés
  18. egy rohanós nap,őrült hét után végre vmi jót is hallok!:-) érezd jól magad! örülök a pozitív beszámolónak.

    VálaszTörlés
  19. Náluk megszokott ez a túlzott kedvesség,amit én sokszor nem bírnék szerintem elviselni:D
    Unokatesóm volt knt 3 hónapot és menekült a boltban az eladótól mert jött oda vigyorogva és be nem állt a szája:D

    Érezd jól magad és én szívesen látnék pár képet a helyről is,ha az nem túl személyes:)

    VálaszTörlés
  20. Nekem kicsit erőltetettnek tűnne, hogy mindenki 360fokban vigyorog.(ha őszinte a mosolyuk, szeretnék én is szedni olyat, amilyet ők:D:D:D) Mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok én is a továbbiakban is arra, hogy hogy érzed magad, miket látsz, milyen kincseket találsz:)Örülök, hogy jól érzed magad,várom a tudósításokat:)

    VálaszTörlés
  21. Jajj te kis amcsi lány, de aztán maradj is ott, és akkor több lesz a beszámoló!:D

    VálaszTörlés
  22. na majd lesz akkor képes beszámoló is :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.