Celebration!

Állandóan ígérgettem a fészbúkon, hogyha elérjük a 999 követőt, akkor lesz egy nagyon jó kis nyereményjáték. Jelentem sikeresen elértük a közel ezer követőt, azóta már egy kicsivel több is lett :D. Hihetetlenül jó érzés, hogy már itt tartok, hogy ennyien olvastok, ennyien kommenteltek, (és remélhetőleg :D) ennyien szerettek. Nekem nagyon sokat jelent ez a blog, nem csak szimpla hobbi, hanem totális szerelem és szenvedély és már nagyon sok mindent meg is éltünk együtt, többek között egy nagy újrakezdést (mert ugye én a blog.hu-n kezdtem anno jó régen, aztán szakadás különböző okok miatt, de több, mint egy éve újrakezdtem tiszta lappal itt a blogspot-on). Visszanézve a régebbi posztokat jó látni, hogy sikerült fejlődnöm, szebb képeket csinálok, jobban tetszik a külső és az elrendezés is, persze folyamatosan újítgatok, mert nem is én lennék, ha nem tenném. Elkezdtem még outfit posztokat is csinálni, pedig ezt soha nem gondoltam volna magamról, mert nem szeretem egyébként mutogatni magam, de leküzdöttem az önbizalomhiányt :D. És Ti mindvégig itt voltatok velem, amiért nem győzök eléggé hálálkodni. Szóval nagyon köszönöm nektek, hálám jeléül pedig hadd lepjelek meg benneteket ezzel a kis nyereményjátékkal!

Szabályok:
  • a szabály az, hogy nincsenek szabályok!
  • mindenki részt vehet a játékban, nem kell követőnek és lájkolónak lenni
  • csak egy kommentet kérek névvel és e-mail címmel (esetleg ötletekkel, hogy miről olvasnátok szívesen)
  • a játék július 1.-ig tart 

 
A nyereménycsomag (egy szerencsés nyertes visz mindent):


  • egy darab szabadon választható árnyalatú Revlon ColorBurst Lip Butter
  • egy darab szabadon választható árnyalatú Maybelline Dream Bouncy Blush
  • egy darab Sonia Kashuk ecsetkészlet
  • egy darab mini Urban Decay Primer Potion
  • egy darab szabadon választható árnyalatú Wet'n'Wild Coloricon Eyeshadow Trio
  • egy darab szabadon választható árnyalatú China Glaze körömlakk
Sok szerencsét mindenkinek!!!!

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

331 megjegyzés:

  1. Pintér Virág
    vircsi1999@citromail.hu

    VálaszTörlés
  2. wááá de szupcsi ajcsik!:D
    itslimiteddia@gmail.com ééss megkérhetnéd a kölyköket h fotozzanak le hogy legyen soksok outfited:)))

    VálaszTörlés
  3. wwááá szupi(: a blog remek hajrá!
    név: Bogdán Fanny
    bogdan.fanny@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    Jelentkeznék :)
    nagymogi (nagymogi@gmail.com)
    Tetszik minden, ahogy van :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    email-címem violafur@gmail.com
    örülnék egy kcsit több életmódos bejegyzésnek, de mindent imádok így ahogy van ;)

    VálaszTörlés
  6. Már a blog.hu-n is olvastalak és örültem, mikor újra blogolni kezdtél! :)Nagyon szeretem a DIY bejegyzéseidet, még sok hasonlónak örülnék. :)
    Soledad néven követlek.
    FB: Rita Szlovencsák
    Email: soledadgyurmaekszerei@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. úh nagyon tetszenek az ajándékok! :)
    név: Gyöngyösi Anett
    email: anett.gyongyosi(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Én személy szerint imádom a sminkjeidet,nagyon tetszenek, szóval sminkelős postokból sosem elég :D
    Egyként a nevem Macsó Detti, és mailcímem mb0770@selyeuni.sk
    Köszi a játékot!
    További sikeres blogolást!:)

    VálaszTörlés
  10. jáj ittenem, de sok minden
    asszem a nevemet csak tudod úgy hogy azt nem írom le :D (remélem nem gáz ha én is játszom :D
    ipoppy13@gmail.com :P

    VálaszTörlés
  11. név: Geraldine Vajai
    e-mail: d-i_n-a@freemail.hu
    én több hajas dolgot szeretnék :)

    VálaszTörlés
  12. Név: Hős Nikolett
    e-mail: nikol63@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Köszi a nyereményjátékot, szuper , ahogy a blog is ;)
    Máté Anna: annamate90@yahoo.com

    VálaszTörlés
  14. Szia

    TuzaVivi
    vivien.tuza@freemail.hu

    DIY projekteket szívesen olvasnék :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! :)
    Piri Enikő
    kazedesu@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. csizza (kukac) vipmail (pont) hu
    G. Csilla

    és szuper hogy nincs játszadozás az esélyekkel :))

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Váó. Mikor megláttam a képet, nagyon jó dolgokat válogattál össze. :)

    Imádom a blogodat, úgy ahogy van. Csak így tovább. :)

    E-mail címem: musicalfan20(kukac)gmail(pont)com

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    Anna

    VálaszTörlés
  18. nagyon király ajándékok:) és csak így tovább!:)
    Varga Beatrix, vbeatrix25@gmail.com
    szerintem a sminkes bejegyzéseknél lehetne több egész arcos kép:))

    VálaszTörlés
  19. Juhú :)
    Nagyon tetszenek a DIY posztok, abból jöhet még sok! :)
    Név: Hollósy Eszter
    Mail: la.petite.peste@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. név: Dorka Kovács
    e-mail: dorkisz@gmail.com

    Köszi a játékot és jöhet még sok sok DIY!

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Szuper lenne megnyerni! Köszi a játékot! :)
    Czellár Petra
    petravilaga@indamail.hu
    Szeretem a stílusod, minden bejegyzésed elolvasom :) Maradj ilyennek, amilyen vagy, csak ennyit tudok mondani :)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon bírom a blogodat!
    Rozi
    hovanyecz kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  23. Szia,
    A D.I.Y. postok tetszenek nagyon, bár tudom hogy nem lehet túl sokat és túl gyakran csinálni :-)
    Nagygyörgy Emese Dalma
    nemesedalma@yahoo.com

    VálaszTörlés
  24. név: Nagy Dóra
    e-mail cím: dorcsi.nagy@gmail.com

    köszi a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  25. Pintér Kata
    candysophie@indamail.hu
    a blog lelkes olvasója vagyok :D

    VálaszTörlés
  26. szia. köszi a játékot, én is meg szeretném nyerni. Facebookon Borotka Beáta néven lájkoltalak:)
    borotkabetti@citromail.hu

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Hát ez hatalmas játék, nagyon jól összeválogattad.
    Lidi Szilvia
    arcrafel@gmail.com
    DIY bejegyzések minden mennyiségben!! Imádom, ahogy humort viszel bele, és így sokkal egyszerűbbnek tűnik mind. :)
    Jah igen, és a hajad.. Szóval mutathatnál róla több képet, nem mindig azt, hogy milyen borzasztó.. Mindig leírod, hogy milyen rossz, és közben pedig mindig nagyon csini.. Szóval hajas posztok.. :)

    VálaszTörlés
  28. Ferenczy Ivett
    yvie@citromail.hu
    Újdonságaidat és a DIY cikkeket nagyon csipem.

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Nagyon szeretem a blogod! Köszi a sok amerikai márka tesztet, így könnyebben rendelek (köszi amerikai rokonok!)
    név: Mandula
    e-mail: zizenet@gmail.com
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  30. Sose kívántam még ennyire,hogy nyerhessek :DD
    GhostGirl néven követlek
    Nevem: Gulyás Nikolett
    e-mail: darkangel13@citromail.hu
    Én imádom a blogod,úgy,ahogy van,de legjobban a DIY posztjaid jönnek be (főleg a "halálfejes" póló *.* )

    VálaszTörlés
  31. név: Molnár Katinka
    email: mkatinkaa@gmail.com

    A nagy összehasonlítós bejegyzéseid szuperek!

    VálaszTörlés
  32. Szuper vagy Lolly :) köszi a játékot!
    Boldog Dalma (boldog.dalma@gmail.com)

    VálaszTörlés
  33. Juhúúú végre :):):)

    Berkics Andrea
    bandi701@freemail.hu

    soksok csináldmagados posztot és termék háborúsat. emiatt próbáltam ki az essence i <3 volume spirált és imádom!

    VálaszTörlés
  34. király a nyereményjáték :)))
    Eszti
    esztig93@gmail.com
    köszii :)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    nevem: Monus Kinga, email: entalpiae@gmail.com

    koszi a lehetoseget!

    VálaszTörlés
  36. Hú ez de jó :))
    szofia.hajdu@freemail.hu

    VálaszTörlés
  37. Úristeeeeeen nagyon jók a nyeremények!
    Miczki Zsanett és miss.miczki@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Solymár Karen, s.k.s.@freeemail.hu

    VálaszTörlés
  39. de jóóó :)

    és én a teszteket szeretm a legjobban meg az outfit posztokat :)

    orsii9521@freemail.hu

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Név: Király Kati
    E-mail: katicka20@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. váááó köszi:)
    2sofix és varga88zsofia@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia! Nagyon jó a blogod, imádom a közvetlenséged és a sminkjeidet!
    Név: Jónás Henriett
    e-mail: jonasheni@freemail.hu

    VálaszTörlés
  43. Drága Lolly! :)
    Először is gratulálok a bloghoz, a több mint 1200 FB lájkhoz és a több mint 1000 követőhöz. Mindezt megérdemled, mert ezt a színvonalat amit Te tartasz a blogon nehéz megcsinálni, felkerülni ide és tartani is ezt. :) Neked sikerült és remélem még sokáig meg is marad így ahogy van. :))) Én személy szerint imádom a blogod, a másik meg hogy magánemberkéni is egy iszonyat segítőkész emberke vagy! :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Papp Zsanett
    zsanciszepseg@citromail.hu
    Puszi

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Köszi a játékot!
    Állati érdekes, mert én is imádom a tesztjeidet, hiába lehetetlenség számomra beszerezni a legtöbbjüket, de olyan stílussal írod őket, hogy egyszerűen élvezem minden posztodat!
    Szóval szívesen olvasok Tőled teszteket, DIY cikkeket, és mindent, amitől szivárványthányok :)
    Barta Betti
    bartabetty [kukac] gmail [pont] com

    VálaszTörlés
  45. Kemeny Fruzsi
    fruzsicaaa@gmail.com

    Szemuveg nelkuli egesz arcos sminkfotokat!! :)

    VálaszTörlés
  46. Gratulálok a blogodhoz, nem csodálom hogy ennyien követnek, mert szuper jó. Látni tényleg hogy szívvel-lélekkel csinálod és ez nagyon jó. :)
    E-mail: enikovacs90@gmail.com
    Köszi a játékot! :)
    Eni

    VálaszTörlés
  47. Szio!:)

    Kemiviki néven követlek.
    E-mail címem: kemiviki@gmail.com

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  48. Viczencz Adrienn
    adrienn.viczencz@gmail.com
    személyes bejegyzés lehetne több ;)

    VálaszTörlés
  49. Sós Nikolett
    wednesday13@citromail.hu

    VálaszTörlés
  50. emberjelmez@gmail.com
    Nekem tetszik így a blog, max a háttér lecserélését tudnál felhozni ötletként. ^^

    VálaszTörlés
  51. Titanilla néven követlek, titatrilla(kukac)gmail(pont)com az e-mail címem és én is több képet szeretnék a sminkes posztoknál, és több személyes bejegyzést!

    VálaszTörlés
  52. Szia! :)
    Régóta olvasom a blogodat, szeretem a tesztjeidet, a sminkjeidet, ahogyan írsz, és nagyon tetszik hogy belevágtad ebbe, hogy te magad is készítesz ruhákat.
    Max annyit tudnék csak mondani hogy a sminken kívül is írhatnál többet pl bőr/hajápolásról, vagy több outfit-es bejegyzést, bár írtad hogy "nem szereted mutogatni magad".
    Köszönöm a lehetőséget :D
    t.patricia8511@freemail.hu
    Tóth Patrícia

    VálaszTörlés
  53. Nagyon zsíír! :O
    a.voros.no@gmail.com

    Én arról olvasnék, hogy sztájlingolod a rövid hajadat! :D Meg jók ezek a DIY posztok is, olyanból még kérek!
    köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  54. Wááá Vanda! Micsoda ajándékok! Egyébként én is szeretném megköszönni hogy vagy! Vicces, hogy ugye elvileg beauty blog, meg minden, de én mégis miattad kezdtem el olvasni a Suzanne Collinst, A trónok harcát, és néztem meg a Suckerpunchot. A továbbiakban is várom az ajánlásaidat, mivel nagyon hasonló az ízlésünk, és így nagyon jó élményekkel gazdagodhattam. Magamtól nem találok ilyen jó filmeket, könyveket! Szóval köszi, és ha lehet sorsolj ki engem! :DDD
    tapaiedina@gmail.com, és Kapitányné Tápai Edina <3:-*

    VálaszTörlés
  55. Szládovics Rita Mónika
    rita@szladovics.hu

    VálaszTörlés
  56. Vida Réka, reku87@gmail.com. Szeretem a sminkes, a haul bejegyzéseidet, legújabban pedig a diy is elnyerte a tetszésem, igazán ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  57. Csete Kitti
    cs.kitti57@gmail.com
    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  58. szia Lolly:)! szeretnék gratulálni ehhez a színvonalas bloghoz. nagyon sok mindenre megtanítottál már és sok érdekességre hívtad fel a figyelmem, pedig nem rég óta vagyok az olvasód. de biztosíthatlak, hogy még sokáig az maradok. imádom a blogod már most is de annyit javasolnék, hogy merülj el a DIY világában nemcsak ruhák terén is és meglásd sok örömöd leled majd benne. :D remélem nem lett túl komoly. :) lilio4422@citromail.hu Bálint Lili

    VálaszTörlés
  59. szia!
    Sebők Korinna
    skorinna@citromail.hu
    köszi a játékot! (:

    VálaszTörlés
  60. Szia, kosziiiiii a nyereményjátékot, a nevem Legnár Nikolett az emailcímem pedig: legnarova.nikoleta@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Wow, ezek csuda szépek! Én a DIY és a haul bejegyzéseket szeretem a legjobban, de tetszenek a személyesebb vagy inspirációs posztok is. :)

    Bácskai Júlia
    julia.bacskai@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziia :) DIY posztokat :DD Friedrich Fanni
    fanni.friedrich@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Szia!

    Lora néven követlek. E-mail:familyshop@freemail.hu
    Én sok-sok outfitet szeretnék még!:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  64. Gyarapítom a jelentkezők táborát én is:)
    Név: Heim Kata
    e-mail: kata06@freemail.hu
    A bloggal teljesen meg vagyok elégedve, nem hiányolok semmit, a diy ötletek jöhetnek továbbra is, azok a kedvenceim:)

    VálaszTörlés
  65. Szia Lolly,
    olvastam a régi blogodat és az újat is, és nagyon szeretem! Szívesen olvasnék hajápolásról és bőrápolásról, ha van rá kapacitásod, de persze a mostani cikkek is szuperek!
    A nyereményjátékhoz pedig:
    Kálmán Ági
    kalmanagica@freemail.hu

    VálaszTörlés
  66. Monori Lili, leely@citromail.hu, köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  67. Milyen szuper meglepetés!
    A (Anneke) néven követlek.
    greydaze (kukac) freemail (pont) hu

    Hű, körmös bejegyzések jöhetnek! A trend kiadásos bejegyzések meg éljenek jó sokáig, szinte mindenről innen értesülök. :D

    VálaszTörlés
  68. Szia:)
    Szalai Renáta
    szalai.renata7@freemail.hu
    köszönjük a játékot:))

    VálaszTörlés
  69. én hatalmas rajongós vagyok, imádok mindent amit csinálsz :) én is olyan vagyok mint te, mániákusan szeretem a dolgokat. te pl mindent ami unikornisos, én meg mindent aminek köze van vin dieselhez :D:D:D:D

    Zana Vera
    zanaverocs@hotmail.com
    (roni)

    VálaszTörlés
  70. Dudley Réka, dudleyrekareka@yahoo.com
    Nagyon szeretem a tesztjeidet! :) köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  71. outfit legyen még:D meg DIY, mert annyira ügyes vagy, hogy az valami hihetetlen, irigykedek :$ :D

    kicsia1221@freemail.hu
    Csibi Andrea

    VálaszTörlés
  72. Jaj, Lolly! Imádom a stílusodat! :D Nem szoktam kommentelni, de régóta olvaslak. Nem tudok olyat mondani, amiről többet szeretnék olvasni, mert nagyon jó témák vannak, esetleg 1-2 step-by-step-et szívesen látnék.
    Hehe, csak te tudsz ilyen "szabálytalan" játékot indítani. :D

    Király Edit
    edithking(kukac)freemail(pont)hu

    VálaszTörlés
  73. Borbola Szilvia, rainbowhell@gmail.com

    Imádtam a fűzős trikód *.*

    VálaszTörlés
  74. Nemrégiben kezdtem követni a blogod :) nekem tetszik, főleg a DIY bejegyzések :) :) További jó munkát, és sok örömet kívánok hozzá :)
    És nagyon tetszenek a nyeremények is :)
    preka87@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. micsoda nyeremények! köszönjük :) imádom a stílusodat, ahogy írsz, és h szép igényes a blogod. csak így tovább. :)

    Lora, arhilien kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia! Hát engem Sophie-nak hívnak, de remélem azért még emlékszel rám :)
    E-mail címem pedig sophiesama25 kukac gmail pont com.

    VálaszTörlés
  77. Juhász Krisztina, kristinajuhas@gmail.com

    Imádom a DIY bejegyzéseket, szerintem ha lesz egy kis időm mindet végigcsinálom! :)

    VálaszTörlés
  78. Köszi a játékot, a nevem Horváth Zsanett, mail: no_zsani@hotmail.com.
    Nagyon szeretem, hogy sokszor megnevettetsz a posztjaiddal.=)

    VálaszTörlés
  79. Szántó Judit
    varjugyerek@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Sipka Barbara barbara.sipka@gmail.com
    A sminkes posztjaidat szeretem nagyon és mostanában a DIY bejegyzéseket. És nagyon tetszett amit Amerikáról írtál, az aupair blogba :)

    VálaszTörlés
  81. Szia!

    Milyen kedves gesztus :) Bár a követőd vagyok,de kedves hogy gondoltál másokra is :)
    Rofcsász Eleni
    rofcsasz.eleni@gmail.com

    Szerintem minden úgy jó ahogy,én spec a teszteket szeretem a legjobban :)
    köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  82. Gratulálok a bloghoz, és köszönet a játékért! : )
    Merci, mercedeszpriszler@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Ú de csúcs nyeremények*.*
    Név: Maróti Zsófia
    Email: zsofia.maroti@freemail.hu

    ööö sok DIY és outfit bejegyzést még! :):)

    VálaszTörlés
  84. szia!
    Fábry Borbála
    fabry.borbala@gmail.com
    szerintem bátran tegyél fel outfiteket :) de amúgy jó úgy a blog,ahogy van.mindig megújul, a DIY bejegyzéseket lehet én is ki fogom majd próbálni.
    köszia játékot!

    VálaszTörlés
  85. Nagyon tetszik a blogod:) Step-by-step-es posztokat olvasnék még szívesen, mert nagyon szép sminkeket csinálsz és talán tanulnék belőle valamit :D
    Roni
    roni94@freemail.hu

    VálaszTörlés
  86. Én tökéletesen elégedett vagyok mindennel :) és le a kalappal azért, az egyik kedvenc bloggerinám vagy. Ja és szerencse, hogy elég jó humorérzékkel áldott meg téged a Jóisten :D Néha dőlök ám.. :D

    Név: Pogonyi Nóra
    E-mail: pogi133@citromail.hu

    VálaszTörlés
  87. Szia! Én szívesen látnék több körmös posztot! :)
    Lovász Blanka
    blankagroom@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Szia,

    Kisgergely Judit vagyok, az email címem:
    strawberrymakeup@gmail.com

    Legjobban a tesztek tetszenek és jöhet még több DIY! :)
    Köszönet a játékért!

    VálaszTörlés
  89. Szerintem meg minden úgy jó,ahogy van,nekem semmiből sem kell több,de kevesebb sem.
    Jaja, nekem is te vagy az egyik kedvencem,bár ez az első kommentem nálad,de ez nem jelenti azt,hogy nem olvaslak minden nap.

    Szabó Krisztina voltam,az emailcímem pedig:evendyr@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Surján Ágnes
    ago.surjan@gmail.com
    kösziii :)

    VálaszTörlés
  91. Szia!:)
    Név:Virág Zsófia
    E-mail:crazysophie@windowslive.com
    Imádom a napi sminkes posztjaid.:Dköszönjük a játékot : D

    VálaszTörlés
  92. Szió!
    Szűcs Veronika
    husika_007@gmail.hu

    Nekem most a DIY-es posztok jönnek be a legjobban (:

    VálaszTörlés
  93. Név: Kulcsár Vivien
    Email: kulcsar.vivienke@gmail.com :)
    Nagyon jók a nyeremények !!

    VálaszTörlés
  94. név: Ecser Anna
    email: anna.ecser@gmail.com
    nagyon tetszik a blog,szépek a sminkjeid :)
    köszi a játékot

    VálaszTörlés
  95. Szia!
    Én is jelentkeznék a játékra! Rendszeres olvasód vagyok, szeretem olvasni a blogod!:)
    Angi
    angib12341@gmail.com

    VálaszTörlés
  96. Szia Vanda! Imádom a blogodat, komolyan mondom minden nap várom, hogy mit fogsz írni! Én szívesen olvasnék még különleges kajákról illetve receptekről :)
    Puszi Inci
    piren@webmail.hu

    VálaszTörlés
  97. gratulálok a követőkhöz, csak így tovább :)

    Kati
    lukacs.katalin89@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  98. Sziaaaa!
    Schindler Boglárka - schindler-bogi@vipmail.hu
    Olyan termékekről látnék szívesen teszteket, amik nálunk is kaphatóak... vagy esetleg olyat, ami itt is, ott is kapható és összehasonlítanád őket, m sztem biztos van vmi különbség :D Ja és még olyan posztot is szívesen olvasnék, h "Az új hajszínem: barna!" :D Sztem jól állna neked! Bogi

    VálaszTörlés
  99. Nyerni? Ugyan már! Szeretünk, imádunk!!! :)

    VálaszTörlés
  100. Szia! :)) Vaaa micsoda nyeremények. Én, azt kell hogy mondjam semmit nem változtatnék vagy ajánlanék, mert mindenből akad itt, ráadásul jól "elkészítve", na jó sminkvideó, azok még jöhetnének. Biztosan sokat nevetnénk a Vandás beszólásokon :D imádnám!
    Köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
  101. Szia, szeretnék jelentkezni, nagyon jók a nyeremények! Szeretem a blogod, outfit-et én is szívesen látnék, ha meg tudod valahogy oldani, mert az outfit részletek is tetszettek.:)
    Pélyi Veronika
    pelyivera@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  102. Parancs Anita
    ancsi99@index.hu

    VálaszTörlés
  103. név: Orosz Réka
    e-mail: misslydia@indamail.hu

    Imádom az egész blogodat ahogy van, rengeteg munkát és energiát fektetsz bele ez tisztán látszik. Hidd el, hogy megéri, csodás! :)

    VálaszTörlés
  104. Szia! Nagyon jó a blog,csak így tovább:)
    Illés Nikolett
    i.nickey@freemail.hu

    VálaszTörlés
  105. Szia!
    Név: Czifra Tímea
    E-mail: cifruska@freemail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  106. Szia!
    Először is köszi a játékot, no meg hogy vagy és blogolsz nekünk :)
    Név: Gerenda Ingrid
    Email: ingrid.gerenda@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. szia!:)

    Móni néven követlek
    orszii@freemail.hu
    köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  108. Ohh anyám mennyi szuper dolog, még egyiket sem próbáltam :D:D

    Kérés vagy egyéb, hááát igazából valami olyan cuccról teszt ami kint kapható és szuper meg minden, tudom ez önkínzás de olyan jó dolgok vannak feléd :D

    Email: ritaszeged@gmail.com

    Név: Rita

    VálaszTörlés
  109. Szia!
    Zsuzska vagyok, nagyon szeretem, hogy ilyen vidám és bohókás a stílusod :) Egyszer szeretnék tőled látni egy videót, akármilyen témában :D
    zsu91kukaccitromailponthu
    Sok sikert a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés
  110. Szia! :)
    Halász Vivien
    h.vivi.97@gmail.hu

    VálaszTörlés
  111. Lantos Blanka
    blancalantos@gmail.com
    Köszi a játékot, nagyon jó dolgokat válogattál össze! :)

    VálaszTörlés
  112. Bár nincs blogom, de már nagyon régóta olvasom a blogod, minden bejegyzésed, és igazából bármiről írhatsz, mert szívesen olvasom! :D
    Kallai Móni, kallaimoni@citromail.hu

    VálaszTörlés
  113. Szia! Gratulálok a sok olvasóhoz! :)
    Kondás Petra
    kondaspetra@gmail.com

    VálaszTörlés
  114. Mindegy, miről írsz:) A kedvenceim a tesztek és a napi smink természetesen!

    Winkler Ágnes
    winkler.agika@gmail.com

    VálaszTörlés
  115. Szia!
    Már elég régóta követlek. Olyan jó a olvasni a blogod! Jó a stílusod, és a humorérzéked. A True Blood nálam is az egyik kedvenc:)
    Jah, és nem akarsz sminkes videót készíteni? Olyan kíváncsi vagyok a hangodra!
    Csak így tovább!!
    név:Emese
    e-mail: bujtas.emese@gmail.com

    VálaszTörlés
  116. wúúúúú. :) ez dejó. nagyon köszi a játékot! :) én imádom a blogod amióta csak olvasom, szeretem hogy az egész egyéniséged benne van. :)

    Szpisják Viktória
    viktoria.szpisjak@gmail.com

    VálaszTörlés
  117. annyira szeretem,hogy te nem komplikálod túl a játékokat :D

    Bese Anikó
    beseaniko94@gmail.com

    VálaszTörlés
  118. név: Rita
    email: rita_ritus@hotmail.com

    VálaszTörlés
  119. név: Patera Kamilla
    email: kami.lla5553@gmail.com

    csinálj videókat *.* imádom a stílusod!

    VálaszTörlés
  120. Szia!
    A tiéd volt az első olyan blogok egyike, amit elkezdtem rendszeresen olvasni :) Szépek a sminkjeid, és imádom a humorodat :D
    Bia voltam amúgy, az emailcímem pedig bencsikesz@gmail.com

    VálaszTörlés
  121. név: Pados Andrea (Bikira :))
    email: andi_0628@hotmail.com

    Köszi! <3

    VálaszTörlés
  122. húú nagyon szép nyeremények, úgy szeretném őket :)
    név: Kollár Szabina
    e-mail: kollarszabina@gmail.com

    VálaszTörlés
  123. Fortuna lécci léccci léccci
    Káplán Mirjana, kaplanmira@gmail.com

    VálaszTörlés
  124. Úristeeeen *-*
    név: Tóth Barbara
    mail: barbuus.95@indamail.hu

    Elég régóta olvaslak folyamatosan, és iimáádom amit csinálsz! :D <3

    VálaszTörlés
  125. Drága Lolly!
    Szerintem velem együtt sokan voltunk, akik várták a hosszabb kihagyás utáni visszatérésedet, remélem nem bántad meg, hogy új platformon újrakezdted az írást, mert nagyon szeretünk!
    Köszi a játékot, szeretnék jelentkezni rá;)
    Puszi!
    Debreceni Csilla
    debcsillu@gmail.com

    VálaszTörlés
  126. Szuper nyereményjáték, köszi a lehetőséget! :)
    E-mail: naturalsparkling@freemail.hu

    VálaszTörlés
  127. Nagyon szeretem a blogodat, régóta olvaslak. Amik a legjobban érdekeltek, azt már megírtad (makeup course, essence kisokos - így találtam rád), de jöhetnek még "háborúk", azaz összehasonlítások és DIY minden mennyiségben! :D
    Vivien karolyiv@gmail.com

    VálaszTörlés
  128. Szia!
    Utálom a blogodat, mert nem hagy tanulni,ha érted, mire gondolok :D A DIY bejegyzéseidért meg odavagyok, alig várom, hogy nyáron elkészíthessek egyet-kettőt közülük:D

    Üdv, és további jó(sok) blogolást :)
    Kiss Eleonóra, kisseleonora08@gmail.com

    VálaszTörlés
  129. hű, lolly, köszi a játékot (én igazából beérném az ecsetkészlettel is, nem feltétlen nyereményként) :-)
    r. juhász judit
    jikka69@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Mesi M.a.k.r.a
    em (pont) flame (kukac) gmail (pont) com
    jejeje! :)

    VálaszTörlés
  131. Szuper nyeremények! :)
    Név: Horváth Andrea
    e-mail: andreahorvath@windowslive.com

    VálaszTörlés
  132. Bóka Veronika
    missveroniki@gmail.com
    köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  133. Jó kis nyereményjáték!!:)
    Váradi Dorottya
    dorkakomkom@gmail.com

    VálaszTörlés
  134. gratula! :)
    Horváth Viola, vilostenonis@gmail.com

    VálaszTörlés
  135. Megremegtem! :) Köszi a kúl játékot! ;)
    Szücs Erika
    szucserika@gmail.com

    VálaszTörlés
  136. Szia Vanda!

    Magyar Krisztina
    magyarkriszti@gmail.com

    Én csak annyit mondanék, hogy csak folytasd így tovább és nem lesz baj! :) Már a régi blogodat is olvastam, ez azóta is töretlen. Imádom a személyiségedet, úgy érzem Te vagy az a beautybloggerina aki tényleg megmondja őszintén a véleményét.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  137. óóóóómájgád :DD állatkirály :)
    Kancsár Nikolett
    k.nikkancs@freemail.hu

    VálaszTörlés
  138. Studzeni Klára
    klarissz111@gmail.com :))

    VálaszTörlés
  139. áááááá ez a legjobb nyereményjáték...:)

    Karabencsó Gabriella
    kgabi092@gmail.com

    VálaszTörlés
  140. :)
    Illés Melinda
    xximelixx@gmail.com

    A mostani DIY projektjeid nagyon bejönnek, ha belelendültél a kreatívkodásba, nagyon szívesen látnék több ilyen posztot. Egyszerűek de nagyszerűek:)

    VálaszTörlés
  141. Kiss Panni
    pandus02@hotmail.com

    VálaszTörlés
  142. Pardy Anita
    pardyanita(kukac)gmail.com
    személyes :)

    VálaszTörlés
  143. jaj de szupi, és jaj de jó kis nyeremények
    nem írnék ötleteket, nekem úgy tetszik a blogod, ahogy van, és csodaszép a szád :)
    Juhász Kata
    jkatus5@gmail.com

    VálaszTörlés
  144. Először is gratula az eddigiekhez, az első között vagy, akiket olvasni kezdtem napi szinten, nem tudom ez Neked mennyit jelent, de mondhatni, hogy azok között voltál akik miatt végül én is nekiálltam az egésznek, nem majmolásból, hanem mert tudtam, hogy biztosan nagyon jó érzés, amikor tudja az ember, hogy fejlődik, és ezt meg is oszthatja. :]
    Nekem minden szuper így ahogy van, imádom a sminkeket is, de most legjobban a DIY posztjaidra vagyok rágerjedve, és mint észrevetted, már-már követelem őket, mert érzem, hogy valami olyan egyszerű, de hihetetlen jó dolgot fogsz csinálni a bolti ár töredékéért. :]
    név: Orbán Klaudia (CRaPTRaSH)
    mail cím: craptrash@hotmail.com

    Ja, az egyetlen amit utálok, az a szóellenőrzés :$
    Köszönöm a lehetőséget :*

    VálaszTörlés
  145. Helóó!
    Kovács Anna
    magamadom93@freemail.hu
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  146. gratulálok ehhez a sok követőhöz!
    én még több DIY bejegyzést olvasnék szívesen a blogon :)
    Király Kamilla Luca, kamukazy@gmail.com

    VálaszTörlés
  147. Jujj de sok szépség...köszönjük a játékot!
    Név: Pupek Bianca
    Mail: biukiralylany(kukac)gmail(pont)com
    Ötletek: Szemüveg nélküli képet én is nagyoon megnéznék :D A DIY bejegyzések szuperek, még még még! Másból hiányt nem érzek, ellátsz bennünket minden jóval :D.

    VálaszTörlés
  148. Nyilas Claudia és a claudia.nyilas@gmail.com-on vagyok elérhető! :)

    VálaszTörlés
  149. Jippí, gratula az ezer átlépéséhez. :)
    saly néven követlek, és saly.mindfreaker@gmail.com az e-mail címem.
    Nagyon tetszenek a DIY bejegyzések, illetve a kis betekintések a napjaidba, az ilyesmiknek örülnék. :)

    VálaszTörlés
  150. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod, gyönyörűek a sminkek, nagyon szeretem a tesztes, összehasonlítós posztokat is! A DIY bejegyzések pedig frenetikusak, ha nem akarom elkészíteni, akkor is mindig végigolvasom őket, úgy tetszik, ahogy írsz!
    Több outfitre lennék kíváncsi :-)
    Név: Prépost Annamária
    Cím: prepost.annamaria@gmail.com
    Köszönöm a játékot!
    PAncsi

    VálaszTörlés
  151. Szia!
    Bercsényi Enikő az e-mail címem pedig bercsenyi_eniko@freemail.hu
    Örülök, hogy belekezdtél az outfit bejegyzéskbe, ne hanyagold őket.:)

    VálaszTörlés
  152. Szia!
    Gratula!!
    A nevem: Ágh Mónika
    e mail: moncsi.agh@gmail.com
    A termékbemutatós bejegyzések és tesztelt termékes bejegyzések tetszenek nagyon.remélem lesz még sok ilyen.:)
    jah és köszi a lehetőséget ;)

    VálaszTörlés
  153. Horváth Alexa
    email: alexa.horvath92@gmail.com

    VálaszTörlés
  154. Meli néven követlek, melyssa89@freemail.hu
    (Hála és köszönet a "szabályokért", a legtöbb nyereményjátékba azért nem nevezek be, mert esküszöm lusta vagyok végigmenni mind a hatezer lépésen, közösségi oldalon stb :D)

    VálaszTörlés
  155. Szia Vanda!

    Gratulálok ehhez a szép számhoz, ami csak növekszik folyamatosan. :) Szívesen látnék tőled videót, nem feltétlen sminkvideót, bár természetesen az is jöhet.

    név: Kruchió Évi
    email: tejpor89@freemail.hu

    VálaszTörlés
  156. Szia!
    Hűha, fantasztikusak a nyeremények :)
    Én imádom a blogodat, nem változtatnék semmin, a tesztes bejegyzéseidet nagyon szeretem :)
    Nevem: Hruby Enikő
    e-mail: eniko425@hotmail.com

    VálaszTörlés
  157. Kedves Vanda!
    Nagyon megszerettem a blogodat, imádom nézni a tesztképeidet és nagyon szívesen látnék videót bármilyen témában :) Az egyik mániám, ha már valakit személyesen sajnos nem ismerhetek, szeretném hallani a hangját, hogy tudjam párosítani a képekhez :DDD

    név: Kolesza Debi
    email: koleszadebi@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  158. Szia!
    Nagyon szeretem olvasni a blogodat, és nagyon örülök, hogy vannak outfit bejegyzéseid is, semmiképp se hagyd őket abba :)
    Név: Kiss Judit
    email: kiss.judit28@yahoo.com

    VálaszTörlés
  159. név: Liebich Orsolya
    e-mail cím: hugi1209@gmail.com

    köszi a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  160. Szia:)
    Tetszenek nagyon az összehasonlító posztok, meg a stílusod!:)

    név: Zachár Panni
    e-mail: z.panni@citromail.hu

    VálaszTörlés
  161. Szia!
    Így kell növelni a motivációt hogy az ember ne csak olvassa, de kommentelje is a blogod:-)Az esküvős smink másik változatát várom!
    Üdv, Vajda Bea, vbeaaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  162. Nagyon jó kis ajándékok:) szeretem a teszteket és hogy nálad minden trendkiadásról hamar lehet tudni:) csak így tovább. Bea. b.benna@citromail.hu

    VálaszTörlés
  163. Szia!
    smink jöhet minden mennyiségben!
    Kovács Bori
    kborcsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  164. Szupi a blog,nagyon régóta olvasom már!=)
    Az amerikai életről,dolgokról( pl. ételek vagy bármi,de tényleg) szívesen olvasnék még többet!
    Üdv: Eszti kalmar.eszter.09@gmail.com

    VálaszTörlés
  165. Szia!
    nevem: gamauf orsi
    e-mail: gamauf.orsi@gmail.com

    és gratulálok, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  166. Szia!
    Nagyon nagyon Gratulálok! Még tízszer ennyi követőt kívánok :)
    Nevem: Linus
    emailcímem: lacey04@index.hu
    Kedvenceim: DIY, a termék tesztelések és persze az outfit. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  167. hát ez óriási, gratulálok! :) Én személy szerint imádok a blogot, az egyik kedvencem. Az újonnan jött DIY-ek nagyon tetszenek, ezen kívül a sminkek is nagyon jók, ha esetleg megpróbálnál egy step-by-step-et azért nagyon hálás lennék, mert én pl közel nem vagyok olyan ügyes mint te :)

    VálaszTörlés
  168. Nagyon tetszik. Gratulálok és tényleg szeretem a blogod :)
    Nevem: Rékus
    e-mail: vargarekus@citromail.hu

    VálaszTörlés
  169. lemaradt: én is szeretnék jelentkezni a játékra: reka.mocsanyi@hotmail.com (Réka)

    VálaszTörlés
  170. szuper nyeremények, imádom a blogod!
    Császár Imola moci444@yahoo.com

    VálaszTörlés
  171. Szia!

    Nagyon szeretnék színes tus összehasonlításokról, tus-sminkekről néhány postot. Keep up the good work *-*

    Jusztin Adrienn, adrienn.jusztin[kukac]gmail.com

    VálaszTörlés
  172. Lovas Kata
    katalovas@yahoo.com

    Gratulalok a blogodhoz! En nagyon szeretem, regota olvasom. Csak igy tovabb!

    VálaszTörlés
  173. krdzsu@gmail.com :) Minden okés,csak így tovább, várjuk a folytatást :) Zsu

    VálaszTörlés
  174. Köszi a játékot Lolly :)

    Bartos Anita
    bartosnita@gmail.com

    Nagyon szeretem a blogod, mert egyedi, vicces, látszik, hogy mindent beleadsz és nem adod fel csak azért mert nem "otthonról" csinálod :) Én is DIY posztokat szívesen látnék, és több sminket mert nagyon ügyes vagy, olyan szépeket csinálsz :)

    VálaszTörlés
  175. jaaaaaaaaaajjj, de jó játék,köszi:)
    én örülnék teljes outfiteknek, ha meg tudnád oldani a fotózást.
    Róth Ramona vagyok (Rami)
    stilusesegyeb@freemail.hu

    VálaszTörlés
  176. Kelemen Orsolya
    orsy86(kukac)gmail.com

    VálaszTörlés
  177. Köles Mónika
    koles_monika@freemail.hu

    VálaszTörlés
  178. Szia!
    De jó kis nyeremények!:-)
    Ami tetszik: a karakán stílusod!:-)Naponta benézek,pedig majd' anyád lehetnék:-)szívesen látnék a blogodban szemsmink-step by step-et! nagyon tetszik,ahogy variálsz a színekkel,a kreativitásod,a "bevállalósságod"! inspirál,kimozdít a komfortzónámból!:-)Köszi a játékot!
    Jula@index.hu

    VálaszTörlés
  179. Thalhammer Endi
    naima.outrageous@gmail.com

    Én úgy szeretem a blogod, ahogy van :) Ha valamit írni kell, akkor több elvetemült, vagy karakter smink jó lenne. FIlmes (éhezők viadala pl ;) ), vagy bármilyen. Annyira gyönyörűen sminkelsz, és olyan jól bánsz a szebbnél-szebb színekkel :)

    VálaszTörlés
  180. Köszi a játékot! :)
    Kovács Réka
    ko_reka@indamail.hu

    VálaszTörlés
  181. Szia!
    Khamala, thal1322@gmail.com
    Az egyik legprofibb blog!!!:)

    VálaszTörlés
  182. juhéjj micsoda játék!
    Kis Rita
    ritakis19 kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  183. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  184. Szia :)
    Herczog Roxána
    roxietronic@yahoo.de
    Én szívesen olvasok terméktesztekről, és minden olyasmi dologról, ami különlegességnek számít, mert itthon nem kapható. :)

    VálaszTörlés
  185. fúúúú de jó
    te voltál az első bjuti blogger akinek olvastam a munkásságát :-) így tovább!!!!!!!!!!
    sánta beáta
    bettynova13kukacyahoopontcom

    VálaszTörlés
  186. djkatybeauty.blogspot.com
    djkaty@gmail.com

    Köszi a játékot, és várom a további bejegyzéseidet, mindig feldobják a napom. :-)

    VálaszTörlés
  187. Szia!

    Annyira szuper ajándékokat válogattál össze! Nagyon szeretem a blogod! A színvonal iszonyatosan magas és minőségi, a stílus, a szövegezés pedig egyedi és imádom :D

    eva1 néven követlek
    ligaeva@gmail.com

    Köszi a játékot! További sikeres blogolást és sok-sok követőt, bejegyzést (vagy amiben méred a blog sikerét), de leginkább még sokáig leld örömöd benne, mert amíg Te örülsz Mi is!

    VálaszTörlés
  188. Köhler Judit
    kohler.judit@gmail.com

    VálaszTörlés
  189. Hali!
    Szinte minden nap olvasom a blogodat, és várom a friss postokat :) néhány közös tulajdonságot is felfedeztem, ezért is kedvellek :)

    V. Augusztina / augustini08@gmail.com

    VálaszTörlés
  190. Több DIY! Mert az mindig nyerő, nem? :D
    Én körömlakk párti vagyok, arról is lehetne valami esetleg. :)
    graffiti89@vipmail.hu a címem
    HyperBunny névként remélem megteszi? (a teljes nevemet nem szeretem nyilvánosan megadni neten, bocsi ^^")

    VálaszTörlés
  191. Szia^^
    Több DIY projektet, azok mindig olyan megnyerőek, főleg egy kis Loly féle felvezetésben :D
    De imádom a napi sminkjeidet is, nagyon inspirálóak!! Illetve hiányolom Ritmo-t ;____; nagyon aranyos volt :3
    Köszönömm^^

    Tamás Enikő
    ebiko@citromail.hu

    VálaszTörlés
  192. Szia!
    Én szívesebben olvasnék több outfit és DIY postot.Illetve imádom a stílusod,szórakoztató és vicces,szóval ne fog vissza magad:)
    Muth Bianka bianka.23@freemail.hu

    VálaszTörlés
  193. Wííí :D ez egy remek ötlet :)

    Fuhrman Hajnalka
    hajnalkaf912@gmail.com

    VálaszTörlés
  194. Szia!

    Várkonyi Éva
    email címem: varkonyi.evi(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  195. szutyo_blog@hotmail.com, Netti néven :)
    DIY posztok jöhetnek dögivel, én pár körmöcskés posztot is megnézegetnék kinti lakkokból :)
    Pusziik

    VálaszTörlés
  196. Szia!
    Megkérhetnél valakit, hogy fotózzon le, hogy teljes alakos legyen az outfit post. Én szerintem jó lenne még több olyan post mint a bb krémes volt!
    Tóth Annamária apocalypses.69@gmail.com

    VálaszTörlés
  197. Én igazából nem venném el senki elől a lehetőséget, szóval húzz le kérlek a listáról, csak azt akarom mondani, hogy imádom, hogy vagy, és azt is AHOGY vagy, szóval puszillak, és még Lollyblogolj sokáig! :*

    VálaszTörlés
  198. Szia!
    Köszi a játékot, grat a sok követőhöz ;)
    A továbbiakban is szívesen olvasnék személy szerint DIY projektjeidről, kivitelezéseidről. :)) Jó ötlet volt, és a humorod hozzá...sírok a bejegyzés végén a röhögéstől! :D
    Csak így tovább :)
    Maráczi Viki
    vikoc1@freemail.hu

    VálaszTörlés
  199. Szia!
    Gratulálok, no meg jelentkezem játszani:)
    Bloggerina Bellala, bellalablog@gmail.com

    VálaszTörlés
  200. Papp Petra
    petra3288@freemail.hu

    VálaszTörlés