Cosmopolitan Digital Divas + Nyereményjáték

A Facebook-on egy ideje már buzdítok minden kedves olvasót arra, hogy szavazzon rám a Cosmo Digital Divas versenyen, mert ugye bekerültem én is a szerencsés 24 blogger közé, akik 'megmérkőzhetnek' egymással :). A díjátadó október 25-én lesz, a közönségdíjasra pedig október 14-ig még szavazhattok az alábbi linken:


Minden egyes szavazatért nagyon hálás vagyok, bár bevallom, hogy tisztában vagyok velek, hogy a rengeteg nagyon népszerű bloggerina ellen nemigen van esélyem, persze soha ne lehessen tudni. Plusz egy óriási ölelés, millió puszi és köszönet Nektek, drága olvasóim, hogy vagytok, hogy rámkattintotok, mert nélkületek be sem jutottam volna a versenybe. Ti adtok erőt a kitartáshoz, a megújuláshoz :). Szóval KÖSZÖNÖM! Hálám jeléül pedig három héten keresztül nyereményjáték lesz. Az első héten a legújabb kedvenc parfümömért, az Yves Rocher So Elixir Bois Sensuel-ért játszhattok. 

Szokás szerint nincsen más dolgotok, mint kommentben megosztani velem pár gondolatotokat plusz az e-mail címeteket! A játék péntek éjfélig tart, sorsolás szombaton. Sok szerencsét!!!


Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

54 megjegyzés:

  1. A te blogod volt az első beauty blog amit elkezdtem követni, és a mai napig a kedvenc. Sokat tanultam tőled, és mindig remek ötleteket kapok. Úgyhogy csak így tovább hajrá! :) pesthy.dorottya@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert a megmérettetéshez! :)
    Mail: em pont flame kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a te blogod az első amit olvasok és követek. Nekem nagyon tetszik hogy mindig napra kèsz vagy. Szinte minden engem èrdeklő dologròl azonnal èrtesülök tőled. Szuper vagy. Szurkolok hogy te lègy a "kivàlasztott " :)
    amerymut@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. Drukkolok a Digital Divas díjhoz! A blog szuper, csak így tovább! Az Yves Rocher nevét amúgy is imába kéne foglalni néhány termék miatt, mert szuperek - és ez a parfüm is nagyon finom illatú! :)
    legalmakeup kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  5. Drukkolok a Digital Divas díjhoz! A blog szuper, csak így tovább! Az Yves Rocher nevét amúgy is imába kéne foglalni néhány termék miatt, mert szuperek - és ez a parfüm is nagyon finom illatú! :)
    legalmakeup kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Drukkolok, hogy minél jobb eredményt érj el a versenyen, de már ez is szuper, hogy benne vagy a 24-be! Csak így tovább!
    rone2122@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. A szavazásnál október 25-öt ír a díjátadónak. :)
    Sok sikert! :)
    csandi011@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem olvasni az írásaidat! Szuper a blog dizájnja is:)

    angiiifarkas@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó a blogod és drukkolok neked :) Yves Rocher parfümöm még nem volt, de nagyon szívesen kipróbálnám :) Köszönet érte és csak így tovább! :)
    zsofiafozo@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nem is emlékszem mióta követem a blogodat. Már az előző blogot is rendszeresen olvastam.
    Szóval nekem biztosan benne vagy a Top5-ben.
    Szavaztam, szurkolok!
    És gratulálok, bármi is legyen a szavazás eredménye! :)
    ritaszlovencsak@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Izgi lesz ez a díjátadó, drukkolok :)
    everatala at gmail dot com

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Sok sikert a versenyhez további részéhez, szurkolunk hogy megnyerd!!
    e-mail címem: magyar931@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Nagyon drukkolok! Sok sikert kívánok Neked! :)
    E-mail:bokorbogi93@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Először is sok sikert a versenyhez ! Nagyon élvezetesnek találom a blogod , mindig naprakész vagy az új kollekciókkal kapcsolatban amit imádok!! Inspiráló vagy számomra és nagyon szeretem a hajad és persze a szemöldököd :) pusziii
    kardos.valentina95@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Megy a drukk, megy a szavi! :)
    vidamkislany@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Bár korban (sajnos) különbözünk, nagyon szeretem olvasni a blogot.Már régen szavaztam is rád. Csak így tovább, minél több bejegyzést kívánok!! :D lszjudit@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok,sok sikert! lapathkatalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szeretem ahogy írsz és amiről írsz! :) Ebben minden benne van!
    csilla.gergely89@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Nagyon nagyon szurkolok a versenyen neked! Rád is szavaztam :) Imádom a stílusod, a bolondságod (értsd jól:D) az unikornisos mindenséget, és nagyon nagyon klasszak a tesztek, swatchok. Többször volt már hogy általad ajánlott ezt-azt vettem és eddig nem csalódtam. Szóval köszi! és HAJRÁ!! =)
    emailem: asarys@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szintén csak csatlakozni tudok itt több előttem szólóhoz is: Te voltál az első beauty blogger, akit követni kezdtem :) :D Szavazat ment, hajrá! Megérdemled! :)

    email: diana.roncz@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Imádom a blogod! Te vagy a legjobb beauty bloggerina! Koszonom hogy olvashatlak!
    zsofia.hencz@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sok sikert :) Szurkolok! u.kitty@citromail.hu

    VálaszTörlés
  24. Nagyon drukkolok neked, megérdemelnéd! Hajrá! :-)
    laposi.viktoria.mfg@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sok sikert hozzá, drukkolok neked. Régóta olvasom a blogod és nagyon szeretem, ezért már le is adtam a szavazatom rád. Csak így tovább! :)
    nemes_adrienn@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szavaztam, örülök, hogy jelentkeztél és sikerült bejutnod. Szerintem simán van esélyed mert a Te blogod nagyon egyedi és ugyan személyesen nem ismerlek, de nagyon jó fej és laza csajszinak tűnsz ami szerintem sokaknak szimpatikus. :)

    rabaigabi@yahoo.co.uk

    VálaszTörlés
  27. Sok sikert,nagyon szurkolok neked! :)

    orsai.lili@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Soksikert neked szurkolok. :)
    laura.barna95@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Amikor belecsöppentem a beauty blogok világába, rengeteg blogo elkezdtem követni... azóta, ahogy a saját stílusomat egyre inkább megtaláltam, és ahogy egyre kevesebb időm lett, lemorzsolódott egy csomó blog, amit addig olvastam... a tied az egyik abból az egy kezemen megszámolható mennyiségből, ami megmaradt, és a tiedet keresem fel mindig először, amikor beauty híreket, teszteket akarok olvasni :). Főleg mert nekem kell az, hogy legyen egy bloggernek saját, különleges, mégis elérhető és közvetlen stílusa, neked meg van. Unikornispower (nálam a bagoly ilyen nagy szerelem, szóval megértem... :D)!
    badorka@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  30. Én már korábban leadtam rád a szavazatom, egyértelmű volt, kit fogok idén támogatni. Nagyon jól tetted, hogy elindultál a versenyen, mert igazán megérdemelnéd az elismerést. Úgy látom, több lány is írta fentebb, de nekem is az első blog volt ez, ami elkezdtem olvasni beauty témában. Tetszik, hogy ennyire naprakész vagy, és szeretem, hogy válaszolsz a kommentekre. Szeretem olvasni a kedvenceidet, talán egy kicsit személyesebb bejegyzés még néha beleférne. :) Szeretném kipróbálni ezt az illatot, tehát az e-mail címem: remenyipepe@vipmail.hu :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon sok sikert a versenyhez! :)
    szigeti.luca@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Igenis bízz magadban! Az elsők között vagy, akiket beauty témában követek és a rajongásom jó ideje töretlen. :)
    Neked is van helyed közöttük így érezd megérdemeltnek!

    korannori@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia! Szavaztam rád! Láttalak az új DM újságban is :) CSak így tovább! zizitop@freemail.hu

    VálaszTörlés
  34. El sem tudom képzelni, milyen fantasztikus érzés lehet tudni, érezni, hogy ennyi ember szeret, támogat és biztat a munkád, a hobbid során. Hatalmas ösztönző erő lehet. Csak így tovább, és sok szerencsét kívánok! :)
    email címem: marcsi11226@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. A barátnőm ajánlására kezdtem el a blogodat böngészni, olvasgatni. Rád találtam, és itt ragadtam. :) Csak így tovább és sok sikert!
    A So elixir a kedvencem!!! :D
    j.f.aniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. A mezőnyben több olyan blogger van, aki nekem túl mű,semmi emberi nincs benne,realitás meg pláne, szóval én nagyon szurkolok neked :) Nagyon szeretem a blogodat, még az amerikás időszakban kapcsolódtam be, a szépséghíreket csak nálad vagyok hajlandó megnézni! Egyedi és izgalmas vagy :)
    gogosvirag@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Nem követek túl sok beauty blogot, de a tiéd az elsők között volt, és van most is. Szép és igényes, szeretem a stílusodat is, szóval szerintem abszolút jó esélyekkel indulsz. Hajrá :)
    sztimcsii@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Én is szurkolok Neked; természetesen Rád szavaztam! (-: Nálam is egyike volt a blogod az elsőknek, melyet követni és olvasni kezdtem. Még mindig Nálad tájékozódom legszívesenbben az újdonságokról, pl. a kedvenc samponomat is itt ismertem meg, a Lush Copperheadet. :D És még sok mást is. ;)
    myrkkyneito@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia.
    Drukkolok neked a versenyen, és imádom a sminkjeidet Lolly :))
    Köszi a játékot! :3
    E-mail: p.kriszti93@freemail.hu

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Drukkolok a díjhoz igazán megérdemelnéd! :) Továbbra is maradj ilyen. :)
    babucsniki@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. szurkolok, hogy nyerj! azért szeretem a blogod és szavaztam rád, mert mindig inspirálsz :)
    szandixkiss@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Remélem te nyersz, mindig olvasom a blogodat, mindenféleképp lebillioncselő, szeretem, hogy gyakran posztolsz, szépek a képek, meg minden! Jók a meglátásaid!
    tundeorsolyabalazs1986@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Írjál még sokat nekünk, mi itt leszünk :) (Adrienn, hiphopforever@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  44. Szia! Egyszerűen szeretem a stílusod, annyira emberközeli :) Normális árú termékeket ajánlasz, az írásaid meg valahogy jókedvre derítenek. :D Csak így tovább. Szeretnék jelentkezni a játékra, email címem: mancsi13@hotmail.com Köszi a lehetőséget, Szandra :D

    VálaszTörlés
  45. Sok sikert kívánok a Digital Divas díjhoz, abszolút méltó vagy rá! Nagyon szeretem a blogodat, a sminkjeid lenyűgözőek! Csak így tovább!
    fairyfelicita5@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. :) Sok sikert kívánok a Digital Divas díjhoz! Szurkolunk, hogy te nyerjél! :) Nagyon szeretem a blogodat, főleg a teszteket és az újdonságokat, mert ezzel mindig értesülök a legújabb trendkiadásokról. A teszteket meg azért szeretem mert mindig nagyon részletesek, de persze az összes többi bejegyzésedet is nagyon szeretem és nagyon örülök ha meglátom, hogy van új. :)

    E-mail címem: laura.solymosi0331@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sok sikert a díjhoz, remélem sikerül megnyerned! =)
    Email: apolka.k@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Nagyon drukkolok neked, igazán megérdemelnéd az elismerést, mert szuper a blogod! :)
    Email:ocularisinfernom@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Kedves Lolly!

    Először is sok sikert szeretnék kívánni, remélem sikerrel jársz majd. :) Megérdemelnéd a győzelmet, mert a blogod az évek során óriási fejlődésen ment keresztül, színvonalas és naprakész. Az újdonságokról is tőled értesülök legelőször.
    Amikor megláttam, hogy ezt a nyereményt sorsolod ki, megmagyarázhatatlan késztetést éreztem, hogy jelentkezzek, mert imádom a karácsonyt és említetted, hogy ennek a parfümnek karácsony illata van.
    Imádom ezt az ünnepet, nálam vállalhatatlanul sokáig szokott állni a karácsonyfa. :) . Tulajdonképpen a karácsonyon belül az előkészületeket szeretem leginkább. Imádok süteményeket sütni, ez lesz a 3. év, hogy mézeskalács házikót készítek és évről-évre szebb lesz a végeredmény. Idén szeretnék minden szerettemnek a bolti ajándékon kívül, valamilyen DIY meglepetéssel is készülni. :)

    E-mail: mrtbrgtt@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Drukkolok Neked, vélemény szerint egyedi stílust képviselsz a hazai blog világban. Mindig szívesen olvasom a bejegyzéseidet.
    Email: biroszabina86@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sok sikert kívánok, te vagy kedvenc bloggerem, imádom az összes bejegyzésedet!

    thal1322@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Nagyon jó a blogod.
    Sok sikert a díjhoz!
    suram@gmail.hu
    suram1412@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Nagyon szeretem az oldalad mert erdekes es sok olyan dologrol irsz ami utan pont utana akartam olvasni. :) az email cimem: andus.johnny@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sok sikert kívánok! Imádom az Ives Rocher-t 😊e-mail címem:eniko.ledvenyi@gmail.com

    VálaszTörlés