Nagy karácsonyi nyereményjáték - #2 hét

Nagyon-nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan részt vettetek az első nyereményjátékon, fantasztikus volt olvasni a kommenteket, hogy kinek melyik és miért volt a kedvenc karácsonya, nagyon sokan igazán megható, vagy éppen vicces válaszokat adtatok :). Én is sokat gondolkoztam ez én legkedvesebb karácsonyi emlékemről (a legviccesebb rögtön eszembe jutott persze...), de annyi csodálatos ünnepet töltöttem már együtt a családommal, hogy igazán nehéz egyet kiemelni. Talán mégis az maradt meg bennem a legjobban, amikor kiköltöztünk a nagy családi házunkba és az első ott töltött karácsonyra egy orbitálisan nagy kb 3 méteres fát állítottunk be az étkezőbe. Hatalmas volt és még létrával sem értük el a tetejét, az emeleten lévő folyosókorlátról díszítettük fel a felső ágakat. Kicsit kopasz volt, meg csálé, de fantasztikusan nagy és az a karácsony örökre emlékezetes marad emiatt. Na de vissza a memory lane-ről és térjünk rá a poszt lényegére...




... ami nem más, mint a második köre a nagy nyereményjáték sorozatnak!!! Ezúttal egy Pupa karácsonyi palettát (plusz valami meglepetést) sorsolok ki a jelentkezők között, a feladatotok pedig ugyanaz, mint előzőleg, csak válaszoljatok egy kérdésre kommentben - milyen sminkkel készültök az ünnepekre??? - illetve lájkoljatok, kövessetek plusz esélyekért. A sorsolás jövőhéten szombaton, vagyis december ötödikén lesz! Sok szerencsét mindenkinek!!!



U.I.: A Pupa csodás karácsonyi kollekcióiról ITT, meg ITT és ITT olvashattok ;)


a Rafflecopter giveaway

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

141 megjegyzés:

  1. Én nem fogok túlzásokba esni. 24-én itthon leszek, akkor szerintem nem is sminkelek, 25-én megyünk rokonokhoz, akkor szerintem egy szemceruza és egy szempillaspirál kerül majd fel rám, és ennyi. :)

    VálaszTörlés
  2. 24-én no make up lesz, szokás szerint, mivel itthon ünnepelünk, 25-én meg vagy barnás-arany szemhangsúlyos sminket készítek, vagy pedig egy cicás tusvonal és burgundi rúzs kombó lesz a nyerő (ez most nálam nagyon nagy kedvenc:))

    VálaszTörlés
  3. Én szerintem arany színű szemhéjpúdert fogok egy vékony fekete tusvonallal viselni :)

    VálaszTörlés
  4. Valami szép arany színű, csillogós szemhéjpúdert fogok, fekete szemceruzával és fekete szempilla spirállal.

    VálaszTörlés
  5. világos bézs szemhéjpúder, vékony fekete tusvonal és piros rúzs :3

    VálaszTörlés
  6. Először is köszi a lehetőséget :)
    Egy arany-lila tusvonalas natúr szájas sminket tervezek Szentestére és a többi napon is hasonló vagy kicsit naturálisabb sminkem lesz :)

    VálaszTörlés
  7. Micsoda csodás nyeremény :) Szent este nálam is no make up lesz :) De pont a napokban gondolkoztam hogy család látogatásra mit is viseljek :) Szerinte a nem olyan régi szerzeményemmel Loreál paletta) készítek (legalább is megpróbálok ) egy visszafogott szemsminket természetesen a tus vonal nem maradhat el és a vörös rúzs sem :)

    VálaszTörlés
  8. Idén zöld, arany és barna sminket szeretnék :D

    VálaszTörlés
  9. Mivel egyedül 24.-én vagyok otthon, és aznap őrültek háza van, itthon elkészítem a sminkem és úgy megyek haza :D
    Én fogok főzni, szóval folyékony rúzs helyett elég lesz egy sima Ruby Woo az ajkaimon, végtelen arany highlight, Eylure pillák és pöttyözött fekete-fehér tusvonal ^_^

    VálaszTörlés
  10. Most próbálkozom a tusvonal rajzolásának a megtanulásával, úgyhogy azt mindenképpen megpróbálom, plusz alapozó az alap :) (sajnos), és a többi az időm és a kedvem függvénye. Szia!

    VálaszTörlés
  11. Én semmilyen sminkkel nem készülök karácsonyra,max ha mégis az egy natur smink lesz :)
    Köszii a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. A családi összejövetelekre semmi extrát nem tervezek, maximum a szempillaspirál, tus mellé jöhet egy kis plusz csillogás :)

    VálaszTörlés
  13. A szám az tuti matt piros/vörös lesz, a szemem pedig valami kis visszafogott egy kis arannyal kombinálva. :)

    VálaszTörlés
  14. Minden évben nagyon készülök arra,hogy majd milyen lesz a sminkem karácsonykor,de mivel mindig már korán reggel ébredek ilyenkor és irány a konyha,mert én sütöm a sütiket és pluszban még Anyunak is szoktam segíteni a főzésben ezért mire a sminkelés jöhetne inkább csak izgatott rohanás lesz az egészből,hogy jöhessen az ebéd és a díszítés még éjfél előtt! :D Ebből tanulva idén az a terv,hogy az essence effect krémes szemhéjfestékét használom majd aminek nagyon szép bronzos színe van és gyors és tartós és persze szempillaspirál és valami szép szájfény vagy rúzs! :)

    VálaszTörlés
  15. Szenteste szemhangsúlyos ünnepi sminkkel készülök, egy cseppnyi arannyal. Lesz pár apró részlet, amiben harmonizálni fog az outfitünk a kislányommal, aki 2,5 éves, pl. egy pár arany színű pillangó a frizuránkban, ehhez készül a smink. Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nem hiszem, hogy sminkelek idén, mert külföldön vagyunk és így nem megyünk családlátogatásra, itthonra pedig feleslegesnek tartom.
    Köszi a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  17. Mindenképp valami sötét füstös , arany esetleg bronzos , ezüstös sminket tudok elképzelni , ezt tudom leginkább a Karácsonyhoz kötni :) Minden feltétel teljesítve. Köszi a lehetőséget ! Szuper nyeremény:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nem hiszem, hogy sminkelek idén, mert külföldön vagyunk és így nem megyünk családlátogatásra, itthonra pedig feleslegesnek tartom.
    Köszi a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Egy natúr sminkkel fogok készülni, szemhéjon csak arany, és barna szemceruza, enyhén csillogó bronzer, egyedül a száj lesz hangsúlyos: matt bordó, amibe apró csillámot teszek. ;)

    VálaszTörlés
  20. Hétköznap a minimál smink híve vagyok. Szemceruza és spirál. Úgyhogy karácsonykor is a realitás talaján fogok mozogni. Natúr smink talán egy kis arannyal kombinálva. *the best choice ever*

    VálaszTörlés
  21. Ahh nekem ilyenkor mindig piros rúzs és körömlakk, max cicás tussal, semmi fény meg csillogás :)

    VálaszTörlés
  22. Idén Yamuna pigmentes sminkkel készülök, méghozzá egy Óarany-Amazon-Trüffel kombinációval, igazi zöldes-arany-barnás füstös lesz egy tusvonallal, talán egy fényes highlighttal, és ha sikerül felapplikálnom, akkor műszempillával, meg egy teltpiros folyékony rúzzsal.

    Ezek az előzetes tervek, majd meglátjuk mi sül ki belőle... :]

    VálaszTörlés
  23. Én valami különleges szemhangsúlyos, aranyos-csillámos szépséget tervezek. Azért szeretném a szemekre helyezni a hangsúlyt mivel a karácsony nagyrészt az evésről szól és nem szeretném 10 percenként csekkolni a számat, hogy nem mászott e el a rúzs esetleg a fülemig. :D

    VálaszTörlés
  24. Először is köszi a játékot, ölni tudnék egy Pupa termékért mivel vidéki vagyok és nincs lehetőségem boltlátogatásra :((
    Ami a sminket illeti...mindenképp elegáns aranyos-fényes bő highlighter használatos sminkben gondolkozom vörös rúzzsal és piros norvégmintás karmokkal ;)

    VálaszTörlés
  25. Attól függ milyen lesz a hangulat vagy no make up vagy arany esetleg bronz szemhéjpúder, tusvonal, szempillaspirál.

    VálaszTörlés
  26. Karácsonykor is a szokásos fekete tus, arany szemhéjpúder, bordó rúzs lesz a sminkem. :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  27. Én mindenképpen használni fogok valami arany színt, hiszen számomra az megadja a karácsonyi hangulatot. Na meg persze egy cicás tusvonal sem maradhat el, és szerintem ilyenkor a vörös rúzs is elengedhetetlen.

    VálaszTörlés
  28. fekete tusvonal ezüst csillámokkal és matt vörös rúzs :)

    VálaszTörlés
  29. Szerintem a szokásos karácsonyi: arany-bronzos szemsmink és meleg tónusú piros rúzs. =)

    VálaszTörlés
  30. Bordó és arany kombinációval lepem meg majd a páromat :) Gyönyörű ez a paletta! Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. Arany-burgundi füstös szem tusvonallal :)

    VálaszTörlés
  32. Lehet a szokásos füstös sminket vetem be,az jól bevált,vagy ha lesz kedvem,megpróbálkozok egy extrább tusvonallal ( fingers crossed :P ) :)

    VálaszTörlés
  33. Én nem viszem túlzásba, mert a drága mama leszól, ha sötétebb a rúzs vagy erősebb a szemsmink. :D

    VálaszTörlés
  34. Csak a szokásos színeket használom, nem szeretnék nagy drámát egy családi ünnepen....majd Szilveszterkor!

    VálaszTörlés
  35. Cicás tussal, műszempillával és piros/bordó rúzzsal készülök az ünnepekre. :)

    VálaszTörlés
  36. Én mindenféleképpen valami arany színnel megspékelt sminkkel szoktam ilyenkor "kiöltözni" és egy kis csillámmal :D Nagyon várom.

    VálaszTörlés
  37. Csillogó barna és arany füstös sminket fogok viselni, tusvonallal és tincses műszempillával :)

    VálaszTörlés
  38. Szia! Karácsonykor szeretek egy kicsit csillogni.Ilyenkor szoktak csak csillámot és highlightert használni.:)

    VálaszTörlés
  39. Én úgy terveztem, hogy idén is a sleek garden of eden zöldjeit használom, ezúttal valami szép piros vagy vörös rúzzsal...utóbbira a rimmel Kate matt kiss of life árnyalatát gondoltam...:)

    VálaszTörlés
  40. Vörös rúzs és fekete tusvonal! Csak egyszerűen! :)

    VálaszTörlés
  41. Én otthonra is kisminkelem magam, mert imadok sminkelni �� nagymamiékhoz valami erosebbet, talan fustos sminket fogok feltenni mert egy fotós nagypapával mindig jol kell kinézni. ��

    VálaszTörlés
  42. szokásos arany-bordó csillámos szemhéjpúder, tusvonal :) talán megint megpróbálkozom a műszempillával. rúzsozni nem fogok, úgyis lekajálnám :D

    VálaszTörlés
  43. Határozott tusvonal, piros ajkak, egy kevés highlighter. :)

    VálaszTörlés
  44. Az arany szemek és vörös ajkak nálam igazi klasszikusnak számít, karácsonykor általában mindig ezt viselem :)

    VálaszTörlés
  45. semmi extrával nem készülök, sőt..:) egy kis color tattoo ,szempillaspirál, esetleg pirosító és kész:))

    VálaszTörlés
  46. Egyelőre valami egyszerű, inkább szájhangsúlyos sminkben gondolkodom, de elképzelhető, hogy a végére már aranyban úszik majd az egész arcom (remélhetőleg nem :D). Valami egyszerű, de mutatós sminket tervezek majd viselni az ünnep alatt :)

    VálaszTörlés
  47. Szemhangsúlyos, ezüstös, tusvonalas, natúr ajak. Bár kacérkodom az erösebb rúzs gondolatával :-)

    VálaszTörlés
  48. Nálam a natúr szem, vörös ajak marad idén is a favorit!! :)

    VálaszTörlés
  49. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  50. Én idén valami "hókirálynőset" tervezek. Sok-sok fehér szaténfényű szemhéjpúder, egy kis kékkel, és nude ajkakkal :) Alig várom már! :)

    VálaszTörlés
  51. nekem sajnos még fogalmam sincs, hogy milyen lesz a sminkem, először az outfiteket és a körmeimet szeretném megtervezni. az tuti, hogy valamilyen lilás rúzst fogok viselni, mostanában megőrülök értük. :)

    VálaszTörlés
  52. Nem szoktam túlzásba vinni a sminkelést ilyenkor, de hogy egy kicsit más legyen mint általában szerintem arany-bronz lesz, fekete tusvonallal és vörös ajkak :)

    VálaszTörlés
  53. Én egy natúr, barnás szemsminket tervezek, piros szájfénnyel! :)

    VálaszTörlés
  54. Mindenképpen valami jó csillogó sminket fogok készíteni, valószínűleg rózsaarany-bordó, vagy arany-bordó szemet, és persze a highlighter sem marad el, meg ilyenkor a csillámos testpúder is belefér :D A körmömre is valami csillogó kerül, gondolkozom egy ILNP lakk beszerzésén.

    VálaszTörlés
  55. Barna és egy csepp arany, kis szájfénnyel

    VálaszTörlés
  56. Szia Lolly! Engem idén leginkább easyNeon (2. look a videóból) és NikkieTutorials inspirált:

    https://www.youtube.com/watch?v=JCfF7zMv8cw

    https://www.youtube.com/watch?v=5uH9joXctSg

    Mivel mindenki ufónak tart a sminkmániám miatt, a céges karácsonyi partyn vagyok kénytelen kiélni magam :P (ott sem értenek, de már megszokták :P)
    Aranyból barnába hajló szemhéjra és egy különleges, amolyan „grafikus” tusvonalra gondoltam. Emellé egészen sötét matt mályvás vagy burgundi ajkakat szeretnék, megígértem magamnak, hogy végre bátor leszek és elhagyom azt a fránya komfortzónát ;) Mindehhez persze indokolatlanul sok Mary-Lou Manizer társul majd az elmaradhatatlan diszkógömbhatás érdekében :))))

    VálaszTörlés
  57. Igyekszem valami szépet és különlegeset kitalálni, habár mi itthon karácsonyozunk, pizsiben, kiöltözés meg hasonlók nélkül, de a sötét rúzs azért nem maradhat el, ha elmegyek valahova! :)

    VálaszTörlés
  58. Szia Lolly!
    Kedvenc Clinique szemhejpuderem(Kittycat) fogom hasznalni, ami egy kicsit arany, kicsit barna, kicsit szurke, kicsit zold :) Fustos szemek nude ajkakkal.

    VálaszTörlés
  59. Burgundi szemfesték arany csillámokkal és sok szempillaspirál. :)

    VálaszTörlés
  60. Mi a családdal sosem voltunk ez a nagyon kiöltözős-nagyon sminkelősen karácsonyozós família, és ilyen puccos karácsonyi partikra sem járok. Ami alap, az az alapozó, púder, korrektor (főleg a világosabb a szemem alá), mert ugye fotóznak. Szerintem natúr barnás lesz minimális füstösítéssel. Meg csillogós piros körömlakk.

    VálaszTörlés
  61. Köszi a lehetőséget Lolly! :)
    Egyszerű natúr szem, az elmaradhatatlan tusvonallal és egy burgundi matt Pupa rúzs. :)

    VálaszTörlés
  62. Megpróbálok egy füstös sminket :)

    VálaszTörlés
  63. jaaaj, én szinte minden nap más sminket készítek. többnyire bronzos arany szemsmink vörös vagy bogyó színű rúzzsal vagy amihez épp kedvem van.

    VálaszTörlés
  64. Ugyan az lesz mint hétköznapokon, de még az is lehet előveszem a Lovely nude palettámat:)

    VálaszTörlés
  65. Ha ünnep van , ha nem én a füstös sminkre szavazok. :D

    VálaszTörlés
  66. Valószínűleg maradok a szokásosnál: tusvonal, plusz valami szép színű rúzs. Nem akarok rágörcsölni, mert előfordult, hogy azért késtünk el családi ebédről, mert "túl sokat akart a szarka..." :-D

    Köszönöm a lehetőséget, szép napot! :-)

    VálaszTörlés
  67. Én a szemem esetében sosem használok többet, mint egy drámaibb hatású szempillaspirál, ezen kívűl feldobok egy csodás matt bordó vagy burgundi színű rúzst:)

    VálaszTörlés
  68. Nude smink egy kis tusvonallal lesz a befutó ünnepekkor.:)

    VálaszTörlés
  69. Idén karácsonyra egy extra csillogó arany - fekete szemhangsúlyos sminket tervezek mellé egy halványabb nude rúzs :)

    VálaszTörlés
  70. Valami aranyszínű\nude szemhéjfesték, de rúzs biztos nem, úgyis csak lekopna evés közben :D . Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  71. Mivel 24-én éjjel dolgozom, így akkor nem sminkelek. 25 és 26-án megyünk karácsonyi ebédre a szülőkhöz, így akkor szépítkezek majd. Valami natúr barnás smink fog készülni mindkét napon enyhe árnyalással, hangsúlyos szájjal....körmökön a piros körömlakk lesz a befutó. :-)

    VálaszTörlés
  72. Mivel 24-én éjjel dolgozom, így akkor nem sminkelek. 25 és 26-án megyünk karácsonyi ebédre a szülőkhöz, így akkor szépítkezek majd. Valami natúr barnás smink fog készülni mindkét napon enyhe árnyalással, hangsúlyos szájjal....körmökön a piros körömlakk lesz a befutó. :-)

    VálaszTörlés
  73. 24.-én este családdal ajándékozunk, ilyenkor kb. a legkényelmesebb otthoni cuccban vagyok szóval nem hiszem, hogy sminkelek :) Másnap rokonokhoz megyünk, valószínű valami arany - bronz szemhéjpúdert viszek fel a Sleek palettámból.. mostanában úgyis hanyagoltam :D illetve van egy bordó rúzs, amin gondolkozom.. de mamám múltkor nem ismert meg, mikor az volt rajtam.. :D

    VálaszTörlés
  74. Bordó rúzs, mert a barátom azt szereti :) 24-én. 25.-e egyezményes pizsamanap szóval nomakeup :)

    VálaszTörlés
  75. Sok sok highlighter-rel és imádom a rúzsokat, biztos beszerzek néhány újat :)

    VálaszTörlés
  76. Arany szemhéjpúder, fekete tus, spirál, és valami gyönyörű rúzs (most nagy a szerelem a MAC Cosmo-val :) )

    VálaszTörlés
  77. Szokásos bordó rúzs tusvonal kombó :)

    VálaszTörlés
  78. arany - bronz szemsmink és vörös rúzs :)

    VálaszTörlés
  79. 24-én valószínűleg semmi, másnap arany-barna smink tusvonallal :)

    VálaszTörlés
  80. Szia!
    Én mindenképp az új Pipa Stay Gold kollekcióból a Charming Burgundi rúzsát fogom viselni. A minap szereztem be, és valami elképesztően csudaszép a színe. Ehhez fogok szerintem aranyszínű tusvonalat húzni és valami aranyfényű highlighterret fokozni még a ragyogást. :-)

    VálaszTörlés
  81. szerintem a szokásos vörös rúzs:) meg valami szép highlight.

    VálaszTörlés
  82. no makeup-makeup lesz, és reménykedek, hogy a sötét karikákat sikerül eltüntetni a fejemről :D

    VálaszTörlés
  83. A Pupa karacsonyi szremhéjpúderét fogom használni egy szemhangsúlyos smink elkészítéséhez.

    VálaszTörlés
  84. Szia, köszönöm a játékot :)
    Még nem igazán gondolkodtam a karácsonyi sminkemen, szerintem hasonló lesz a tavalyihoz: arany szemhéjpúder+piros rúzs. Én imádtam <3

    VálaszTörlés
  85. Tuti, hogy visszafogom magam a sminkelés terén a kiiktathatatlan szemkörnyéki szárazságom miatt, szóval maximum egy barnás árnyalatú tus, fekete szempillaspirál, és ennyivel lerendezem a szemsminket. Viszont a számat tuti valami feltűnő színre rúzsozom majd ennek kompenzálásaképp :)

    VálaszTörlés
  86. Valamilyen eszüstös-füstös sminket, de még nem találtam ki pontosan. :)

    VálaszTörlés
  87. Semmivel, mert nem leszek itthon karácsonykor :( szóval lehet, hogy majd csak magamban próbálkozom. :)

    VálaszTörlés
  88. Bronzos szemek, méregzöld vízvonal, műszempilla, highlight, nude ajkak.

    VálaszTörlés
  89. A tervek szerint a szokásos visszafogott barnás szemsminkemet cicás fekete tusvonallal, és fölé egy leheletvékony csillámos arany tusvonallal bolondítom meg :3 A számra ajakápolón kívül mást nem tervezek, mert úgysem lenne hosszú életű :D (Kivéve, ha végül csak elcsábulok arra a Clinique chubby stick szettre... ami remélem még kapható egyáltalán XD)

    Köszi ezt a játékot is! ^^ <3

    VálaszTörlés
  90. Valami minimalista smink, mert sosincs rá idő :D

    VálaszTörlés
  91. Nem szoktam külön sminket tervezni karácsonyra, vagy egyáltalán ünnepekre. Szerintem ugyanaz lesz, mint mindig, fekete tus, spirál. Esetleg lesz idén valami alap a szemhéjra is... ahhoz viszont aranyat mindenképp szeretnék használni, de nincs ilyen színem. Szóval jó lenne nyerni :)

    VálaszTörlés
  92. A családi összeröffenésre egy visszafogottabb, természetesebb sminkkel készülök. Azonban az éves céges karácsonyi bulira szokás szerint valami komolyabb füstös makeup-pal. A fémes, bronzos, burgundis lehetőségek között vacillálok.

    VálaszTörlés
  93. Arany-barnás sminket tervezek egyszerű tussal, talán valami élénkebb rúzzsal, de amúgy semmi extra:) esetleg kipróbálom ezt a strobingolást, ha már olyan nagy a hype körülötte:)

    VálaszTörlés
  94. Egyszerű smink, mert a gyerekek mellett úgysincs nagyon szöszmötölni vele :) Fekete kontúr a szemem köré és talán kis füstös szemhéjpúder, de persze majd a rucitól függ milyen színben.. :) Rúzst nem szeretem.

    VálaszTörlés
  95. Csupa arany sminket képzeltem el, melyitovonalba nemi barnaval ed persze klasszikus tusvonallal.

    VálaszTörlés
  96. Egyszerű cicás tusvonal,plusz piros rúzs kombó.Nem lehet vele mellélőni :D

    VálaszTörlés
  97. Valószínűleg nálam is arany szemek, fekete tusvonal és piros ajkak lesznek a nyerők idén
    (a ruha már megvan mindehhez, idén nem hagytam későre az alkalmi ruha kiválasztását :)

    VálaszTörlés
  98. Smaragzöld szemhéjpúder, fekete szempillaspirál és egy kis pirosas ajakápoló :) Én inkább szilveszterre szoktam nagyszabású sminket alkotni.

    VálaszTörlés
  99. Szia! Idén karácsonyra egy arany-fekete szemhangsúlyos sminket tervezek mellé egy halványabb nude rúzs.

    VálaszTörlés
  100. Nalam valoszinuleg fekete cicas tus es piros/voros ruzs, szajhangsulyos smink lesz. :)

    VálaszTörlés
  101. Ha otthon vagyok, sosem sminkelek, de az utazáskor (távol élnek a szüleim) feldobok valamit, valószínűleg egy arany-bordó szemsminket, csillogós szájfénnyel kombinálva.
    Nagyon jól néz ki ez a paletta, én paletta mániás vagyok, szóval nagyon örülnék neki! :D Köszönjük a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  102. Arany szemhéjpúdert szempillaspirállal és mivel szájfény mániás vagyok valami csillogós szájfénnyel.
    Köszönöm a lehetőséget a játékra:)

    VálaszTörlés
  103. Arany szemhéjpúdert szempillaspirállal és mivel szájfény mániás vagyok valami csillogós szájfénnyel.
    Köszönöm a lehetőséget a játékra:)

    VálaszTörlés
  104. Aranyozott, vagy ha addig változik a tervem, de mindenképpen csillámos-elegáns szemhéjsminket szeretnék készíteni magamnak. Fekete szemhéjtussal kiemelve a szemeket, és szempillaspirállal megspékelve.

    VálaszTörlés
  105. Az ünnepi ebedre egy visszafogottabb arany sminkel készülök :) Estére jöhet a műszempilla is akár :)

    VálaszTörlés
  106. 24-én a családdal fogok ünnepelni és valószínűleg időhiány miatt (díszîtés, főzés ... Stb) csak egy egyszerű, de nagyszerű tusvonalat fogok készíteni, amit feldobok egy matt vörös rúzzsal. 25-én egész nap menni fogunk a rokonokhoz, ezért oda már egy ünnepibb, füstösebb szemsminket fogok feltenni, amit jól le is fixálok, hogy a helyén maradjon ;). A szamra valószínűleg ruzs hatásu szajfény kerül majd. Már nagyon várom a Karácsonyt!Remélem Pupa terméket is hozni fog a Jézuska :D

    VálaszTörlés
  107. Még nem vagyok biztos benne, hogy mit szeretnék, de vagy egy tusvonalat amit egy csillogó tusvonallal koronázok de vagy egy aranyos-barnás viszonylag natúr sminket szeretnék készíteni.

    VálaszTörlés
  108. Sima fekete tus, meg valami karácsonyi mintás köröm, nyomdával.

    VálaszTörlés
  109. Én ezüst-fekete vagy aranytusos sötét lilás sminket fogok csinálni piros rúzzsal vagy szájfénnyel.

    VálaszTörlés
  110. Eddig úgy gondolom, hogy bronzos szemekkel és feltűnőbb árnyalatú szájfénnyel vetem bele magam az ünnepekbe. :)

    VálaszTörlés
  111. Mindenképp valami csillogósat meg cica szemek :D

    VálaszTörlés
  112. Szia Lolly! :)
    24-én itthon szoktunk szűk családdal ünnepelni, ilyenkor csak visszafogottan sminkelek szempillaspirál, korrektor, pirosító. Nagyon minimál.
    25-én pedig a családlátogatásra először ki kéne találnom mit veszek fel, és utána tudnám a sminket. :D Ilyenkor mindig órák hosszat sminkelek.. :) az hogy milyen szín lesz a szememen azt nem tudom, de cicás tusvonal biztosan lesz.. meg valami élénkebb rúzs. :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  113. Tusvonal, vörös rúzs, mint mindig :) Narancs

    VálaszTörlés
  114. Barna füstös szem arany csillámokkal! :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  115. Köszi a lehetőséget ! :) A családdal való ünnepléshez valami visszafogottabb sminket fogok egy kis plusz arany csillogással. Ha pedig máshova is megyek majd akkor egy füstösebb szemet fogok készíteni és csillogós piros vagy arany körömlakk mellé. :D

    VálaszTörlés
  116. Mivel esküvőre vagyok meghívva, ezért a klasszikus arany füstös szemfestést választottam tusvonallal és élénk vörös ajkakkal . :)

    VálaszTörlés
  117. Barna füstös sminket teszek fel, kékes fekete vagy sima fekete tussal. Elegánsat, mégis extrémebb sminket próbálok majd készíteni :)

    VálaszTörlés
  118. Egyszerű fekete tusvonal, kis arany szemhéjpúder, barnával mélyítés, szemöldök kiemelés, spirál és kész :)

    VálaszTörlés
  119. 24-én 'no makeup" makeup lesz, mert most először nálunk lesz a nagy családi karácsony így nem hiszem hogy lesz időm sminkelni. A többi napon se viszem túlzásba, de hogy mégis legyen benne valami különleges előveszem az egyetlen ColorTattoo-mat arany színben.

    VálaszTörlés
  120. Nem készülök semmi extrával sem karácsonyra, minimál smink, max kicsit több csillámmal a szemhéjon. Úgyis sok lesz a teendőm a sminkelésen kívül is :)

    VálaszTörlés
  121. Bronzos szem, cicás tusvonal, piros rúzs :)

    VálaszTörlés
  122. Valami szép kis cranberry/gold smokey eye jellegű sminket gondoltam, ami pont nem fog illeni a dekorációhoz, mert minden vörös és bordós lesz, de abból jó még nem sült ki, amikor én vöröset próbáltam a szememre kenni :D Illetve megküldöm magam ipari mennyiségű highlighterrel, ez is biztos - de az ajkakat valószínűleg kihagyom, mert amennyi evés tervben van, nincs az a kozmetikum ami azt túlélné :D

    VálaszTörlés
  123. Én a sminkemet nem szeretném túlzásba vinni, csak visszafogottan, mint hétköznapokon nude színekkel csak egy kis csillámmal, arannyal megbolondítva. :)

    VálaszTörlés
  124. Az én idei sminkem szempillaspirál,szemhéjtus cicásan,jeges kék szemhéjpúder,s valami színben harmonizáló ,de nem feltünő szájfény+alapozó,stb... A szememre helyezem most a hangsúlyt!S arra végre kész lesz az új,csodás szemöldök tetoválásom is,mert sajnos egy betegség miatt kihullott majdnem az összes,s már az orvos is engedi,mert nem nőtt vissza sok belőle... :( Végre újra normális nőnek érezhetem magamat,akit nem néznek meg úton -útfélen.Tudom másnak ez furcsán hangozhat,de egy ceruzával meghúzott csík még nem segítség.Talán ez sem ,de jobban fogom érezni magam tőle. :)

    VálaszTörlés
  125. Visszafogott, egyszerű smink lesz, mint amúgy is általában. Nude színek egy kis aranyló csillogással :)

    VálaszTörlés
  126. Fekete tus, és piros rúzs. Klasszikus, de imádom. :)

    VálaszTörlés
  127. Minimális világos szemhéjpúder, matt taupe satíozószínnel a mélyítővonalon, fekete tus és az új piros Pupa rúzsom. A körmeim szintén pirosak lesznek :)

    VálaszTörlés
  128. Idén nagyon pörgős lesz az élet ünnepekkor, úgyhogy max spirál+vékony alap+highlight hogy ne legyek hullafáradt legalább kinézetre. Ennél többre időm úgy sem lesz...

    VálaszTörlés
  129. Karácsonykor csak a szüleim és a testvérim szeme előtt leszek, szóval nem viszem túlzásba. Szilveszterkor persze a szokásos bulizós sminkemet dobom fel; alapozás, szemöldök, kontúr, tusvonal és spirál.

    VálaszTörlés
  130. Valami natúr sminkben gondolkozom, sok-sok fénnyel

    VálaszTörlés
  131. Én valami ezüstös sminkben gondolkodom, enyhe rozsaszinnel, rozsaszines arcpír, kontúr, és szájfény :)

    VálaszTörlés
  132. 24.en csak a szokasos enyhen,fustos barna szemek tusvonallal es nude ruzs lesz. 25.en,26.an amikor vendegekhez megyunk kiprobalom az uj wet'n'wild csillogos szemhejport, ismet fustis szemek es nude ruzs, lehet ez lesz a szilveszteri smink is. :))

    VálaszTörlés
  133. 24-én szerintem nem lesz sminkelés (vagy maximum egy kis vékony fekete vonal elsatírozva a szempillatőbe), 25-én a nagy családi karácsonyon valamilyen barnás szemfestés, 26-án meg dolgozom, szóval akkor valamilyen bordó-arany full glam lesz szerintem :D

    VálaszTörlés
  134. Piros rúzs az Avon Luxetól, arany-barna szemfestékek a Catricetől, és a szokásos fekete tusvonal :) nekem ilyen lesz az ünnepi sminkem.

    VálaszTörlés
  135. Végre kipróbálok valami arany sminket, hiszen alapjáraton inkább az ezüstös, hideg tónusú szemhéjpúderek állnak jól. De próba cseresznye... :)

    VálaszTörlés
  136. Arany szemhéjpúder, hosszú fekete szempillák, kicsi pirosító, szeretem az egyszerű, de nagyszerű dolgokat! :)

    VálaszTörlés
  137. Én 25.-én már síelek, szóval maximum szempillaspirál :)

    VálaszTörlés
  138. Füstös szemeket tervezek:) vagy igazán úgy nem sminkelem ki magam:) hisz a karácsony a szeretetről szól:) nem a sminkről:) ilyenkor többet inkább a családdal tőrődöm:)

    VálaszTörlés