Nagy karácsonyi nyereményjáték - #1 hét

Egy hónap és itt a karácsony, hivatalosan is el lehet kezdeni készülődni, lehet nézni a jó kis filmeket (Hull a pelyhes, Igazából szerelem, jajj de jó lesz), össze lehet állítani az ünnepi zenelistát (nálam Mariah Carey és Leona Lewis szól rogyásig) és el lehet kezdeni gondolkozni az ajándékokon. Szeretteinknek és magunknak is persze ;). Én idén inkább adok, mint kapok (nem igazán van szükségem semmire úgy döntöttem) és természetesen Ti is rajta vagytok a megajándékozottak listáján. A mostanitól kezdve, ugyanis minden héten át egészen karácsonyig nyerhettek valami nagyon klassz dolgot, plusz egy titkos meglepetést, vagyis összesen 5 ajándékcsomag vár rátok! Sőt, ha sikerül karácsonyig elérni a Facebook oldalon a 3000 lájkot, akkor még egy extra meglepit kisorsolok. 



Az első héten - egészen november 28-ig játszhattok - egy Clarins csodaszérumot (és ugye valami meglepetést) nyerhettek. Nincsen más dolgotok, mint hagyni egy kommentet, amiben leírjátok az eddigi legkedvesebb karácsonyi ajándékotokat, élményeteket stb., illetve a lenti kis app vagy mi is a segítségetekre lesz, amihez annyira még nem értek, de majd mindent megcsinál helyettem :D.

SOK SZERENCSÉT!!!


a Rafflecopter giveaway

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

109 megjegyzés:

  1. Nem tudok dönteni :D mindegyik nagy családi karácsonyi vacsi :) Főleg, amikor még a nagyim is élt, azok nagyon jók voltak :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Lolly!

    Aminek eddig karácsonykor a legjobban örültem, az tavaly a vőlegényem volt, aki Svájcban dolgozott, de hazaért karácsonyra, aminek nagyon örültem, mert így ez lett a 7. közös karácsonyunk. :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Húha!! Talán a tavaly gyönyörű Sugarbird ruhám!! 😊☺☺

    VálaszTörlés
  4. Húha!! Talán a tavaly gyönyörű Sugarbird ruhám!! 😊☺☺

    VálaszTörlés
  5. Annak örülök a legjobban, ha fehér a karácsony, de már nem is tudom hány éve nem volt ilyen:(

    VálaszTörlés
  6. Nemis tudok kiemelni egyetlen ajándékot/élményt se hirtelen. Leginkább a 25-ei reggeli csöndet és békét szeretem, mikor kint fehér minden és a reggeli kávémat a feldíszített karácsonyfa mellett iszom :)

    VálaszTörlés
  7. régimódi vagyok, de a legjobban annak örülök, amikor a kis családommal tudom együtt tölteni a karácsonyt, és mindenki elégedett-nyugodt-boldog... a legszebb élmények ilyen karácsonyokhoz kötődnek, már rég volt utoljára így sajnos :(

    VálaszTörlés
  8. 14 èvvel ezelőtt egy ujfundlandi kölyök, pár éve már nincs velünk sajnos. Vagy a nagyszüleimmel közös karácsonyok:)

    VálaszTörlés
  9. Talán a tavalyi karácsony volt a legszebb amikor ketten voltunk Szenteste a párommal(6 év alatt nem volt még ilyen) és ketten ajándékoztunk, nagyon romantikus volt, ráadásul nagyon hasonló dolgot adtunk egymásnak. Nekem ez volt a legszebb ajándék! :)
    Köszönjük ezt a szuper játékot! :)

    VálaszTörlés
  10. A legemlékezetesebb karácsonyom kicsi koromban volt, mikor egyszer akkor fenyőfánk volt, hogy a tesómmal alá tudtunk ülni a kis sámlin. Hatalmas volt, legalábbis nekem annak tűnt. :) De az az igazság, hogy imádom a karácsonyt, így mindegyik emlékezetes számomra más-más okból.

    VálaszTörlés
  11. Mindíg is családi ünnep volt nálunk a karácsony, és igazából ez számomra a legszebb ajándék, és örülnék neki ha minden évben így tudnék karácsonyozni :) Karácsonyra általában kézzel készített csecsebecséket adunk egymásnak családon belül, de a naptár és a zoknik is visszatérő vendégek a fa alatt :D

    VálaszTörlés
  12. Mikor még havazott karàcsonykor 😊És együtt volt a csalàd,de sajnos miòra kint élünk erre nincs lehetőség.Hiànyzik àm nagyon.

    VálaszTörlés
  13. Nekem a tavalyi nagyon különleges volt, ugyanis az volt az első, kettesben töltött szentesténk a párommal. Ráadásul az előtte lévő hetek nagyon feszültek voltak, még egy nem tervezett költözés is volt, de végül olyan jó volt, hogy végre minden nyugis lett. :) Saját karácsonyfa, díszek, menü és persze Reszkessetek betörők. :D

    VálaszTörlés
  14. Amikor megkaptam a laptopom,amit azóta is nyúzok :) De minden családdal együtt töltött karácsony emlékezetes :)

    VálaszTörlés
  15. 18 évesen az első Karácsonyunk volt legidősebb nővérem nélkül mert Dublinban dolgozott. Aztán egyszercsak 24-n este beállított. Mondanom se kell semmi más ajándékomra nem emlékszem akkorról:)

    VálaszTörlés
  16. Az a karácsony volt a legjobb gyerek(? kamasz?)koromban jó pár éve, amikor csupa Harry Potteres ajándékot kaptunk a húgommal :D szuper volt, imádtam.

    VálaszTörlés
  17. Nekem minden karácsony kedves :) ... az összes ajándékommal együtt... :) A legjobban talán azt szeretem, amikor pizsamát kapok... gyerekkoromat juttatja az eszembe... :)))

    VálaszTörlés
  18. Kislány koromban a Jézuska egy menyasszonyi fátylat hozott! Na, az mindent vitt...:-)

    VálaszTörlés
  19. Az volt a legjobb, amikor 5 órán keresztül vérzett az orrom ( sry not sry) és így ünnepeltünk egész este, hogy hideg kendő volt a nyakamon és tampon az orromban :D

    VálaszTörlés
  20. még nagyon kicsi voltam, amikor egy csodálatos barbie-házat kaptam karácsonyra. máig emlékszem arra az örömre :)

    VálaszTörlés
  21. Gyerekkorom összes karácsonyát imádtam együtt volt a család békességben! :) Sajnos az elmúlt években már nem ez a jellemző.. :( :)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Amikor megkaptam életem első mobitelefonját. Köszi a játékot.:)

    VálaszTörlés
  23. Aminek nagyon-nagyon örültem anno, az egy Sony discman volt (hát nem mostanában volt ez sem :D). Nagyon szerettem, éjjel-nappal zenét hallgattam rajta, úgy vigyáztam rá, mint a szemem fényére (leszámítva az egyetlen esését :D). Egyébként mindennek tudok örülni, legyen az vett, kézzel készített kis dolog, de párom múltkor még azon is meglepődött, hogy egy csokinak mennyire tudok örülni :D A karácsonyt magáért a hangulatért tudom a leginkább szeretni egyébként :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és Instán @nailsbyciiska néven követlek, nincs kitöltési lehetőség annál az opciónál, de így a tiszta részemről :)

      Törlés
  24. TBS adventi kalendárium. Ugyan nem karácsonyi, de nagyon örültem neki. :)

    VálaszTörlés
  25. Általában mindig karácsonyra van időzítve a mobiltelefon-csere, nagyon szoktam örülni neki, de mivel az egész család tudja, hogy sminkmániás vagyok, a telefon mellett azoknak is irtóra tudok örülni, mindig meg tudnak lepni valamivel :)

    VálaszTörlés
  26. Nekem a legkedvesebb ajándékom az volt, amikor az első külön töltött évemben anyukámtól kaptam egy damaszkuszi acélkést. Szerintem ember még úgy nem örült semminek :,D

    VálaszTörlés
  27. A régi gyermekkori karácsonyok, amikor még együtt ünnepelt az egész család. Mára ez sajnos már nem valósítható meg. :(

    VálaszTörlés
  28. Minden ajándéknak örülni szoktam, de sokkal jobban szeretem, amikor látom a családtagok arcát,amikor egy-egy ajándékomnak tiszta szívből örülnek. Az az igazi ajándék.

    VálaszTörlés
  29. A legszebb karácsonyi élményem a két fiam első karácsonya.Mikor elöször látták meg a karácsony fát és utána kibontottàk az ajándékokat.

    VálaszTörlés
  30. A legszebb karácsonyi élményem a két fiam első karácsonya.Mikor elöször látták meg a karácsony fát és utána kibontottàk az ajándékokat.

    VálaszTörlés
  31. Minden ami meglepetés volt és egyáltalán nem számítottam rá:)

    VálaszTörlés
  32. Kiskoromban kaptam egy jatekgitart, a szomszed neni oltozott be Jezuskanak, o hozta az ajandekot.

    VálaszTörlés
  33. 4 évvel ezelőtt az eljegyzési gyűrűm, az egész család tudott róla, engem kivéve. Nagyon váratlanul ért. :)

    VálaszTörlés
  34. talán most lesz a valaha volt legjobb ajándékom, amit magamnak, saját pénzből fogok megvenni. Egy Cardo matrac, kókuszréteggel. Régóta gyüjtögetek rá. A fájós hátam megérdemli. :) És persze majd beszabadulok decemberben a Müllerbe és jól bevásárolok sminkcuccokból. Valamint az iparfümérián megtaláltam a Shiseido alapozóecsetet olcsóbban mind a Müllerben, nagyon régóta szeretném már. Most az enyém lesz. :D

    VálaszTörlés
  35. Minden karácsony gyönyörű, a sorból kiemelkedik mégis egy amikor a kisebbik lányomat vártam. Dec. 31-re voltam kiírva, titokban reménykedtem, hátha "karácsonyi ajándék" lesz a baba, ehhez képest január 06-án született. :D

    VálaszTörlés
  36. Kb 6 éves lehettem, amikor a tesómmal kaptunk karácsonyra egy gyönyörű fekete-fehér perzsa kölyökcicát :) 8 éven át volt velünk :))

    VálaszTörlés
  37. A bátyámtól kapott bob szánkóm, imádtam! :)

    VálaszTörlés
  38. A legjobb karácsonyom eddig apukám 40. szülinapja, aki 26-án született... és mivel ez pont 10 éve volt, idén jön az 50-es buli, ami tutira hasonlóan nagyon élmény lesz! :)

    VálaszTörlés
  39. 2hónapos volt épp a kisfiam, oda tettük a fa alá, ő volt a legjobb ajándék, főleg hogy hagyott vagy 5órát egyhuzamban aludni :) :)

    VálaszTörlés
  40. Kb 6-7 éves lehettem , mikor karácsonyra egy nagyfejű barbie babát kaptam, és emiatt 'ment a hiszti' mert nem olyan ruha volt rajta , amilyet én szerettem volna , azóta is ez a kedvenc emlékem,ajándékom , és visszagondolva értelmetlen volt a hiszti :D Köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  41. A legkedvesebb karácsonyi ajándékom, ami tényleg teljes mértékben meglepetés volt nekem, az egy tablet volt, tavaly karácsonyra. :) Emlékszem, hogy kértem a szüleimet, hogy kaphassak egy ajándékot, nem emlékszem már mit kértem, csak az izgatott, hogy ne kerüljön sokba, mert nem attól értékes szerintem valami, aztán megláttam a fa alatt a kis szépségemet, és azóta örök szerelem van közöttünk, és azt hiszem azt az érzést nem fogja már semmi űberelni, és hálás vagyok, hogy ők a szüleim! :)

    VálaszTörlés
  42. Az örökbefogadott nyuszika, akit a fagyhaláltól mentettünk meg, és most is a lábamnál alszik <3

    VálaszTörlés
  43. Mindennek örülök legyen az vett vagy saját kézzel készített dolog. A karácsonyba a hangulata a legjobb és az ha havazik is. :D

    VálaszTörlés
  44. Nagyon nehéz egy ajándékot/karácsonyt kiválasztani :) A legszebbek nyilván azok voltak, amikor még együtt volt az egész család, nagyszülőkkel-szülőkkel-testvérrel, de ha a fizikai ajándéktárgyakról beszélünk, akkor talán az elektromos zongorám :3
    Köszi a játékot! ^^ <3

    VálaszTörlés
  45. Az "eddigi legszebb ajándékaim" igazán nincsenek, de szeretem hogy igyekeznek nekem olyat adni amiről tudják, hogy imádom! És számomra csak ez számít :)

    VálaszTörlés
  46. Nem tudok kiemelni egyetlen konkrét ajándékot. A legjobban annak örülök, ha látom, hogy tényleg személyre szóló ajándékot kapok, lehet az bármi! :)

    VálaszTörlés
  47. Kedvenc ajándék? Nem tudnék konkrétat felidézni, de általában kapok valamit, ami Bioderma vagy Clinique márkájú, azoknak halmozottan tudok örülni! :)

    VálaszTörlés
  48. Az eddigi legkedvesebb karácsonyi ajándékom az volt, amikor megoldódott minden és nem veszekedtek többé a szüleim. Most a vőlegényemmel ünneplem, tehát ez eleve nagy ajándék. :)

    VálaszTörlés
  49. Annak örülök a legjobban, hogy ilyenkor a Kedvesemmel lehetek! Ès finomabbnál-finomabb èteleket kèszíthetünk együtt!

    VálaszTörlés
  50. Nem igazán tudok kiemelni konkrétan legkedvesebb karácsonyi ajándékot, mindegyik az volt számomra. Kiskoromba a barbie babák, most pedig ruha, szépségápolási dolgok. Legszebb karácsony az lenne, ha végre esne a hó. :)

    VálaszTörlés
  51. A legkedvesebb karácsonyi ajándékom a páromtól kapott toll, ami a szerencse tollammá nőtte ki magát, és minden vizsgán azzal írok:)

    VálaszTörlés
  52. Talán 8-os lehettem amikor kész lett karácsonyra az emeleten a szobám. Akkor hihetetlenül boldog voltam! :D

    VálaszTörlés
  53. Gyerekként természetesen a játékok voltak a legkedvesebbek, most pedug az, mikor a gyerkőceim meglátják a feldíszített fenyőfát és keresik, bontják az ajándékokat.

    VálaszTörlés
  54. Sose felejtem el a gyerekkori karácsonyok hangulatát, mikor saját készítésű ajándékkal leptem meg a családot és azon izgultam, hogy ne találják meg előtte, úgy kellett dugdosni. :)

    Szuper ajándékot hoztál nekünk! :)

    (ide írom a mail címem, mert névtelenként akarja elküldeni :/ ) bora.welt @ yahoo . com

    VálaszTörlés
  55. Az első bridge fényképezőgépemnek örültem a legjobban :))

    VálaszTörlés
  56. Nem tudok újat mondai: gyerekkorom összes karácsonya, amikor még együtt volt a család,és hittem a csodákban.

    VálaszTörlés
  57. Tavaly kaptam egy macis sapkát nagyon örültem.Azóta is alig várom a telet hogy felvehessem.

    VálaszTörlés
  58. Tavaly kaptam egy macis sapkát nagyon örültem.Azóta is alig várom a telet hogy felvehessem.

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    A két fiam első karácsonya...a nagyobbik januári, így majdnem egy éves volt, akkor tette meg az első lépéseit...a kicsi októberi, ő még csak csodálta a fát...édesek voltak és örök emlék marad...

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Én talán legjobban a fényképezőgépemnek örültem még 3éve. De én a karácsonyban a készülődést, díszítést, és a vacsorát szeretem a családdal. :)

    VálaszTörlés
  61. Egyszer volt egy három méteres karácsonyfánk, a tetejét a galériáról kellett feldíszíteni. Az nagyon emlékezetes volt :)

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    A legkedvesebb karácsonyi ajándékom még 10 éves koromban egy Barbie-baba volt, amit előtte már hónapokkal szerettem volna. :D Manapság pedig egy icike picike hógömb, amit a szerelmemtől kaptam. :)

    VálaszTörlés
  63. A 2012-es karácsony volt eddig a legemlékezetesebb, mert akkor már tudtam, hogy várandós vagyok a kislányommal.

    VálaszTörlés
  64. Nehéz, nehéz, nehéz kérdés...nálunk a Karácsony elég stresszes szokott lenni...nehéz mindent összeszervezni...sajnos...
    Viszont ajándékok szempontjából mindig "jó" dolgokat veszünk/adunk egymásnak, szóval...nem tudok kiemelni egyet onnan se...:D

    Viszont azt tudom, hogyha most Karácsonykor már az új házban fogunk lakni, nem albérletben, annak fogok az eddigi Karácsonyaim közül a legjobban örülni...:D
    (Utóbbinak sajnos elég kicsi a valószínűsége, de az biztos, hogy fa nélkül is az lenne a legjobb Karácsony, mert nem bírom a költözős stresszt...>.<)

    VálaszTörlés
  65. A legszebb karácsonyi ajándékom a kutyám volt, 9 éve. Nála szebb ajándék nem is lehetne :) <3

    VálaszTörlés
  66. Nekem újabban nagymamám ajándékai a kedvenceim, akitől mindig ruhát kapok. Nagyjából tizenöt éve mindig ugyanazt a méretet veszi, nem jött át neki, hogy van több féle is, és már végre beértem az XS-S kategóriát és hordani is tudom őket :DD Illetve egy ismerősünktől régebben mindig Body Shop dolgokat kaptam ipari mennyiségben, amit imádtam (kár, hogy már nem nagyon tartjuk a kapcsolatot, hogy lesz így új testvajam öhöhö).
    Most az a küldetésem, hogy mindenki valaki kevésbé sablonosat/különlegeset kapjon tőlem, hogy ne mindig önmagat ismételjem, szüleim például Bödőcs Tibor előadásra kapnak majd tőlem jegyet. (Meg én is magamtól. Kizárt, hogy nélkülem menjenek.)

    VálaszTörlés
  67. A legszebb karácsony 7 éve volt, amikor a korababa iker unokaöcséim végre hazajöttek a kórházból, és az egész család együtt ünnepelt szenteste.

    VálaszTörlés
  68. Amikor a kiskutyámat kaptam ajándékba! :)

    VálaszTörlés
  69. Luppi Lui társasjáték :D

    VálaszTörlés
  70. Amikor megkaptam a gyűrűt, ami nagy változást hozott az életemben :)

    VálaszTörlés
  71. Amikor megkaptam a gyűrűt, ami nagy változást hozott az életemben :)

    VálaszTörlés
  72. Nehéz dönteni! Minden karácsonyban volt valami szép! Idén például már pocaklakóval várjuk az ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  73. Tavaly 2 hetet itthon tölthettem teljes pihenéssel. Sajnos idén nem tehetem meg.

    VálaszTörlés
  74. Huhh, hát... Nem jut eszembe egy kiemelkedő karácsony sem, mert mindet imádom! A kedvenc ünnepem, már vagy egy hónapja karácsonyi lázban égek, mindenkit megőrjítve ezzel :-)

    VálaszTörlés
  75. Édesanyámmal közös sütés és a szüleimmel való közös fadíszítés. Ezek mindig a legszebb emlékeim lesznek a Karácsonyról.

    VálaszTörlés
  76. Imádom a fenyő illatát a lakásban, és, hogy együtt vagyunk, együtt esszük a finom ünnepi vacsorát a gyertyafényes asztalnál. (-: Évek óta nem ajándékozunk, nem hiányzik, mert annál sokkal fontosabb dolgok is vannak az életben, amit nem pénzért mérnek. (-;

    VálaszTörlés
  77. A legszebb ajándék látni a megajándékozottak örömét.

    VálaszTörlés
  78. Köszönjük a játékot!:)

    A legszebb az utolsó karácsony volt mikor még mindkét nagyim élt.:)

    VálaszTörlés
  79. Nekem a legszebb az volt, amikor leült az asztalhoz az egész család és fogalmaztunk pár mondatot egymásnak, személyre szabva. Érzések, tanácsok, gratulációk :)

    VálaszTörlés
  80. Hali!
    A legmeglepőbb és legjobb karácsonyi ajándékom egy parfüm volt amit még jó pár évvel ezelőtt kinéztem magamnak, de sosem vettem meg. Tavaly karácsonyra viszont megkaptam a páromtól úgy, hogy ő nem is tudta, hogy azt a parfümöt szeretném már régóta.

    VálaszTörlés
  81. Hát, az én legkedvesebb karácsonyi ajándékomat azt hiszem hat éve kaptam. Minden vágyam egy lila körömlakk volt (nem is értem), és abban az évben 3at is kaptam, anyutól, a legjobb barátnőmtől, és attól a lánytól aki kihúzra a nevemet az osztálykarácsonyi ajándékozáson. Ráadásul 3 különböző árnyalatot: egy halvány levendulát, egy aranycsillámos szilvaszínűt és egy nagyon sötét kékeslilát. Másfél évig csak lila volt a körmöm =D

    VálaszTörlés
  82. A karácsonyi fényeket szeretem a legjobban és a kivilágított várost :)

    Köszönjük a játékot :)

    VálaszTörlés
  83. Nekem talan az volt a legjobb,amikor 4,kulfoldon,egyedul toltott karacsony utan vegre haza tudtam menni az unnepekre a csaladomhoz.

    VálaszTörlés
  84. Az én kedvenc karácsonyi emlékem az első együtt töltött karácsony a barátommal! :)

    VálaszTörlés
  85. Novákné Molnár Viktória2015. november 23. 20:45

    Én a karácsonyi rohangálást szeretem. Ebéd a dédinél, vacsora anyámnál, este itthon ünneplés, másnap ugyanez csak nagymamával, anyóssal.

    VálaszTörlés
  86. Karácsony előtti készülődés,süti gyártás.Persze a fa feldíszítése is!

    VálaszTörlés
  87. A kedvenc karácsonyi ajándékom egy vers volt a szerelmemtől, amit ő maga írt nekem 😊

    VálaszTörlés
  88. A kedvenc karácsonyom a tavalyi volt, ami végre békésen telt, és a szerelmem is velem volt. :)

    VálaszTörlés
  89. Az egyik legjobb karácsonyom az volt mikor anyával mézeskalácsokat sütöttünmk kis koromban, feltettük a fára és a macskánk egyesével tépte le őket , szétrágta majd eldőltötte a fát.. Emlékezetes.. :D Régi szép idők *-* - Bodri

    VálaszTörlés
  90. Nekem talán az volt a legszebb és a legmeghatobb amikor tesómék bejelnteték,hogy nagynéni leszek! :D
    Igaz,ez nem volt kézel fogható,de valami hatalmas élmény volt! :)

    VálaszTörlés
  91. Nincs kifejezetten kedvenc karácsonyi ajándékom vagy élményem, minden évben imádom ezt az időszakot, még a néha előforduló családi vitákat is arról hogy milyen legyen a fa, vagy ferde, vagy hogy milyen filmet nézzünk. Imádom a karácsonyt! :D

    VálaszTörlés
  92. Ritka szerencsés embernek tartom magam hiszen tényleg soha nem az ajándékok körül forgott az ünnep a családunkban. Minden közhely ellenére valóban az őszinte szeretetről, a közös éneklésekről, készülődés perceiről szólt. Apa meggyújtja a gyertyákat az adventi koszorú, anya felhelyezi az angyalt a fa tetéjére. Az ünnepi vacsora a legszebb ajándék amikor mind a hatan körbeüljük az asztalt. <3

    VálaszTörlés
  93. Azt hiszem a leges-legjobban a gyerekkoromban kapott biciklinek örültem! Olyan csodálatos volt, amikor a karácsonyfa fényeiben megláttam az áhított kerékpárt!
    Ma már inkább csak az együtt töltött időnek örülök, illetve annak örülnék nagyon, ha fehér karácsonyunk lenne :)

    VálaszTörlés
  94. Nekem a legkedvesebb ajandek egy Andersen mesekonyv volt (nagy konyvmoly voltam/vagyok). 8-9 eves lehettem. Nagymamammal a templombol jottunk haza (akkoriban enekeltem a gyermekkorusban). Mire hazaertunk a karacsonyfa (ami onmagaban is meglepetes volt mert mindig ugy diszitettek fel, hogy mi gyerekek nem voltunk otthol) alatt volt a mesekonyv. :)

    VálaszTörlés
  95. Számomra a legjobb karácsonyi ajándék egy ágymelegítő takaró volt a Szerelmemtől! :) Nagyon jól kitalálta, hisz igazán fázós vagyok.

    VálaszTörlés
  96. A legszebb karácsonyi ajandékra már nem is emlékszem, gyerekként minden évben maga az ünnep volt a jó, a finom sütik és a hangulat :)

    VálaszTörlés
  97. Legemlékezetesebb a két gyermekem első karácsonya,amikor először meglátták a feldíszített karácsonyfát.

    VálaszTörlés
  98. Szia! Köszi a játékot!
    A legszebb karácsonyom talán az volt, amikor együtt volt a család kb. 30 ember mindenféle rokon és együtt énekeltünk karácsonyi dalokat:)

    VálaszTörlés
  99. A szüleimmel mindig szépek voltak a karácsonyok, mikor még gyerek voltam. Mivel már saját családom van, nekem a gyerekek arca, ahogy birkóznak a csomagolóanyagokkal, majd mikor kiszabadul az ajándék a legszebb élmény karácsonykor :)

    VálaszTörlés
  100. Mikor kicsik voltunk mindig énekeltünk a fa előtt, csillagszóróval és ajándékbontás. Ilyenkor nagyszüleim is átjöttek és vacsora után közösen mentünk szentmisére. Bár arra nem szerettem menni, de utólag ezek voltak a legszebb élményeim. :) Ajándék pedig, mikor megkaptam a hatalmas macim, ami nagyobb volt, mint én :D

    VálaszTörlés
  101. Nekem az igazi karácsonyi hangulatot december 23 jelenti, amikor a fát díszítjük a tesómmal, anya pedig a bejglivel birkózik. :) Közben felváltva rohangálás a konyha és a nappali között. 24-én már csak a vacsira és az ünneplésre van gondunk. :)

    VálaszTörlés
  102. A legjobb kari gyerekkoromban volt, amikor befogtuk a komondor kutyánkat a szánkó elé és apám futott vele pórázzal, én meg visítottam hátul a szánkón. :) Utána láttuk, hogy a szomszéd utcából is megirigyelték a kutyaszánt, viszont nekik kisebb testű kutyájuk volt és mindig lefutottuk őket. :D

    VálaszTörlés
  103. Nagyon kicsi voltam még, de mai napig emlékszem ahogy a család együtt díszíti a karácsonyfát, kötözzük a szaloncukrot, közben anya mézeskalácsot süt, apa pedig a havat lapátolja...:D Szerintem nincs is nagyobb ajándék, mint amikor együtt lehetünk a szeretteinkkel.

    VálaszTörlés
  104. Nem tudok sajnos egy ajándékot sem kiemelni, mindig inkább hasznos holmikat kaptunk anyukáméktól. Mostanában pedig inkább megmondjuk, hogy mit kérünk, így nagyjából nincs meglepetés. A legjobban most annak örülnék, ha fehér karácsonyunk lenne! :)

    VálaszTörlés
  105. Kedvenc karácsonyom? Félek a meglepetésektől, jobban szeretem a kiszámítható dolgokat. Így volt ez gyerekkoromban is. Minden karácsony előtt kikutattam az ajándékot, aztán persze látványosan meglepődtem, mikor megkaptam. Egyszer nem találtam meg. Mint kiderült szüleim a szomszédnál rejtették el. Így utólag, ez volt a legkedvesebb

    VálaszTörlés
  106. Karácsonyi ajándékot nem nagyon tudok kiemelni, mert mindig örültem annak amit kaptam. :) Karácsonyi élmények közül a legkedvesebb mindig az amikor a karácsonyfát díszítjük fel, sütünk-főzünk közben hallgatjuk a jobbnál jobb karácsonyi dalokat és még én azt a részét nagyon szeretem a karácsonynak amikor oda adom az ajándékokat a családtagjaimnak/ismerőseimnek és ők mindig nagyon örülnek annak amit adok. :)

    VálaszTörlés
  107. Volt egy gazdag karácsonyunk a szüleimmel, talán az volt a legszebb, csodaszép karácsonyfa várt meglepetésként, magnót, barbit, legókat kaptunk. :))
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés