Nagy karácsonyi nyereményjáték - #3 hét

Hihetetlen, de már a harmadik hétnél járunk, a harmadik nyeremény várja, hogy új helyre kerüljön :). Ezúttal egy hazai márkától válogattam nektek össze egy olyan csomagot, amiben a kedvenc termékeim lapulnak. Igen, igen, bizony a Yamuna-ról van szó, ami nagyon rövid idő alatt belopta magát a szívembe és ott is ragadt jó hosszú időre. Már jó pár dolgot kipróbáltam tőlük (szemhéjpúderek, alapozó - teszt ITT, testvaj+hajápoló - teszt ITT és ecsetkészlet - teszt ITT), egyelőre mindennel teljes mértékben meg vagyok elégedve, de legjobban mégis az ásványi szemhéjpúderek és a csúcszuper ecsetkészlet tetszett meg, így értelemszerűen őket lehet majd megnyerni ;).



Ahhoz pedig, hogy részt vegyetek a játékban nincsen más dolgotok, mint szokás szerint kommentelni, meg a kis ablakocskában lent lájkolgatni, követni meg miegymás. A heti kérdésem pedig a következő: mi lesz idén karácsonykor a programotok, mit terveztek, mit szeretnétek csinálni és kivel? Én nyugalomra, csendre, békességre és rengeteg pihenésre vágyok a kiscsaláddal meg a babácskáimmal :). 



Sok szerencsét!!!

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

111 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi 24-én itthon leszünk, utána elmegyünk mindkét nagyszüleimhez, és megnézzük a Csillagok Háborúja:Az Ébredő Erőt, egyébként pedig sok-sok pihenés és felkészülés a félévzárásra

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Remek kérdés. Idén itthon egy nagy boldogsággombócba gubózva szeretném tölteni az ünnepeket a szüleimmel, rántott hallal, majonézes krumplival, és mákos gubával :] Karácsonyi filmekkel, forralt borral, pizsamában.

    VálaszTörlés
  3. Végre kipihenem a munkát, és a családdal leszek, mint általában ilyenkor. Főzök valami jó kis halmentes karácsonyi vacsit, de más program nincs.

    VálaszTörlés
  4. Én az ünnepekre egy kis nyugis csendes ünneplést tervezek. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Ha végre vége lesz a szemeszternek akkor a párommal mi is megnézzük az új Star Wars-ot aztán gyors takarítás. Szentestét a bátyámékkal töltjük, majd 25.-én reggel az egész család elindul síelni, ami külön öröm, hogy a 10 hónapos unokahúgom is jön. Aztán pedig belevetem magam a tanulásba, és reménykedek, hogy minél hamarabb túl leszek a vizsgáimon.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Idén karácsonykor sajnos masszív tanulás lesz, ugyanis december 28.-án szigorlatozok. :( De megpróbálom kihasználni a kb másfél órás karácsonyi szünetemet, és a családommal lenni :)

    VálaszTörlés
  7. Pihenésre és finom ételekre és sütikre vágyom :) Otthon leszek a családdal :) Semmi extrát nem tervezek. Lélekben készülök a következő évre ami nem lesz gyenge :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nekem sajnos idén nagyrészt tanulással fogom tölteni a karácsonyt. :( Szünetekben pedig kihasználom az időt és a családdal leszek. :)

    VálaszTörlés
  9. Hei! Idén megpróbálom elfelejteni karácsony idejére a vizsgaidőszakot, és Bécsbe családozzuk magunkat városnézésre meg gyönyörködésre. Még csak egyszer voltam, úgyhogy nagyon várom, milyen lesz! :)

    VálaszTörlés
  10. Mint minden évben Anyukámmal főzőcskézünk és finom sütiket csinálunk és aztán jön a nővérem és hárman eszünk-iszunk, beszélgetünk és ajándékozunk is természetesen.

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Mi a vőlegényemmel kint vagyunk Svájcban a tesója családjánál úgyhogy kicsit más lesz most a karácsony, anyuék fognak hiányozni.
    Köszönöm a játéklehetőséget és boldog Mikit kívánok!

    Üdv: Dóri

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Mi a vőlegényemmel kint vagyunk Svájcban a tesója családjánál úgyhogy kicsit más lesz most a karácsony, anyuék fognak hiányozni.
    Köszönöm a játéklehetőséget és boldog Mikit kívánok!

    Üdv: Dóri

    VálaszTörlés
  13. Családdal ilyenkor mindig :)

    VálaszTörlés
  14. Első közös karácsony a férjemmel, kettesben... mindegy, mit csinálunk majd, fantasztikus lesz :)

    VálaszTörlés
  15. Alvááááááást!!! meg kellemes pakolgatást, filmnézést és sportolást! * - *

    VálaszTörlés
  16. Nálunk a szokásos dolgokon kívül csak a pihenésről és a közösen itthon töltött időről fog szólni a karácsonyunk és a vizsgák és a sok rohanás mellett nagyon jól fog esni! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    24.én családi körben, 25.én Mamáméknál ebéd, utána pedig első közös karácsony a vőlegénnyel .:)

    VálaszTörlés
  18. Első közös karácsony a barátommal, szóval tuti káosz lesz :D aztán rokonlátogatás ofkorsz. :)

    VálaszTörlés
  19. Sok nyugalomban, pihenéssel eltöltött szabadidőt :)

    VálaszTörlés
  20. Szenteste szűk körben ünneplünk, csak én és a szüleim, 25-én viszont a nagyobb családi kör is összejön. 26-án valószínűleg dolgozok. :)

    VálaszTörlés
  21. Szenteste itthon, aztán rokonlátogatás, viszont bőszen reménykedem abban, hogy karácsonyig összejön amire a legjobban vágyom.:)

    VálaszTörlés
  22. Szupereek az ajándékok, nagy köszönet értük.
    Mivel én külföldön élek, így már ez lesz a harmadik Karácsony, ami egy hazalátogatással összekötött ünnepléssel fog telni, végre a családommal. Jóóó sokat szeretnék enni, mindenkit megajándékozni és megölelgetni. :)

    VálaszTörlés
  23. A legnagyobb vágyam idén Karikor h a családommal szerelmemmel és a testvéreimmel lehessek nyugalomban és rengetek szeretetben. Sok finom étellel és jó programokkal. :)

    VálaszTörlés
  24. hát nekem ez lesz az első karácsonyom egyedül (ill. a kutyusommal kettesben), úgyhogy megpróbálom így is széppé tenni magunknak és megtanulok megállni a saját lábamon. :)

    VálaszTörlés
  25. Én 22-én megyek utoljára dolgozni, lehet hogy lesz egy karácsonyi céges buli, amit mindenki a háta közepére kíván. :) de legálább eszünk egy jót és még fizetni sem kell érte :D A karácsony remélem veszekedésmentesen fog telni: nem érdekel milyen színű lesz a fa, nem érdekel mennyi cukor lesz rajta, és ha még az égősor sem működik ám legyen, kevesebb lesz a számla :) Nyugalmat akarok egy jó könyvet és egy bögre házikészítésű forró csokit (rummal :D ). Előre is kellemes ünnepeket mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  26. Huha..hát elsősorban pihenni szeretnék és a családommal lenni. Aztán a két ünnep között ráhangolódni a vizsgaidőszakra :) Csak ne legyen semmi katyvasz, és maradjon a mostani karácsonyi hangulatomból a fa alá is. Mást nem kérek :D

    VálaszTörlés
  27. Huszonharmadikai vizsgám után végre egy kis pihenést szeretnék, lélekben felkészülni a januári vizsgákra(meg agyilag is, mert karácsonykor is kell tanulni valamennyit sajnos) :D Békét és nyugalmat szeretnék szeretetben, mert a tavalyi karácsony nem volt olyan felhőtlen szüleim miatt, mint szerettem volna :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Ez lesz a párommal (és a kiskutyánkkal) az első közös karácsonyunk a közös kis lakásunkban. Úgyhogy a kötelező országbeutazós családi látogatásokat még karácsony előtt letudjuk, így hármasban tudunk karácsonyozni. Ki akarunk menni a kutyussal megnézni a karácsonyi vásárt, azonkívül filmezés és végre nyugodt semmittevés a program:) Sajnos a nagypapám nélkül is ez az első karácsony, emiatt nehéz is lesz. Mindenképp megnézzük majd a Télaput, mert az volt a kedvenc karácsonyi filmje.

    VálaszTörlés
  29. Család, vásott unokaöcsik, nyugi, élet...

    VálaszTörlés
  30. 24.-én itthon főzés és fenyődíszítés majd este ajándékozás. 25-én is picit itthon majd délután barátoméknál.26-án a keresztgyereket szeretnénk meglátogatni. És közbe nagyokat sétálni, sokat nevetni, jókat enni és boldogsággal feltöltődni. :)

    VálaszTörlés
  31. Nagy mennyiségű zabálást, de azért sportolást is, horrorfilmezést, családi összejövetelt meg karácsonyi romantikázást :D

    VálaszTörlés
  32. Pihenés, filmnézegetés, szülinapom ünneplése :D

    VálaszTörlés
  33. juj de szuper nyeremény! :) barátokkal lesz hatalmas karácsonyi parti, azután a szokásos családlátogatós körút :) de idén a Star Wars sem maradhat ki :D

    VálaszTörlés
  34. Karácsony itthon, a pároméknál, a nagymamáknál. :) Örülni a rég nem látott rokonságnak, egy nagy séta a szerelmemmel ( legyen hó!).Mosoly legyen mindenki arcán, legyen béke és nyugalom néhány órára. :)

    VálaszTörlés
  35. A 16 hónapos kisfiammal és a férjemmel töltöm a Karácsonyt, mi is megyünk, hozzánk is jönnek!

    VálaszTörlés
  36. Mint ahogy sokan mások, én is pihenésre és nyugalomra vágyom karácsonykor, szenteste a kis családdal (a szüleimmel és tesómmal), 25-én pedig a nagy családdal (nagyszülők, unokatestvérek, nagyon sokan leszünk :)). Már nagyon várom, hogy a szorgalmi időszak véget érjen, és átadhassam magam a karácsonyi hangulatnak!

    VálaszTörlés
  37. Jókat enni és inni, tobzódni a karácsonyi hangulatban és remélem szállingózni fog a hó is. 26-a pedig már munkanap nekem, de nem bánom. :)

    VálaszTörlés
  38. Sütés, főzés, mosogatás...Előtte jó sok takarítás, meg munkahelyi hajtás. Pihenés esetleg az ünnepek közt. A jó benne, hogy együtt leszünk a családommal. Remélem, hoz a Jézuska egy mosogatógépet.

    VálaszTörlés
  39. Karácsonykor nagyszüleimhez átmegyünk, megvacsorázunk majd átadjuk az ajándékokat , másnap pedig a párommal és a családjával töltöm az ünnepeket.

    VálaszTörlés
  40. Idén nagy bátran magamra vállaltam a karácsonyi sütést-főzést.

    VálaszTörlés
  41. 24.-én itthon leszek , illetve a barátom jön ki hozzánk , kis meghitt családi vacsora stb:) Másnap pedig fordítva:) Köszi a lehetőséget. Kellemes Ünnepi készülődést.

    VálaszTörlés
  42. A szokásos. :D Takarítás, főzés, sütés, karácsonyi vásár, Reszkessetek betörők, nagy zabálás és ilyenek. :P

    VálaszTörlés
  43. Idén egy egész hetet a szülővárosomban, Egerben leszek. Sok-sok családtag, egy-két régi barát és Star Wars! Nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
  44. 24-én az Anyukáméknál ünnepelünk, sajnos most már csak négyesben( a szüleim, a férjem és én), a nagymamám az ősszel itt hagyott minket. :( 25-én Apósoméknál ebédelünk, majd 26-án újra a szüleimmel leszünk.

    VálaszTörlés
  45. 24-én este vacsora a szűk családdal aztán 25-én az egész családdal közös ebéd :) 26-án pedig a párommal töltjük a napot :)

    VálaszTörlés
  46. Nálam idén is a szokásos lesz: mivel messze lakom Anyumtól és Mamámtól, de minden évben együtt karácsonyozunk, idén is így lesz, csak még nem tudom melyikünknél :)

    VálaszTörlés
  47. De jó a kérdés!=)
    Terveim szerint sokat fogok pihenni, rám fér a lazítás a hajtós időszak után. Hazamegyek karácsonyra, már nagyon-nagyon várom. Az ünnepek előtt apával Star Wars és Trónok harca maratont tervezünk, ő rábeszélt engem a Star Warsra, én meg őt a Trónok harcára. =D Mivel rájöttem, hogy a forralt boron túl is vannak téli italok (sokkal jobbak!!!), fogunk otthon grogot csinálni. =) Az ünnepi program fő része a szentesti vacsi nálunk-karácsonyi ebéd mamáéknál duó, egyébként pedig filmet nézünk, társasozunk, sütizünk (idén is kipróbálok valami újdonságot, tavaly bonbont gyártottam).

    VálaszTörlés
  48. Én a családommal és a párommal szeretnék együtt lenni. Enni együtt, kóstolgatni a finom sütiket és szaloncukrokat. Illetve imádom díszíteni a fát. Szerintem ennél nagyobb ajándék nincs.

    VálaszTörlés
  49. Én végre egy pihenős Karácsonyt szeretnék, az elmúlt években sosem volt egyszerű a dolog.. Most szerintem ez végre összejön, illetve egyben rápihenés lesz januárra, egy új munkahelyen kezdek és ez így pont jó lezárása lesz az évnek.:)

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Iden mint mindig a csaladdal unnepelek, egyik nap a ferjem csaladjaval, masnap az en csaladommal (bar nem bannam ha vegre itthon ulhetnek es nezhetnem az unnepi/karacsonyi adast a tv-ben :) ). Na es persze jokat eszunk. :))

    VálaszTörlés
  51. Szia! Szűk családi ünneplést, mint minden évben! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Mi mint minden évbe, együtt töltsük a családdal az ünnepeket, miután végzünk a nagy készülődéssekkel jókat eszünk, iszunk, beszélgetünk, pihengetünk és elő kerül a társas is. :)

    VálaszTörlés
  53. Nálunk a család mindig az utolsó pillanatban találja ki a programot, szóval annyi biztos, hogy szűk családdal szenteste, aztán valamelyik nap a párommal, megint más nap az unokatesóimmal, de utóbbi lehet, hogy olyan napra esik, amikor dolgoznom kell...

    VálaszTörlés
  54. Szenteste a családommal, szüleimmel és testvéremmel leszünk, éjféli misére megyünk, ünnepelünk, ajándékozunk. Az ünnep egyik napján pedig a párommal és családjával ünnepelek, majd a második napon a rokonainkhoz megyünk látogatóba, ünnepelni. :)

    VálaszTörlés
  55. Szia! A szeretteimmel szeretnék végre pihenni, mert nagyon elfáradtam ebben a félévben. Szeretnék feltöltődni, pihenni és kiélvezni a karácsonyi csodavilág minden percét. :) :) :)

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    A program a szokásos, szenteste napján templom, aztán vacsora a családdal és a vőlegényemmel közösen. Ajándékozás. Első nap a legényem családjánál töltjük a napot. Második nap a barátokkal találkozunk! :) Ez a tervezet, remélem össze is jön minden és szép, meghitt és boldog lesz az ünnep! :)

    VálaszTörlés
  57. Szia!

    Családi vacsora szenteste előbb anyukáméknál, majd anyósoméknál...aztán jó sok pihi...remélem...

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Nekem 24-én a progi mindig a fenyőfa díszítéssel kezdődik tesóm és apum segítségével. Aztán anyuhoz csatlakozom a konyhában és megfőzzük a karácsonyi vacsit. Este vacsi után ajándékozás ;) 25-re csak pihenést tervezek illetve akkor fogjuk a barátokkal megnézni a STAR WARS-t <3 A 26-ka pedig családlátogatással fog telni.
    Ismét nagyon köszi a játékot! Csodás ez a csomag is!! =)

    VálaszTörlés
  59. Szia!

    Én 26-án dolgozom, így maximum egy napra tudok majd hazautazni, szóval nagy ünneplés nem lesz idén.

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Én a kereskedelemben dolgozom szóval csak egy kis nyugalomra vágyom! :)

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Idén is, mint a korábbi ünnepekkor is a munka és mászkálás lesz a program. Ezt megkoronázza még egy 23-i elővizsga, úgyhogy meg lesz alapozva az ünnep :)

    VálaszTörlés
  62. Mi már 24-én utazunk, délután az én szüleimmel karácsonyozunk, majd útra kerlünk és este a párom szüleinél (nem ideális, de amíg csak ketten vagyunk, addig tudunk utazni Szenteste is). Majd 25-én vissza és folytatódnak a családlátogatások. Én leginkább egy kis nyugodt együtt létre vágyom :)

    VálaszTörlés
  63. 24-én szűk családi körben ünneplünk itthon, 25-én meg a nagyszüleimnél lesz nagy családi banzájn ;) :D

    VálaszTörlés
  64. Mivel távol élünk a családtól így csak skypos kapcsolaton keresztül leszünk együtt a családdal. Én nem dolgozom, de férjem valószínűleg igen, így csak délután, esténként tudunk majd együtt lenni. Csendes, tv nézős, mesenézős (kicsi fiammal) és főzőcskézős napokat szeretnénk...esetleg együtt a jó barátokkal :D

    VálaszTörlés
  65. Igazán semmit,töltött káposztát enni! :D Ennyi :P

    VálaszTörlés
  66. Szia! Pihenésre és finom ételekre vágyom :) Otthon leszek a családdal :) Semmi extrát nem tervezek.

    VálaszTörlés
  67. Pihenni, feltöltődni, meg persze egy kis tanulás is muszáj.

    VálaszTörlés
  68. 24-én itthon leszek a szűk családdal, 25-én a nagyszüleimhez megyünk, 26-án pedig szerintem csak itthon fogok feküdni és pihenni :)

    VálaszTörlés
  69. A két single barátommal töltöm a karácsonyt.

    VálaszTörlés
  70. Szia! :)
    Köszönjük a játékot ismét!
    Az ünnepeket a családommal töltöm csendes békességben és nagy-nagy szeretetben.

    VálaszTörlés
  71. Szia!

    Otthon, a családommal töltöm az ünnepeket és töménytelen mennyiségű karácsonyi filmet fogok nézni :)

    VálaszTörlés
  72. Szia!

    Otthon a családdal töltöm az ünnepeket majd a két ünnep között barátnőkkel is karácsonyozunk :) mellette pedig tanulás és tanulás.. :/

    VálaszTörlés
  73. Részemről a szokásos, 24-én a szűkebb, 25-én pedig a tágabb családdal ünneplünk, 26-án pedig a párommal. Különösebb program ilyenkor nem szokott lenni, közös pihi, főzés és hasonlók. :)

    VálaszTörlés
  74. Novákné Molnár Viktória2015. december 8. 18:44

    Ha minden jól alakul, akkor már hazaengedik pici fiamat a koraszülött osztályról, és olyannyira nem csinálunk semmit, hogy olyan már rég volt :)
    Ha mégis másként alakul akkor viszont délelőtt dédinél, délután nagyinál, este itthon.

    VálaszTörlés
  75. Szia, Családdal, Párommal sok-sok pihenés, irtózatos sok alvás, ez a terv legalábbis, bár szerintem végig rohanjuk az egész ünnepet. :) Persze a szokásos sütés, főzés ugye nem maradhat el, ebből fogunk kiállni gyakorlatilag. Idén tervezek először töltött káposztát főzni. Jah és kreatívkodni is fogok, fenyőtobozokból ablakdíszt fogok barkácsolni, szódabikarbóna, kukoricakeményítő és csillámpor felhasznàlásával pedig karacsonyfadíszt gyúrok össze.:)

    VálaszTörlés
  76. Remélhetőleg Olaszországban leszek, bár sajnos egyedül :( De majd utána jön a családom látogatni :)

    VálaszTörlés
  77. Én nagy evéseket és sok pihenést tervezek, de sajnos tanulnom is kell majd valamikor... :)

    VálaszTörlés
  78. Otthonünneplős-családos-túlevős-nyugodt karácsonyt tervezünk :)

    VálaszTörlés
  79. Az idei karácsonyom mozgalmasnak ígérkezik, mert ebben az évben nem csak a szűkebb családi körrel fogok ünnepelni, hanem a párom családjával is. Emellett sok pihenést tervezek, sok sütivel. :)

    VálaszTörlés
  80. Én mint minden évben, most is dolgozom. Szeretek dolgozni bármilyen ünnepen is. Szeretem a családomat, de valahogy az ünnepet nekem sokszor vegyes érzelmeket okoznak, ezért szeretek távol maradni addig, ameddig csak lehet. De a kajálásról már nem maradok! :-) Nincs is jobb a mama kari kacsájánál!
    Köszi a játékot amúgy, ha nem én nyerek, én szerintem akkor is benevezek erre az ecsetkészletre, mert már a tavalyi beauty forum óta szemezek vele! :-)

    VálaszTörlés
  81. 24-én sajnos dolgoznom kell, de este 7 után a hangulatra irányul a figyelmem. vacsora, cseverészés, ajándékozás, kártyázás, pihenés, filmnézés a terv.

    VálaszTörlés
  82. Szia :) Családlátogatós, sok helyen evős, családias karácsonyom lesz a párommal. :) Karácsonyi filmek, forrócsoki, forralt bor, sütik, halászlé, ami csak belefér! Ja meg persze tanulás a vizsgákra...

    VálaszTörlés
  83. Régóta nem a szüleimmel élek, de ünnepekkor mindig haza szoktam látogatni. Sajnos év közben maximum 2-3 napos látogatásokat tudok tenni, ezért karácsonykor kihasználom az alkalmat, és majd' egy hétig otthon vagyok. Idén is ezt tervezem, már alig várom!
    Ezenkívül anya húgához fogunk elmenni karácsonyozni, és 26-án kimegyünk nagyi sírjához. Pici korom óta 26-án mindig nagyihoz mentünk karácsonyozni, 4 éve viszont ezen a napon hagyott itt minket, így megmaradt 26.-a a nagyikám napjának.

    VálaszTörlés
  84. Nyugalom, csend, béke, igen erre vágyom én is, aztán majd meglátjuk mit kapok a gyerekektől :)

    VálaszTörlés
  85. Pihenés a családdal, emellett tanulnom is kell.

    VálaszTörlés
  86. arra vágyom karácsonykor, hogy a családommal együtt pihenhessünk vidéken. : )

    VálaszTörlés
  87. Szia! Én a családommal töltöm a karácsonyt!Vacsora,ajándékbontogatás,beszélgetések... :)

    VálaszTörlés
  88. Szia!
    Mi 24-én itthon leszünk,25.-én az én szüleimhez megyünk, 26.-án a férjem szüleihez. Várom már nagyon! :)

    VálaszTörlés
  89. Az utóbbi hetek nagyon fárasztóak voltak, így karácsonykor pihenés és rokonlátogatás lesz. :)

    VálaszTörlés
  90. Csak az szokásos sütés,főzés, pihenés :)

    VálaszTörlés
  91. Sok együtt töltött időt a szüleimmel és a párom családjával, nagy evés-ivásokat, hangulatos beszélgetéseket a fenyőfa fényénél és persze az elmaradhatatlan társasjáték párbajokat :)

    VálaszTörlés
  92. Minden évben ugyan az a program, 24-én sütünk, főzünk, fát díszítünk, este vacsora, utána ajándékozás. Másnap tesómék jönnek hozzánk. 26-án meglátogatjuk a nagyszüleinket.

    VálaszTörlés
  93. Én 23.-án már semmit, de semmit nem akarok csinálni.. Akkor már otthon leszek családdal, és karácsonyi filmeket nézünk, meg sütit sütünk(ó igen, anyukám minden évben a fejébe veszi, h nagyon sok sütit belém nyom,mert ' erről is szól a karácsony', s ha sikerül valahogy leszerelnem, akkor még ott a nagymamám..reménytelen a dolog :D ) 24.-én együtt elmegyünk templomba, aztán jöhet a vacsi, és ajándékbontás. A következő napokban pedig végig látogatjuk a rokonságot.. fárasztó lesz, de már nagyon várom! *.*

    VálaszTörlés
  94. Pihenés és mézeskalács sütés otthon, pihenés, pihenés, és mocsadék nézés a tévében :D-Bodri

    VálaszTörlés
  95. Pihenés, evés, alvás, evés, pihenés, evés, alvás, távol a sok gondtól hétköznapi problémáktól.

    VálaszTörlés
  96. Szenteste nyugis, csendes ünneplés lesz végre négyesben. :)

    VálaszTörlés
  97. elég valószínű hogy munkával fog telni, a nyár és az ünnepek a szezon nálunk de közös főzés biztosan lesz a párommal. külföldön élünk de a halászlé nem maradhat el! a többi fogást még nem találtuk ki

    VálaszTörlés
  98. Szentestét szűk családi körben töltjük, másnap pedig meglátogatjuk a rokonokat :)

    VálaszTörlés
  99. Utazással és hatalmas pihenésekkel, de persze a két ünnep között ismét meló :)

    VálaszTörlés
  100. Mit szeretnék??? PIHENNIIII!!!!!! Munkámban a szeptembertől-januárig tartó időszak a csúcs szezon, plusz viszagidőszak, plusz karácsonyi kötelezettségek. Én már most nagyon fáradt vagyok... Szenteste nagyiméknál vacsizik az egész család, ez nálunk hagyomány, így most is így lesz. Utána viszont folytatódik a tanulás :(

    VálaszTörlés
  101. Sütés, főzés, rokonlátogatás, és pihenés :)

    VálaszTörlés
  102. Sütni, főzni, együtt lenni. :) Na meg persze pihenni..
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  103. 24.-én főzök,előtte sütök :3 A cicukámmal ünnepelek tovább 25.-én. Aztán pedig a szakdogámmal folytatom a sort :'(

    VálaszTörlés
  104. Szűk családi körben töltöm az ünnepeket, de jó alkalom hogy végre egy kicsit össsze tudunk ülni, legalább az év ez időszakában.

    Petra

    VálaszTörlés
  105. Kihasználjuk, hogy a férjemnek végre lesz pár szabad napja, és hazaruccanunk a szülőkhöz. :)

    VálaszTörlés
  106. Itthon leszek főleg és pihenni fogok meg tanulni. :)

    VálaszTörlés
  107. sütisütés, takarítás, aztán végig a megérdemelt pihi a családdal :)

    VálaszTörlés
  108. Első karácsonyunk hármasban :) Szeptember 30-án született meg Kisfiúnk, Ádám ...

    VálaszTörlés
  109. Szia! Nálunk a karácsony általában úgy telik, és remélhetőleg most is így fog, hogy 24.-én eállítjuk az élő fenyőt, majd közösen feldíszítjük. Utána közösen megnézünk valami filmet, majd este jöhet az elmaradhatatlan töltött káposzta! :) Másnap elmegyünk a nagyszülőkhöz, dédszülőkhöz, és átadjuk az ajándékainakt, majd kellemesen elbeszélgetünk velük, majd itthon közösen kártyázunk vagy társasozunk egyet. :) 26.-án pedig hozzánk jönnek a vendégek, keresztszülők, nagynénik, nagybácsik és ők is átadják az ajándékaikat. Nagyjából így néz ki egy karácsonyunk, és én nagyon szoktam élvezni! :)
    Kellemes ünnepeket Neked! :)

    VálaszTörlés